9.BÖLÜM

31K 1.6K 529
                                    

Merhaba.

Beğenmeyi ve bol bol yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Medya:şirket.

Hayalet okuyucular da beğenmeyi unutmasın.

İyi okumalar.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Oldukça şık bir butiğe gelmiştik. İçeride kimsenin olmaması beni şaşırtırken sadece bir tane görevli bayan vardı.

"Hemen bir şey seç ve giy, gitmemiz gerekiyor. "diyip kabinin karşısında olan siyah deri koltuklara oturup bir bacağını diğer bacağının üzerine attı.
Bir elini koltuğun üstüne koydu diğer
Eline ise telefonunu aldı.

Onunla konuşmak istemediğim için arkamda duran görevliden bir kaç şey istedim.

Şuan hiç birşey bakmak istemediğim için kadın ne getirirse onu giyecektim.

Bir kaç dakikanın ardından elinde fazlasıyla kıyafetlerle gelmişti.
Geniş kabine girip kıyafetleri asması'nı ve çıkmasını bekledikten sonra elime ilk gelen elbiseyi giydim.

Fazla kısa olmuştu sanırım.
Ayna dışarda olduğu için fazla düşünmeden kabinden çıktım.

Arın benim çıkmam ile elindeki telefonu cebine koyup dikkatlice üstümü süzdü.

Tehlikeli bir gülümseme dudakların da ki yerini aldığında gerilsem de karşısında durmaya devam ettim.

Yerinden kalkıp ağır adımlarla üzerime doğru geldi.

"Fazla cesaretlisin."
"Ne alaka şuan."
"Bu üzerine giydikleri'nin başka bir açıklaması olamaz."
"Kıyafetlerime de karışmayacaksın umarım."

"Sen benim hayatıma dahil olduğun günden beri herşeyine karışıyorum farkında değilmisin.
Asla böyle bir kıyafetle seni sokakta gezdirmeyi bırak şu mağazadan dışarı bile çıkarmam.

Şu halini gören tek bir piçe yapacaklarımın sınırı dahi yok."diyip bana yaklaştı.

Elini omzumun açık yerine getirip okşadı.

Gözleri önce açık tenimde sonra da gözlerimde uzun bir süre oyalandı.

"Dediklerimi anlamışsındır umarım."
Sinirle dişlerimi sıkıp gözlerimi, gözlerine diktim.

Omuzlarımı dikleştirip bir adım uzaklaştım ve omuzumu okşayan elden kurtuldum.

"Hayır anlamadım, hayatımı yönetmene izin vermiyeceğim. En yakın zaman da senden ve hapishanenden kurtulacağım"

Tehlikeli bir gülümseme dudakların da peydah oldu.

Elini gözlerimin izasına getirip şıklattı.

Elini indirdiğinde bir anda yüzünde ki gülümseme gitmişti.

"Hayal dünyasında yaşıyorsun, uyanmanın zamanı geldi."

"Senden kurtulduğum zaman zevkle yenilmişliğini izleyeceğim."

Dediklerimle yumruklarını sıkıp aramızda ki mesafeyi sıfıra indirdi.

RUHUMDAKİ MÜHÜR               *TAMAMLANDI*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin