Merhaba.
Medya:Ağacın olduğu yer
Bu bölümü. NazAyan0671 eyfettfp _h_ymn Akbaba_88 halisesudem 'e ithaf ediyorum.
Soru:
Aşk her şeyi affeder mi?İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Saçlarımı okşayan elle gözlerimi yavaşça açtım.
Karanlık odada dışarıdan vuran ışıkla saçımı okşayan kişiye baktım.
Arın yanıma çökmüş saçlarımı okşarken kafasını da yatağa yaslamıştı.Hırsla elini ittirip yanından uzaklaştım.
"Uzak dur benden."diye bağırıp uzandığım yerden dikleştim.Yerden kalkmak için yatağa tutundum.
Ayaklarımın acısı dahi umrumda değildi.Gözlerim tekrar dolarken ona bakmamaya çalışıyordum.
Arın da yerden kalkmış karşıma dikilmişti.
"Sakin ol güzelim."sinirle ona bakıp hırsla göğüsünden ittirdim."Ne demek sakin ol ya.
Sen beni kullanıp attın.
Gece beraber olup sabah hiç bir şey yokmuş gibi beni bu lanet yerde bırakıp gittin. Bir para bırakmadığın kalmıştı .
Senin yüzünden kendimi oru.."cümlemin devamını getirme mi beklemeden hızla eliyle ağzımı kapattı.Dişlerini sıkarak bana baktı.
"Sakın ama sakın o cümlenin devamını getirme."diye bağırdı.Göz yaşlarımı tutamayıp hışkırarak ağlamaya başladım.
"Şimdi sadece seni götüreceğim yere kadar sus."diyip kolumdan tutup ilerletmeye başladı.
Ayaklarımın acısıyla çığlık atıp geri çekilmeye çalıştım.
"Ne oldu neren acıdı."diye telaşla bana bakıp vücudumu süzdü.
"Sanane."diye bağırıp ondan uzaklaşmaya çalıştım."Işıl sabrımı sınama güzelim,neren acıyor."
"Ayaklarım."diyip kafamı önüme eğdim.
Kendimi aciz hissetmekten nefret ediyordum.
Arın hızla beni yatağa oturtup ışığı açtı.Ayaklarımın altına bakıp sinirle dişlerini sıktı.
"Çok acıyor mu?"
"Senin kalbimi acıttığın kadar acımıyor."diye mırıldanıp yüzümü yana çevirdim.Arın komodin'in içinde duran ilk yardım çantasını çıkartıp ayağıma pansuman yapmaya başladı.
Ayaklarımı sıkmayacak bir şekilde sarıp titreyen bedenimi hızla kucağına aldı.
"Ne yapıyorsun indir beni."
"Sus güzelim gideceğimiz yere kadar sus."diyip yürümeye başladı.
"İndir beni indir. Seninle hiç bir yere gelmeyeceğim.
Sana her inandığım da beni yerle bir etmeyi huy edinmiş pisliğin teksin."diyip kucağında debelenmeye başladım.
Dediklerime tek kelime etmeyip hızla evden çıkıp arabanın ön koltuğuna oturtmuştu beni.Kendi de şöför koltuğuna oturmuş arabayı sürmeye başlamıştı bile.
Yaşadıklarım aklıma gelince yüzümü camdan tarafa döndürüp usulca ağlamaya başladım.Zar zor kelimeleri toparlayıp Arın'ı sinirlendirecek sözleri söyledim.
"Neden beni bırakıp gittin.
Söylesen senin o pislik yiğitten ne farkın kaldı.
O bana tecavüz edip bıraktı. Sen de kalbime ve ruhumu yıkıp bıraktın."diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
Literatura FemininaArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...