Annas synsvinkel
"stille elever" siger rektor
alle finder en plads i spisesalen, og bliver hurtigt stille.
"om 1 måned slutter dette år, i skal få jeres forældre til at melde jer ind igen indenfor de næste 10 dage hvis i vil eller kan gå her igen næste år" foreklare han.
jeg får en dårlig fornemmelse i maven, hvad hvis jeg ikke få lov.
"hvis i vil meldes ind igen, bliver der kigget på jeres gennemsnit som skal være over 04 og selvfølgelig jeres opførsel i gennem dette år" siger han,
"Men lad os nu nyde den sidste tid sammen det var det jeg havde at sige så gå i bare til time" siger han og går ud af spisesalen.
vi rejser os og går ud af spisesalen, sammen i gruppen. der er en akavet stilhed, men jeg tør ikke bryde den.
"skal i gå her igen" spørger Alex og bryder stilhed, men spørger om det som jeg frygter mest.
"ja selvfølgelig skal jeg det" siger Will,
"jeg skal også" siger Clara.
"os mig" siger Stephanie,
"jeg skal" siger Allan.
"vi skal" siger Ida og mener hende og Tyler,
"jeg skal også" siger Alex og kigger på mig.
"jeg ved det ikke endnu" siger jeg og kigger ned i jorden,
"du skal nok få lov" siger Will og ligger en arm om mine skuldre.
"forhåbenligt" siger jeg og smiler til ham,
"skal i ikke til time" spørger Rektor.
"jo onkel vi er også på vej" siger Will og smiler til ham,
"så skynd jer ik" siger han og går ind på hans kontor.
****
(senere på dagen)
"måske skulle du ringe og spørger" foreslår Will for 117'ende gang,
"måske" siger jeg og sætter mig på hans sengen.
Will lukker døren, og kommer over til mig,
"der sker jo ikke noget ved at spørger det værste du kan få er et nej" siger han og læner sig tilbage.
"det er jo det jeg er bange for" siger jeg stille og vender mig lidt så jeg kan se ham i øjnene,
"det skal du ikke være" siger han roligt og ligger en hånd på min skulder.
"jeg burde ringe ik" spørger jeg stille,
"jo det burde du" siger han forsigtigt.
"Okay så gør jeg det" siger jeg og finder min mobil frem, jeg finder Pouls navn og trykker på det.
jeg tager mobilen op til øret, og venter på at han tager den.
"hej Anna" siger Poul,
"hej" svare jeg hurtigt og siger ikke mere.
"ville du noget" spørger han, han lyder stresset,
"jeg ville bare spørger om du har planer om at jeg fortsætter her på skolen" spørger jeg forsigtigt.
"hvorfor vil du ikke" spørger han alvorligt,
"Jo rigtig gerne" siger jeg hurtigt.
"jamen så skriver jeg til din rektor og får dig meldt ind til næste år" siger han,
"tak Poul "siger jeg glad.
"det var så lidt farvel" siger han og jeg kan hører at han smiler,
"farvel" siger jeg og ligger på.
"Poul har sagt ja til at jeg må gå her igen næste år" siger jeg glad,
"fantastisk" siger Will glad.
jeg rejser mig og går lidt rundt i værelset, jeg er lettet. jeg skal gå her igen næste år, endnu et år.
fordi jeg går i mine egne tanker, ser jeg ikke Will rejse sig. så jeg går direkte ind i ham, jeg kigger grinende op på ham.
Will smiler bare ned til mig, han læner sig langsomt ned mod mig. jeg møder ham på midten, vores læber mødes. Will gør hurtigt kysset dybere, og hans tunge spørger om lov. jeg giver ham hurtigt lov, hans hænder glider ned på mine lår. jeg svinger dem rundt om hans talje, og hans hænder ligger på min røv. han presser mig op af døren, jeg kan hører at han låser den. så vender han sig om og ligger mig ned i sengen, hans ene hånd ligger lige under mit ene bryst. den kører ligeså stille opad, jeg stopper den ikke. han stopper ikke kysset, selvom hans hånd er begyndt at knappe min skjorte op. jeg begynder at knappe hans op, jeg får hans knappet helt op. han stopper kort kysset, hiver skjorten af. også kollidere hans læber med mine igen, hans hånd ligger lige der hvor min nederdel starter. mine hænder ligger der hvor hans bukser starter, han stopper kysset og kigger spørgende på mig.
"skal vi gå videre eller bliver her" spørger han,
"lad os gå videre" siger jeg stakåndet.
....
"hvordan er det så ikke at være jomfru mere" spørger han og smiler glad til mig,
"fantastisk" siger jeg og kysser ham igen.
jeg kigger over på klokken,
"jeg må nok hellere ned på værelset kl er 20:35" siger jeg.
"hvorfor" spørger han og tager min hånd,
"jeg skal se film med pigerne kl 20:45" foreklare jeg.
"okay men så godnat" siger han og kysser mig, jeg kysser hurtigt igen.
"godnat vi ses imorgen" siger jeg og gå ud af værelset
YOU ARE READING
Anna Thomsen
Teen FictionAnna Thomsen bliver sendt på kostskole af sine forældre, da hun har nogle problemer der hjemme. hun er en normal teenager, som kan have lidt svært ved at forholde sig til for meget følelses pladder. hun har svært ved at tro på sig selv i nogle situa...