16.BÖLÜM

25.3K 1.2K 576
                                    

Merhaba.
Nasılsınız.

Bu bölümü theyavuzx ve nwh91inspirit 'e ithaf ediyorum.

Soru:
⚜️Erkekleri benzetirseniz neye benzetirdiniz?

İyi okumalar.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Gözlerimi zorlanarak açtığımda tek düşündüğüm bugünün nasıl geçeceğiydi.

Bugün Arın'ın kardeşleri ve kuzenleri gelecekti.
Üzerimde anlandıramadığım bir heyecan ve enerji vardı.

Sabahın erken saatlerinde arın evden çıkmıştı ben de çok erken olduğu için tekrar yatmış ve bu saate kadar uyumuştum.

Yerimden doğrulup yataktan kalktım.
Öncelikle açılmak adına lavaboya girip soğuk suyla yüzümü yıkadım.

Normalde soğuk suya fazla gelemememe rağmen ayılmak adına buna ihtiyacım vardı. 

Dağılmış ve yağlanmış saçlarıma baktığımda duş alma fikri bir anda oldukça cazip geldi.

Suyu ılık bir şekilde ayarlayıp saçlarımı sıkan tokadan kurtuldum.
Üzerimi de bir çırpıda çıkartıp kendimi suyun altına attım.

Tenime temas eden su bedenimi gevşetirken neredeyse kendimden geçecektim.

Duvarda ki gömme demir rafların olduğu yere adımlayıp bakmaya başladım.

Çeşit çeşit duş jelleri,şampuanlar,sabunlar ve kremler oldukça fazla ve güzel görünüyorlardı.

Yasemin kokulu duş jelini ve şampuanı aldım.
Duş jelini siyah life döküp güzelce köpürtükten sonra güzel Yasemin kokusunun vücuduma işlemesine izin verdim.

Uzun süreli duş tüm bedenimi ve ruhumu rahatlatırken kendimi pamuk şeker gibi hissetmiştim.

Elimi pudra pembesi bornoza uzatıp hızla üzerime geçirdim.
Küçük havluyla da saçlarımı sarıp banyodan çıkmak için adımladım.

Çıkmadan önce gözüme çarpan nemlendirici kremi de elime alıp hızla giyinme odasına ilerledim.

Elimde  ki kremi pufun üstüne koyup askılıklara doğru ilerledim.

Elim istemsiz bir şekilde gri uçları fırfırlı eteğe giderken  bir an bunu giymek istedim.

Eteği askısından çıkartıp bu sefer de tişörtlerin olduğu bölüme gittim.

Elime düz beyaz v yaka tişörte giderken ikisinin uyumlu olacağına emindim.

Yere eğilip en alttaki çekmeceyi açıp düz beyaz iç çamaşırlarımı da elime aldım.

Kıyafetleri pufun üzerine koyup rahatça geniş pufa oturdum.

Nemlendirici kremi tüm vücuduma masaj yaparak yedirdikten sonra kıyafetleri üzerime geçirdim.

Aynanın karşısına geçip üzerimi düzelttikten sonra olup olmadığına baktım.

Kıyafetlerin üzerimde kötü durmadığına kanat ettikten sonra saçında ki havluyu çıkartıp ıslak saçlarımı taradım.

Giyinme odasında işim bittiğinde geri odaya dönüp hızlıca etrafı toparlamaya başladım.

İşim bittiğinde odadan çıkıp doğruca mutfağa ilerledim.

RUHUMDAKİ MÜHÜR               *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin