Merhaba.
Nasılsınız gençler.
Soru?:
Sevmek yeter mi?Bu bölümü Silent_Scream00 'a ithaf ediyorum.
Hatalarım varsa affola.
İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••Biz kavga ederken Hazan annem dayanamayıp yukarıya çıkmıştı bile.
Gümbür gümbür çalan kapıya doğru ilerlediğim an Arın kolumu kavrayıp arkasına doğru itelemişti.
"Geri dur."
Göz devirip arkasından çıkıp yanın da durdum.Arın kapıyı açtığın da bugünün hiç sakin bitmeyeceğini az çok anladım.
Karşımızda ki adam sinirle soluk alırken arkasında duran Arca ise korkuyla Arın'a bakıyordu.
Tahmin ettiğim üzere karşımızda duran adam Arca'nın sevgilisi Atınç olmalı.
"Ne oluyor lan,siz niye yanyanasınız."
Arca korkuyla bir Arın'a bir Atınç'a bakıyordu.
"Kardeşini seviyorum"
Atıç kendinden emin bir şekilde dikleşirken Arın'a baktı.Arın boynunda belirginleşen damarları ve sıkmaktan beyazlayan elleriyle korkunç görünüyordu.
"Ne diyorsun lan sen. Gebertirim seni."diye evi inletecek kadar bağırmasıyla bir adım geriye gittim.
Hazan annem sesleri duymuş olacak ki hızla aşağıya indi.
"Ne duyduysan o."
"Defol git lan şuradan elimde kalacaksın."diye Atınç'ı geriye doğru ittirdi."Umrumda bile değil.
İzin almak gibi bir niyetim yok.
Ne yaparsan yap bunu değiştiremezsin.""Canına mı susadın it.
Sana güvenip kardeşimi emanet ettim lan ben.
Emanete hıyanet etmek hangi kitapta var lan."diye bağırıp yakasından tuttu."Emanete hıyanet etmedim ben.
Sadece sevdim hem de öl dese ölecek kadar.""Öldürüm lan seni."diyip bir anda yumruk atmasıyla Atınç sarsılsa da düşmedi.
Arca ağlayarak Arın'ın yanına gidip ellerini tuttu.
"Abi yapma lütfen.
Onun kadar benim de canım acıyor."diye hıçkırarak ağladı.Arın'ın gözü hiç bir şey görmüyordu resmen.
Hızla Arca'yı yere ittirip üstüne doğru yürüdü.
"Sen hiç konuşma lan.
Seninle sonra görüşeceğiz.""Karışma lan ona.
Onun bir suçu yok." Atınç Arın'ın kolundan tutup kendine doğru çevirdi ."Siktir git lan puşt.
Seni bir daha Arca'nın yanında görürsem ecelin olurum.
Bu yaptığım yanında bir hiç kalır.""Ona karışmayacaksın.
Saçının bir teline zarar gelirse düşmanın olurum."diye bağırıp Arca ya göz ucuyla bakıp evden çıktı.Olanlar beni şaşırtırken olayları idrak etmeye çalışıyordum.
Hazan annem Arca'nın yanına gitmiş yerden kaldırmıştı.
"Arın kendine gel kardeşin o senin.
Hiç bir şey mutluluğundan önemli değil. Hem Atınç Arca ya asla zarar vermez.""Anne yeter.
Arkamızdan iş çevirmiş kızın.
Allah bilir bilmediğimiz daha ne bokluklar yapmıştır."diye bağırıp Arca'nın üstüne doğru gitti.
Sertçe çenesinden tutup sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
Literatura KobiecaArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...