Karácsonyi rész

95 6 1
                                    

Timi szemszögéből:

Közeledik a karácsony...nos most gyorsan elmondom mi is történt ebben a pár évben. Daniel és én összeházasodtunk lett egy csodálatos gyerekünk. Egy kis fiú és Joe-nak neveztük el. Dorkáéknak is egy fiúk lett és az lett a neve hogy Oliver. Blankáéknak két lánya. Anne és Sophia. Gyöngyiéknek pedig egy lányuk született és Julie lett a neve. Jacknek is született lánya viszont akitől lett az elhagyta őt így egyedül neveli a lányát. Karácsony idején az egész csapat beköltözik egy hónapra a WDW házba és ünneplünk. Nos igen egyenlőre ennyi....
-Anyaaa-hallottam Joe hangját a földszintről. Egyből lerohantam, mert az hittem baj van, de ő csak leejtette a kedvenc játékát ami darabokra tört. Láttam rajta, hogy szomorú így megöleltem.
-Shhh, semmi baj kicsim-néztem a kis szemecskéibe-kérhetsz egy újat a Jézuskától-mosolyogtam rá. Mire egyből boldog lett és már rohant is tovább. Daniel trappolt le a lépcsőn éppen az ingjét begombolgatva.
-De kiöltözött valaki-mentem oda hozzá és nyomtam egy csókot a szájára.
-Egy évben csak egyszer van, hogy visszamegyünk a srácokkal a WDW házba-mosolygott önelégülten.-Jut eszembe mikor indulunk?-ment el a konyha felé a kikészített kávéhoz.
-Öhm én még átöltözök és szerintem utána mehetünk mivel mindent összepakoltam már-kezdtem el felmenni a lépcsőn, majd bementem a szobába öltözni. Miután kész lettem lesiettem a lépcsőn. Daniel épp akkor kapta fel Joe-t és puszilgatta meg. