Merhaba
Başlama saatini ve tarihini yazınız.
(01/08/2019) (22:34)Soru:
⚜️Sevdiğinin yokluğuna alışır mı insan?Bu bölümü pmmakarna ve bhrrr1907 'e ithaf ediyorum.
Beğenmeyi ve sık sık yorum yapmayı unutmayın.
İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Zorlanarak gözlerimi açıp etrafa baktım.
En nefret ettiğim yerdeydim. Hastane.En son olanlar aklıma geldiğinde hızla karnımı yokladım.
Gerçekten de hamilemiydim acaba.Kapının açılmasıyla tüm aile içeriye girmişti.
Annem hızla yanıma geldi.
"Kızım iyi misin,bir yerin acıyor mu?"Konuşmaya mecalim olmadığı için kafamı iki yana salladım.
Odaya doktorun girmesiyle herkes doktoru can kulağıyla dinlemeye başladı.
"Geçmiş olsun ışıl hanım, ağrıyan bir yeriniz var mı?"
"Sağolun,kasıklarım ağrıyor."
"Ağrıması normal. Düşük tehlikesi geçirdiniz."
"Hamileydim demi ben."
"Bilmiyormuydunuz, dört haftalık üçüzlere hamilesiniz."
"Üçüz mü?"
"Evet Işıl hanım."
"Peki iyiler mi?"diye korka korka sordum.
"Evet şuan bir sorun olmasa da kendinize çok dikkat etmelisiniz.
Normal bir hamilelik geçirmeyeceksiniz daha da zorlanacaksınız.
Vücudunuz oldukça güçsüz kalmış.
Üzüntü ve streste düşüğü tetiklemiş""Peki ne yapmalıyım."
"Moralinizi oldukça yüksek tutun.
Asla yemek öğünlerinizi aksatmayın.
Bol bol meyve ve kırmızı et yiyin.
Zorunlu olmadıkça yerinizden kalkmayın.
Bir haftaya kadar kendinizi toparladıktan sonra kısa kısa yürüyüşlere çıkın.""Peki teşekür ederim. Dediklerinizi dikkate alacağım."
Doktor kısa bir kontrolden sonra odadan çıkmıştı.
Bizimkilere baktığımda buruk bir tebessümle bana baktıklarını gördüm."Allah'ım şükür üç tane torunum olacak."Uruğan beyin sevinciyle ufak bir tebessüm edip elimi karnıma sardım.
"Dile benden ne dilersen kızım."diyip saçlarımı okşadı.
"Arın'ı bulabilir misin baba?
Senden tek dileğim bu."diyip gözlerimi sıkıca yumdum.Onlarda oldukça zor zamanlar geçirmişti ama dayanamamıştım işte
Bir ay olmuştu,artık onu görmek istiyordum."Az kaldı kızım çok az."
"O değilde ben hala oluyorum."diyip Arca sıkıca boynuma sarıldı. Hüzünlü havayı dağıtmaya çalıştığı belliydi."Çekil be şuradan asıl ben amca oluyorum."Baray hızla Arca'yı benden ayırıp itmişti.
"Yenglerin gülü bebeklerden biri erkek olursa adını Baray koyarsınız degil mi?"diyip sırıttı."Hadi lan oradan sen kimsin hoşt.
İnşallah yeğenlerim azıcıkta olsa sana benzemez amin." bu sefer Ahves lafa girip Baray'ı ittirdi."Çocuklar yeter yormayın kızımı."diyip çocukları koltuklara oturttu.
"Babaanne oluyorum ben hem de üç torunla Allah'tan başka ne isterim ki ben."diyip ağlamaya başlayan anneme şaşkınlıkla baktım.
"Hazan ağlamayı kes kızı da üzme.
Kızım biz doktorla konuşalım sen dinlen."
Uruğan baba herkesi zor da olsa odadan çıkarmış beni yalnız bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
Romanzi rosa / ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...