Merhaba.
Nasılsınız.
Bu bölümü alvmranoglu , _ghost_girll
ayisigim3, tugcesudeyildiz2005 delibihatun BetulKLK 'a ithaf ediyorum.Soru???
Aşk mı sevda mı daha güzel?
İyi okumalar.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sıkıntıdan patlamak üzereyken en son dayanamayıp bahçeye çıktım.
Ev fazlasıyla sıcak ve sıkıcıydı.Hamileliğimin son haftalarındaydım ve karnım eğildiğim de ayaklarımı göremeyecek kadar çok büyümüştü.
Zaten duygusal biriydim hamilelik beni daha beter bir hale getirmiş ve hiç çekilmeyecek biri yapmıştı.Her an ağlamaya hazır bir şekilde bekliyordum.
Arın oldukça sinirli ve sabırsız biri olmasına rağmen ne yaparsam yapayım sakin kalmayı başarıyordu.
Korkarım ki sabrı'nın taşmasına çok az kalmıştı.Bazen ben bile kendimi boğmak isterken Arın'ın sabırlı davranması beni şaşırtıyordu.
Son ayda olduğum için ara sıra uğrayan sancılar ve ağrılar da çekilmez bir hale geliyordu.
Ne kadar Arın yanımda olmak istese de yapması gereken işleri olduğu için şirkete gitmek zorunda kalıyordu.Annem ve babam çoğunlukla evde olduğu için de beni gönül rahatlığıyla evde bırakabiliyordu.
Şuan evde tek olduğumu Arın duyarsa büyük bir ihtimal kızabilirdi.
Ama Ecrin parka gitmek istiyince Annem ve babam götürmek durumunda kalmıştı.
Ecrin'in ilk geldiği zamanlar biraz zorlanmıştık.
Bakma konusundan ziyade ne kadar neşeli bir çocuk olsa da içinde sakladığı burukluk vardı.
Aradan geçen zamanda ona Anne ve babası olmak istediğimizi söylediğimizde saatlerce ağlamış ve bize sarılmıştı.
İlk geldiğinde bize hiç bir şekilde hitap etmezken şimdi her kelimesinde Anne ya da baba diyordu.O kadar çok alışmıştım ki ona durmadan yanında olmak istiyordum.
Geçen ay Arın nüfus müdürlüğüne gitmiş ve Ecrin'i nüfüsumuza aldırmıştı.
Eve adeta neşe getirmişti.
Ahves ve Baray amcayız diye orta da gezinirken Arca ise Ecrin'e durmadan kısa etek ve elbise giydirip başta Arın olmak üzere Ahves ve Barayı da delirtiyordu.Arın Ecrin'in üzerinde elbise ya da etek görünce deliriyor değiştirmemiz için diretiyordu.
Ne yapsak dinlemeyen adam Ecrin'in canım babacım demesi ve öpmesi Arın'ın yelkenlerini suya indirmeye yetiyordu bile.Arın ile son zamanlarda kavga etmiyorduk ama tartışmadan da geri durmuyorduk.
Tartışmamızın sebebi hep aynıydı.
Ben kendimi tutamayıp internetten doğum videoları ve yazıları okuyordum en sonunda dayanamayıp ağlıyordum Arın da bunu görüp kızıyordu.Ne derse desin izlemeye devam ettiğim için en sonda sinirlenip telefonda ki interneti iptal ettirmesi yetmemiş gibi evde olan interneti de kapatırmıştı.
Diğer tartışmamızın sebebi ise durmadan canım tatlı çekmesiydi daha doğrusu kendimi durduramayıp komaya girene kadar yememdi.
Asla bana tatlı almıyor alsa da ufak bir parça yedirtiyordu.
Ben de Ahves'e ve Baray'a tatlılık yapıp eve gelirken tatlı almaları gerektiğini rica ediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...