Timi szemszögéből:
Reggel veszekedésre ébredtem. Oldalra néztem és láttam, hogy Daniel még nagyban alszik. Persze nem akartam felébreszteni, mert nagyon édesen aludt. Így hát szép lassan kimásztam Dany karjai közül és kimentem az ajtón a folyosóra. Ekkor már csak annyit láttam, hogy Gyöngyi megpofozza Zachet és könnyes szemekkel fut le a lépcsőn. Zach meg teljesen lefagyva ott maradt és nézte távolodó alakját. Most én következtem. Dühösen odamentem Zach-hez, megfogtam a pólóját és ezt mondtam.
-Na idefigyelj Zachary Dean Herron!! Nem tudom mivel bántottad meg a hugom, de most azonnal utána mész és megvígasztalod!!- mondtam idegesen. Ekkor átváltottam kedvesebbre.- mond szereted őt?- kérdeztem.
- Azt hiszem igen...mindennél jobban.- mondta lehajtott fejjel.
- És megkérdezhetem, hogy mi történt?- kérdeztem szomorú hangon.
- Az történt, hogy tegnap lefeküdtünk és ma reggel elég ingerült voltam és nem szóltam hozzá Gyöngyihez ő meg azt hiszi most, hogy a tegnap este nem jelentett nekem semmit.-mondta.
- Értem- szólaltam meg egy kis idő után ekkor Daniel kijött az ajtón és mikor meglátott minket nagyon mérges fejet vágott. Mert gondolom elég furán néz ki az, hogy én Zach-et a pólójánál fogva a falhoz nyomom.
- Mi folyik itt?!- kérdezte Dany kiakadva.
- Éppen megakartam verni, mert megbántotta Gyöngyit.- magyarázkodtam.
- Figyelj Zach én majd beszélek Gyöngyivel és sejtem is, hogy hol lesz.- erre azt mondta, hogy köszönöm és végre elengedtem ő meg ment a saját dolgára. Mikor megfodultam Danyvel találtam szemben magam.
- Engem is megversz ha rossz kis fiú leszek?- kérdezte egy perverz mosollyal az arcán mire én csak egy rövid csókot nyomtam a szájára és mentem, hogy beszéljek Gyöngyivel. De mikor elmentem Dany mellett ő rácsapott a fenekemre.
- Ezt még megkapod Daniel James Seavey.- néztem rá szúrós szemmel.
- Alig várom szívem- kacsintott rám persze én ezzel nem törődve mentem tovább.
Út közben rájöttem, hogy lehet, hogy nem is nekem kéne beszélnem vele, mert hát nem én vagyok a legjobb barátnője. Úgy, hogy mentem felébreszteni Dorkát. Csak, hogy nem tudtam melyik Jonah szobája. Benyitottam a lépőhőz legközelebb lévő szobába. Amint benéztem full piros lettem. Ez nem Jonah szobája volt hanem Jack-é. És éppen Jack félmeztelenül állt a tükör előtt és nézte magát én meg ott álltam lefagyva az ajtóban. Mikor észre vett ő is lefagyott.
- Te...te mit keresel itt- dadogta elpirulva.
- Csak Jonah szobáját kerestem mivel nem tudom melyik az övé ezért benyitottam ide.- mondtam én is elpirulva.
- Értem amúgy a mellettem lévő szoba az övé.- szólalt meg egy kis idő után.
- Oké... köszönöm, akkor én most megyek is- és azzal becsuktam az ajtót. Kifújtam az eddig meglepődéstől bent tartott levegőt és benyitottam a következő szobába. Ami ott fogadott az eszméletlen cuki volt. Jonah Dorkát ölelte át hátulról és közben a fejét beletette a nyakhajlatába. Gyorsan lefotóztam őket mielőtt felébreszteném Dorkát.
- Dorka- mondtam halkan. Erre mint akinek szuperhallása lenne felkapta a fejét és furcsán nézett rám.
- Segítened kell Gyöngyi nagyon berágott Zachre és szerintem kell neki a legjobb barátnője amúgy kint lesz a kertben a szikláknál az a kedvenc helye amióta itt vagyunk.- suttogtam nehogy felébresszem Jonaht. Erre válaszul Dorka csak suttogott egy okét, de mikor próbált kimászni Jonah öleléséből az említett személy folyton visszahuzta magához.
