Merhaba
Başlama saatinizi yazar mısınız?
(23:46)⚜️SORU:
🔸Aldatmanın büyüğü küçüğü olur mu?⚜️Bu bölümü FatmanurErci9 'a ithaf ediyorum.
İyi okumalar
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Hoşgeldiniz.
Buyurun içeriye."diye titrek bir ses ile konuştum."Hoşbulduk canım."Berrak beni öperek Timur ile birlikte içeriye geçerken Melih elinde ki çiçek ve çikolata ile kapıda kalmıştı.
Arın'a döndüğümde sıktığı çenesi ile Melih'e baktığını gördüm.
Ecrin ve ben bir adım geriye gitmiş Arın'ın tepkisini bekliyorduk."Bunlar ne lan."diye sertçe konuşan Arın ile Melih ufak bir yutkunma gereği duymuştu.
Timur ve Berrak'a baktığımda köşeye çekilmiş bir şekilde Melih ve Arın'ı keyifle izlediklerini gördüm.
"Hayırlı bir iş için geldik biz bu gün Arın amca o yüzden bu elimdekiler."diye zar zor kelimeleri bir araya getirerek konuşmuştu.
Arın sakince bize dönüp kafasını ağır ağır salladı.
Bu hareketi kesinlikle sizle sonra görüşeceğiz hareketleriydi.Arın bize bakmaya devam ederken Melih içeriye doğru ilerlemeye başlaması ile Arın bir anda Kapıyı sertçe Melih'in yüzüne kapatması ile ufak bir çığlık atmıştık.
Dışardan Melih'in acı dolu inlemeleri gelirken Ecrin korkuyla Arın'a bakıyordu.
"Ne yaptın sen Arın.
Oğlumun canı yandı."diye konuşan Berrak kapıyı açmak için elini uzatmıştı ki Arın tarafindan eli geri püskürtülmüştü."Kapıyı açanı yakarım.
Ve asla kızımı vermem. Bilmiş olun.
Şimdi buyrun içeriye."diyerek Berrak ve Timur'a baktı.Timur tek kaşını kaldırıp konuşmaya başladı.
"Lan oğluma eziyet etmek hoşuna mı gidiyor?
Yıllarca kıvranıp durdu zaten."diye sitemle konuşup Berrak ile birlikte içeriye girdi."Evet şu hayata en çok zevk aldığım şey Melih'e eziyet etmek."diyerek sertçe Ecrin'e baktı.
"Sizinle sonra konuşacağız.
Sen de bu sefer kolay kurtulamayacaksın Ecrin hanım.
Şimdi git kahveleri yap.
O kapıyı da açayım deme."diyip Ecrin'i mutfağa gönderdi."Benden bir şeyler saklamak hoşuna mı gidiyor Işıl?
Sana her seferinde benden bir şey saklama dedikçe sen fırsatını bulduğun her an bir şeyler gizlemeye çalışıyorsun."diye sertçe çıkıştı."Arın."
"Işıl şimdi değil. Bu konuyu daha sonra konuşacağız."diyip içeriye girdi.Sıkıntı ile derin bir nefes çekip bende Ecrin'e içimden söylenerek içeriye girdim.
Elif Timur ve Berrak ikilisinin arasına oturmuş sohbet etmeye başlamışlardı bile.
Timurlar da Arın'ın Melih'e olan bu davranışlarına alışık oldukları için artık yadırgamıyorlardı.
Ayakta durmaktan yorulduğum için Arın'ın yanına oturup ellerimi göğüsümde birleştirdim.
"Çocuğu dışarıda mı bırakacağız?"
"Evet."verdiği kısa cevapla ona ters ters bakmaya başlayınca bakışlarımdan rahatsız olmuş olacak ki bana döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
Chick-LitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...