Merhaba!!!
Soru:
Seven kıskanır mı?
Beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayın lütfen.
İyi okumalar.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yattığım yerin rahatlığıyla daha fazla mayışsam da gözlerimi açmam gerektiğinin farkındaydım.
Zar zor göz kapaklarımı açtığım da Arın'ın göğüsünde yattığımı gördüm.
Hızla kalkmak istediğimde sonradan farkettiğim belimde ki eller kalkmamı engelledi.Kalkmak için debelenirken Arın sinirlenmiş olacak ki nefes alış verişleri sıklaşmıştı.
"Rahat dur Işıl. "
"Kalkmak istiyorum."
"Umrumda dahi değil, şimdi kımıldamayı kes ve yat "diyip kollarını daha da sıkılaştırdı.Susup dediğini yaptım.
Gözlerim dolsa da ağlamadım.Çok güçsüzdüm, olup olmadık her şeye gözlerim dolardı bu huyumdan da nefret ederdim.
Herşeye boyun eğiyordum.
Başkalarının beni yönetmesinden nefret ediyordum ama her seferinde de yönetiliyordum."Doldurma hemen gözlerini."diyip belimde ki ellerini çekti.
Hızla yataktan kalkıp ayakta dikeldim.
Ne yapmam gerektiği konusunda hiç bir fikrim yoktu.Öylece Arın'a bakarken sıkıntıyla iç çekip yataktan kalkıp yanıma geldi.
"Kahvaltı yapacağız,elini ve yüzünü yıka aşağıya in. "diyip bir anda alnımdan öpüp odadan çıktı.
Şaşkınlıkla arkasından bakıp kalbimin bir kuşun kanadı kadar hızlı atmasını durdurmaya çalıştım.
Hızla gösterdiği yere girip elimi yüzümü yıkadım.
Soğuk su tenim ile temas edince kendime geldim.Asla birini sevmiyecektim dememe rağmen aptal kalbim söz dinlemeyip daha iki gündür tanıdığım adama karşı hızla atıyordu.
Düşünceleri kafamdan atıp lavabodan çıkıp aşağıya inmeye başladım.
Kahvaltı esnasında kesinlikle kafamda ki düşünceleri Arın'a sormam gerekiyordu.Dün zorla da olsa girdiğim yemek odasını bulmam hiç zor olmamıştı.
İçeriye girdiğimde Arın baş köşede oturuyordu.Bende zaman kaybetmeden çaprazında ki yere oturdum.
Kaç dakika geçti bilmiyorum ama sormam gereken sorular beynimi yiyip bitiriyordu resmen.
"Arın bir şey sorabilir miyim?"
"Sor?"
"Ben neden buradayım? "hiç umursamadan kahvaltısına devam etti."Arın bir soru sordum."
"Ben istediğim için buradasın."
"Ama ben burada..."cümlemi bitirmeden sert sesiyle sözümü kesti.
"Bu konu ben açmayana kadar kapanmıştır,başka sorun."sinirle bir nefes çekip bu soruyu sonraya ertelemeye karar verdim."Peki o zaman bu gün işe gitmem gerekiyor dün gitmedim, bu gün de gitmezsem kovulabilirim. "
Arın'a baktığımda yumruklarını sıktığını gördüm.
"Bu konu dün konuşulmuştu ve kapanmıştı,niye tekrar açıyorsun.""Bu konu dün konuşulmadı ve kapanmadı benim hayatım ve ben ne istersem o olur, ben çalışmak istiyorum ya da kendi evime gitmek buna karşı çıkamazsın. " gelen cesaretle söylediklerimden sonra Arın'ın yüzüne bakmaya korkmuştum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUHUMDAKİ MÜHÜR *TAMAMLANDI*
Romanzi rosa / ChickLitArın en sonunda dayanamayıp beni yere indirip yüzümü avuçlarının içine aldı. "Benim limanım sadece senin ve bizim çocuklarımız için Işıl Kandemir."diyip sertçe dudaklarıma kapandı. İçimde tarif edemeyecek kadar duygu karmaşasını bir anda yaşarken...