Annas synsvinkel
jeg vågner med et sæt, da der er nogen som banker på døren. jeg kigger mig forvirret omkring, jeg kommer til at tænke på mig og Will så film igår. så jeg må været faldet i søvn igen, det banker på igen. jeg dasker Will på maven, han vågner med det samme.
"der er nogen som banker på døren" siger jeg søvnigt,
"jeg skal nok åbne" siger han træt. jeg sætter mig ordentligt op, jeg tjekker hurtigt mit hår i et spejl på Will's skrivebord. det er ser fint ud, Will åbner døren.
"overraskelse"udbryder en mand og en kvinde, da Will åbner den.
Will springer i armene på dem begge, de krammer hinanden med en inderlighed som jeg aldrig har set før.
"må vi kommer ind" spørger manden glad,
"selvfølgelig" siger William og åbner døren. så de kan komme ind, da de ser mig kigger de spørgerende på Will.
"William hvem er det" spørger kvinden nervøst,
"det her er Anna Thomsen det er hende som jeg hjælper med fransk" præsentere han mig. han ligger en betryggende hånd på min ryg,
"Anna det her er mine forældre Bernie og Bethany" præsentere han dem.
"det er en fornøjelse at møde jer hr og fru Hanson" siger jeg og smiler høfligt til dem,
de rækker begge hånden frem, jeg stivner øjeblikkelig. jeg rækker min hånd frem, man kan tydeligt se at den ryster voldsomt. jeg tager først hr Hanson's hånd og klemmer den kort, jeg gør det samme med fru Hanson.
"jeg burde gå i har sikkert meget at snakke om" siger jeg og smiler,
"det var rart at møde jer hr og fru Hanson" siger jeg og går mod døren. jeg smiler kort til Will før jeg går ud af døren, og lukker den efter mig. jeg går op på mit værelse, og ligger mig i min seng. jeg kigger på vækkeuret, klokken er kun 8:00. men jeg er sulten, så jeg beslutter mig for at gå ned og finde noget at spise. da jeg kommer ned i køkkenet finder jeg en skål og cornflakes, jeg spiser det i køkkenet. jeg vasker det op, og stiller tingene på plads. alt det her virker virkelig ensomt, når Will ikke er her. jeg trasker op på mit værelse, da jeg åbner døren sidder Will på min seng.
"hej" siger jeg overrasket,
"hej" siger han fraværende.
"hvad er der" spørger jeg forsigtigt, og sætter mig ned ved siden af ham.
"mine forældre kom for at hente mig, vi kører om 20 min" siger han stille.
"det er da fint så bliver det som du ville have ik" siger jeg og prøver at skjule min tristhed,
han kigger over på mig,
"synes du at jeg skal tage af sted" spørger han stille.
"ja" svare jeg hurtigt, jeg kan mærke at hvis jeg siger mere knækker min stemme. Will læner sig frem, og kysser mig på en måde der føles som om han siger undskyld.
"der kan du selv se Bernie jeg sagde jo de var et par" siger en stemme bag os,
vi vender os begge forskrækket om, i døråbningen står hr og fru Hanson. jeg kan mærke at jeg rødmer, jeg kigger ned i gulvet. Will tager fat i min hånd, og giver den et klem.
YOU ARE READING
Anna Thomsen
Teen FictionAnna Thomsen bliver sendt på kostskole af sine forældre, da hun har nogle problemer der hjemme. hun er en normal teenager, som kan have lidt svært ved at forholde sig til for meget følelses pladder. hun har svært ved at tro på sig selv i nogle situa...