Merhaba.
Soru:
Bebeğiniz olsa ismini ne koyarsınız?İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Canım o kadar çok acıyordu ki nefes almakta zorluk çekiyordum.
Derin nefesler alarak kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.Bedenim acıdan kasılırken ağrıyı dindirmek amaçlı kasıklarımı ovmaya başladım.
Ağrı yavaş yavaş geçerken kasılan bedenim de gevşemişti.
Yavaşça yerimden doğrulmaya çalıştığım da şiddetli bir ağrının tekrar girmesiyle olduğum yerde kaldım.
Dayanamayıp bağıra bağıra ağlarken bir an önce lanet ağrının geçmesini istiyordum.
Dış kapı sert bir şekilde açılırken Arın hızla yanıma geldi.
Tam bana yaklaşıcağı sırada onu durdurdum.
"Yaklaşma bana."
"Saçmalamayı kes,bırak da yardım edeyim."
"İstemez beni bu hale sen getirdin şimdi niye yardım ediyorsun."diye sinirle söyledim.Ne dersem diyeyim hızla yanıma gelip yavaşça kucağına aldı beni.
Kasıklarıma giren ağrıyla tırnaklarımı boynuna geçirdim.
"Yemin ederim ki Arın bebeklerimden birine bir şey olsun sen ne dersen de ne yaparsan yap seni boşarım beni öldüreceğini bilsem bile bunu yaparım."diye düşünmeden bir anlık gaflet ile söyledim.
Vücudu kas kastı kesilirken çenesini sıktığını gördüm.
Ağrıdan bilincim yavaş yavaş kapanırken en son hatırladığım Arın'ın boynun da olan ellerim aşağıya doğru düşmesiydi.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Son zamanlar da aşina olduğum kokuyla gözlerimi açarken yüzümü buruşturmamak için zor tuttum kendimi.
Elimle karnımı yoklarken gelen sesle kafamı kaldırdım.
"Kendinizi hasıl hissediyorsunuz Işıl hanım."
"Yorgun."küçük bir yutkunmanın ardından konuşmaya devam ettim."Bebeklerim nasıl "diye zorla sordum.
Doktorun gözleri arkasına doğru kayarken ben de dikkatle arkasına baktım.Arın bacaklarını üst üste atmış üstü dağılmış bir şekilde bana bakıyordu.
"Merak etmeyin bebeklerinizin durumu iyi.
Ama böyle olmaya devam ederse iyi olacağını düşünmüyorum.""Anlamadım."
"Açık konuşmak gerekirse tehlikeli bir hamilelik geçiriyorsunuz.
Stresten ve üzüntüden uzak durmalısınız.
Neredeyse dört aylık oldu bebekler ama gelişimleri bir hafta geriden geliyor.
Bu oldukça riskli.
Böyle devam ederse üzülerek söylüyorum düşük yapabilirsiniz."dedi.Son dedikleriyle kulaklarım çınlıyordu.
Yavaşça yattığım yerde pencereye dönüp gözümde ki yaşların düşmesine izin verdim.
Sarsılarak ağlarken odanın kapısı açılıp kapanmıştı.
Kafamı daha da yastığa gömerken ne zaman bu hale geldiği mi düşünüyordum.
Bitmiştim,tükenmiştim en önemlisi de ruhum yok olmuştu.
Arka tarafım da bir hareketlilik olurken belime sert kolların dolanması bir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...