12.BÖLÜM

32.7K 1.4K 667
                                    

Selamün aleyküm gençler.

Soru:
Gitmek mi? Kalmak mı?

İyi okumalar.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Gözlerimi zorlukla sırtımda ki kasılmalarla açtığımda en son olanlar beynime hızla üşüştü.
Kaçmaya çalışmam. Merdivenden yuvarlanmam.

Sanırım en çokta Arın'ın kaçmaya çalıştığım için tepkisini merak ediyordum.

Kuruyan boğazımı yutkunarak geçirmeye çalışsam da bir işe yaramamıştı.

Su bulma ümidiyle kafamı komodin'e çevirdiğimde büyük bir bardak dolusu su olduğunu gördüm.
Derin bir nefes çekip yerimden kalkmaya çalıştığım da sırtıma giren yüksek derecede ki ağrıyla resmen yerime mıhlanmıştım.

İstem dışı ağzımdan inleme çıkmıştı.
Sırtımda ki ağrıyla gözlerim dolarken geri kasılan sırtımı rahatlatmak adına derin nefesler alıyordum.

Derin nefesler almam bir işe yaramazken göz yaşlarım çoktan özgürlüklerine kavuşmuşlardı.
Kendimi tutamayıp sesli bir şekilde hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım.

Vücudum artık hiç bir şekilde acıyı kabul etmiyordu.
Sert bir şekilde odanın kapısının açılmasıyla kapıyı açan kişinin kim olduğunu tahmin etmek zor değildi.

Sert adım sesleri yanıma yaklaştıkça Arın'ın bana kızma düşüncesi daha da ağlama mı çoğaltmıştı.

Arın yatağın önüne gelip yüzümün hizasında yere çömeldi.

Dur durak bilmeyen gözyaşları mı eliyle teker teker sildi.
Yüzüme eğilip anlımı öptükten sonra az da olsa aramıza mesafe koydu.

"Güzelim,söyle neren ağrıyor
"diye sakin ses tonuyla sordu.
Ağlamaktan ona cevap veremiyip kafamı daha çok yastığa gömdüm.
"Güzelim,nerenin ağrıdığını söyle ki acını dindireyim."
Derin nefesler alıp kendimi sakinleştirmeye çalışıyordum.

"Sırtım çok acıyor Arın."diye zor bela söyledim.
Gözlerine baktığımda şefkat ile bana bakıyordu.

"Tamam güzelim hadi bana yardımcı ol yavaşça doğrultayım seni ki doktorun verdiği kremleri süreyim"acıdan hiç bir şey düşünmediğim için kafamı olur anlamında salladım.

Çömeldiği yerden ağır ağır kalkıp bir elini kafamın altına diğer eliyle ise omuzlarımdan destek vererek yavaşça beni doğrultup arkama oturdu.
Dişlerimi sıkıp sırtımda ki acıyı az da olsa unutmaya çalıştım.

"Arın."
"Söyle güzelim."
"Önce su verebilir misin bana,boğazım ağrıyor."diye sessizce mırıldandım.
Hiç cevap vermeden komodi'nin üzerinde ki suyu eline alıp yavaşça içirmeye başladı.

Boğazımdan aşağıya akan serin su az da olsa beni yatıştırırken gözlerimi kapatmamak için zor tuttum kendimi.

Arın bardağı komodi'nin üzerine bırakıp daha yeni gördüğüm küçük eczane poşetinin içinde ki büyük kremi çıkarttı.

Kremin kapağını açıp komodin'e bıraktı.
Elleri usulca üzerimde ki tişörtüme giderken utançla yüzüm kızardı.
Tişörtümün uçlarını kavrayan elleriyle hızla ellerini tuttum.

"Arın."
"Sakin ol güzelim, bırak ta yardımcı olayım sana, hem nikahlı karımsın."
Ne kadar tedirgin olsam da sırtımın ağrısından fütursuzce elimi ellerinin üzerinden çektim.

RUHUMDAKİ MÜHÜR               *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin