Merhaba
Başlama saatinizi yazar mısınız?
(23:46)⚜️SORU:
🔸Birine olan sevginizi ne bitirir?Bu bölümü hilalarslan321 'e ithaf ediyorum.
İyi okumalar.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Şuan sinirden tüm vücudum kasılıyordu.
Az da olsa kendimi sakinleştirmek için derin nefesler alıp vermeye başladım.
Titreyen ellerimle yerde ki telefonu aldım.
Amacım arayan kişiyi tekrar aramak olsa da telefonun kapanması tekrar sinirlenme mi sağlamıştı.Daha fazla dayanamayıp hızla odadan çıkıp Ecrin'in odasına girdim.
Ecrin'e baktığımda sere serpe uyuduğunu gördüm.
Hızla gidip perdesini açıp içeriye güneşin girmesini sağladım."Ya anne ne yapıyorsun."
"Kalk Ecrin."
"Ne oldu yine."
"Ben gidiyorum. Kahvaltınızı yapın eve geldiğimde sizi daha yataklarınızda bulursam fena Olur."
"Nereye gidiyorsun."
"Şirkete. Beni daha fazla oyalama kalk çabuk."diyerek hızla odadan çıkarak aşağıya indim.
Kapının önünde ki spor ayakkabılarımı giyip hızla dışarıya çıktım."Günaydın ışıl hanım."
"Günaydın Ali.
Şirkete gidiyoruz. Çabuk ol.
Arın'a da haber verme."diyerek arabaya bindim.Şuan hissettiğim tek şey sinir di.
Onun dışında hiç bir şey hissetmiyordum.
Belki ben yanlış düşünüyordum.
Sonuçta Arın o yapmaz böyle bir şey.
Kasıklarıma giren ufak ufak sızlanmaları geçirmek için yavaşça okşamaya başladım.Yarım saatin ardından şirkete giriş yapmış ve neredeyse koşar adım asansöre gidiyordum.
Burada çalışanlar beni tanıdıkları için bir şey demezken şu anki halime şaşkınlıkla bakıyorlardı.Asansöre binip Arın'ın olduğu kata basıp bekelemeye başladım.
Burnumun sızlaması kesinlikle birazdan ağlayacağımın göstergesiydi.
Çok bile dayanmıştım.Asansörün kapısı açılması ile hızla çıkıp Arın'ın odasına ilerlemeye başladım.
Tam kapıyı açacakken arkamdan birinin seslenmesini duyunca arkamı döndüm.
"Hanımefendi ne yaptığınızı sanıyorsunuz."
Karşımda ki kadını ilk defa görüyordum sanırım o da beni ilk defa görüyordu."Ne yapıyormuşum."
"Buraya bu şekilde giremezsiniz.
Randevunuz var mı?""Yok."
"O zaman giremezsiniz.
Arın beyin bu konularda kesin talimatı var."Tam cevap verecekken odanın kapısının açılması ile bir adım geriye gittim.
"Ne oluyor burada."Arın beni görmeden direk yanımda duran kadına sormuştu.
Gözleri bana iliştiğinde hızla bana döndü.
"Hoş geldin güzelim."
Dediklerini umursamadan hızla yanından geçip odaya girdim.Arkamdan kapının kapanma sesi geldiğinde hiç konuyu uzatmadan tüm sinirimle konuştum.
"Aşkın kim Arın.
Sen nasıl böyle bir şey yaparsın. Beni hiç mi düşünmüyorsun sen."diye bağırdım."Ne diyorsun sen ışıl."
"Ne demek ne diyorsun ya telefonunda Aşkım diye kim kayıtlıydı."diye bağırdım.
Şimdiye kadar sakin kalmam bile mucizeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...