- Segítenél egy kicsit?- suttogta Dorka.
- Szíves örömest- mondtam.- Jonah most azzonnal engedd el Dorkát!- ordítottam mire az említett személy elengette a lányt aki leesett a földre.
- Köszönöm- mondtam majd kimentem az ajtón. Egyből Dany szobájába mentem. Amikor beléptem az ajtón majdnem elájultam. Daniel félmeztelenül feküdt az ágyon és a telefonját nyomkodta. Mikor beléptem felkapta a fejét és perverzül elmosolyodott.
- Szia cica már nagyon vártalak.-mondta azzal a sexy hangján.
- Ó tényleg?- mosolyodtam el gonoszul. Oda mentem hozzá és mellé feküdtem majd végig simítottam a hasán. Ezek után elkezdtem puszilgatni a nyakát meg a hasát majd végül szenvedélyesen megcsókoltam. És amikor már éreztem, hogy ott lent neki már keményedik valami akkor abba hagytam, mert hát ahogy mondani szokás édes a bosszú.
- Lemegyek reggelit csinálni- mondtam majd elindultam az ajtó felé.
- És engem most csak így itt hagysz?- kérdezte Dany.
- Lehet- mondtam majd kimentem az ajtón és lementem a lépcsőn a konyhába. A konyhában találkozam Jack-el.
- Szia- mondtam kicsit zavarban, a reggel történtek miatt.
- Szia- szólalt meg ő is egy kis idő után.
- Figyelj Jack elfelejthettnénk ami reggel történt?-kérdeztem mire csak bólintott.- Kezdjünk tiszta lappal. Mit kérsz reggelire?
- Palacsintát- mosolyodott el Jack- és segíthetek benne?- kérdezte izgatottan mint egy kisgyerek persze én nem tudtam nemet mondani. Mikor már majdnem készen voltunk. Azt hallottuk hogy valaki akarom mondani valakik trappolnak le a lépcsőn. Az egész csapat egyszerre jött le a finom illatok miatt. Dany odajött mögém és ezt suttogta a fülembe.
- Tudod kislány nagyon felizgattál fent és miután ott hagytál egyedül elég nehéz dolgom volt meg sok ideig tartott, de ne félj este te is visszakapod- suttogta majd nyomott egy puszit a fülem mögé amitől kirázott a hideg.Gyöngyi szemszögéből:
Miután összevesztem Zach-el lerohantam a lépcsőn és kimentem a kertbe a sziklákhoz, mert amióta itt vagyunk az a kedvenc helyem. Leültem az egyik sziklára és néztem az elöttem lévő tájat könnyes szemekkel. Nem tudtam elhinni, hogy csak egy játék vagyok számára és ez nagyon fájt. Elkezdtem dúdolni a kedvenc dalom tőlük a Hard-ot. Na ettől mégjobban elkezdtem sírni. És a következő pillanatban már azon kaptam magam, hogy leakarok ugrani a szikláról, de valaki elkapta a kezem.
- Gyöngyi mi a szart csinálsz?- kérdezte Dorka idegesen.
-Ne...nem akarok így élni nem sz...szeret engem csak kihasznált!- kezdtem el úrja sírni. Ekkor Dorka magához húzott és jó szorosan megölelt.
- Figyelj Gyöngyi, nekem Timi mondta, hogy miután elszaladtál ő beszélt Zach fejével. És Zach azt mondta, hogy sajnálja meg hogy nagyon rossz reggele volt és ezért volt olyan.- ahogy ezt kimondta megöleltem és már rohantam be Zach-hez, hogy megöleljem. Mikor berontottam a házba egyből az én Zachym-et kerestem és mikor megtaláltam odamentem hozzá és megöleltem olyan szorosan amennyire csak lehetett.
- Sajnálom- suttogtam a fülébe és közben kicsordult egy könnycsepp a szememből. Aztán megláttam a palacsintát az asztalon és hát én csak a kajáért élek úgy hogy egyből vettem magamnak és leültem Zachy mellé. Később Dorka is csatlakozott hozzánk és így végre az egész csapat együtt evett.