Merhaba.
Okuma saatini yazarsanız sevinirim.
(13:28)Sanmayın ki final oldu diye burada bu hikaye bitti.
ASLA sık sık ÖZEL BÖLÜMLER gelmeye devam edecek.Hepinize iyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Gözlerimi güneşli bir güne açtığım da gerinerek kalkıp sırtımı yatak başlığına dayadım.
Günler çok hızlı geçiyordu.
Üçüzler oldukça büyümüş şuan lise sınavı için stresli döneme girmişlerdi.Üçü de birbirinden bağımsız meslekler istiyorlardı.
Bartu polis Akademisi için çalışırken
Aktan işletme okuyacağını söyleyip fazlasıyla çalışıyordu.Elif'te Ecrin gibi Tıp okuyacağını söylüyordu.
Ecrin'in Üniversite de üçüncü yılıydı.
İstanbul Medipol Üniversitesi'ni tam burslu olarak kazanmış ve Genel Cerahlık için adım adım ilerliyordu.Elif ise ilginç bir şekilde üroloji doktoru olmak istiyordu.
Arın ise bunu kesin bir dil ile reddedip Elif'i bu düşüncesinden vazgeçirmeye çalışıyordu.
Haberi yoktu ki Elif çoktan vazgeçmiş ve Kadın hastalıkları ve Doğum uzmanı olma kararı almıştı.Arın'ın bundan haberi olmadığı için daha da Elif'i nasıl vazgeçiririm diye düşünüyordu.
Daha fazla oyalanmadan yataktan kalkıp lavaboya ilerledim.
İhtiyaçlarımı giderip elimi yüzümü yıkadım.Aynadan yansımama baktığımda gün geçtikçe iyice oturan yüzüm omuzlarım da kestirdiğim saçlarımla kendimi daha da olgunlaşmış hissediyordum.
Mutfaktan gelen bağırış seslerini aldırmadan giyinme odasına ilerledim.
Kesinlikle çocuklar ve Arın yine birbirleriyle uğraşıyordu.Yaz tatilinde olduğumuz için herkes evde oluyordu.
Dolaptan çıkardığım yazlık elbiseyi üstüme geçirip saçlarımı da açıp taradım.
Aynanın karşısına geçip üstümü düzelttim.
Ayakabıları mı da giyip daha fazla aşağıda ki gürültüye kayıtsız kalmayıp hızla odadan çıkıp aşağıya indim.Mutfağa adımladığım an kafama çarpan elma ile bir adım geriledim.
Bir anlık gaflet ile ağzımdan ufak bir çığlık kaçmış ve elim kafama gitmişti.
"Güzelim bir şeyin var mı?"
Sinirle karşımda duran çocuklara ve onlara arka çıkan kocama baktım.
"Napıyorsunuz siz ha,
ne bu mutfağın hali neden o meyveler yerde."diye bağırıp sinirle onlara baktım.Ecrin konuşmayı üstlenmiş olacak ki bir adım öne çıktı.
"Şimdi şöyle annecim biz sen uyanmadan kahvaltı hazırlamaya karar verdik tabi o sırada ne olduğunu anlamadığım bir anda birbirimize bir şeyler fırlatırken bulduk kendimizi . Diyeceklerim bu kadar Hakime hanım." diyip benimle dalga geçmeyi de unutmadı.
"En sonunda beni delirteceksiniz.
Ya kazık kadar oldunuz daha ne işler peşindesiniz."diye üçüzlere baktım.Onlara yandan yandan gülen Ecrin'e parmağımı sallayıp konuştum.
"Peki ya sen gelmişsin yirmi bir yaşına daha da yaramazlık peşindesin
Bir kaç seneye doktor olacaksın ama aklın daha bir karış havada Ecrin hanım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...