Merhaba.
⚜️Soru?
Kaç yaşındasınız?
İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
7 YIL SONRA
"Bartu neredesin be oğlum." diye evin içinde yaramaz oğluma seslendim.
Üçüzler birbirlerine oldukça zıt karakterlere sahiplerdi.
Bartu yaramaz ve oldukça enerji dolu bir çocukken
Aktan tam tersi soğuk ve sanki olgun bir insanmış gibi davranması aynı Arın'ı anımsatıyordu.
Elif ise daha başkaydı tam bir baba aşığı'ydı elinden gelse babasına yapışık gezecekti.
Elif kadar Ecrin de Arın'a aşıktı.
Bazen Elif ile Ecrin'in Arın için kavga ettikleri bile olurdu tabi bu durum Ecrin'in orta okula gitmesiyle daha da azaldı.Ecrin şuan başka alemlerde idi. Tek düşündüğü okulu ve gireceği lise sınavıydı.
Yedi yıl içinde Arca ve Atınç nişanlanmış adım adım evliliğe doğru gidiyorlardı.
Bu durum ne kadar Arın'ı sinir etse de kabullenecekti.
Ahves ise üç yıllık sevgilisi Öznur ile geçen ay söz takmışlardı.
Annem ve babam çoğu zamanlarını üçüzler ve Ecrin ile geçiriyorlardı.
Daha fazla düşünmeden Bartu'yu bulsam iyi olacaktı.
"Bartu sinirleniyorum ama neredeysen çık çabuk."
Bahçeye açılan boydan camdan dışarıya baktığım da Bartu havuzun kenarına gidiyordu.
Her seferinde biz olmadığımız zaman havuza yaklaşmaması gerektiğini söylememize rağmen dinlemiyordu.
Hızla bahçeye çıkıp Bartu ya doğru koştum.
"Bartu uzaklaş ordan."
Beni duymuyor olacak ki dizlerinin üstüne eğilmiş elini havuza sokma ya çalışıyordu.
Hızla ona doğru ilerliyorken daha fazla öne eğildi.
Korku tüm bedenimi ele geçirmiş şuan onu oradan sağ salim alma derdindeyim.
Tam havuza düşeceği sıra tişörtünün yaka kısmından tutup kendime doğru çektim.
Korkudan tekleyen kalbim'in sesini duyuyordum.
"Bartu ben sana ne dedim biz olmadan havuza yaklaşmayacaksın demedim mi niye beni dinlemiyorsun."
Diye kendimi tutamayıp bağırdım.Bağırmamdan ve onu hızlı çekmemden dolayı korkup ağlamaya başlamıştı.
"Anne."
"Bartu annecim odana çık."diye söyleyip içeriyi gösterdim.Paytak adımlarla içeriye girip merdivenlere yöneldi.
Merdivenlerden çıkana kadar arkasından bakıp olduğum yere oturdum.Fazlasıyla korkmuştum,
yaramaz oğlum her ne yaparsa beni korkutmayı başarıyordu.Daha fazla burada kalmamın bir anlamı yok diye içeriye girdim.
Mutfağa doğru gideceğim an evin kapısının sertçe çalınmasıyla oraya doğru ilerledim.
Kapıyı açmam ile üstü başı yırtılmış ve saçları karışmış bir Aktan bulmayı beklemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...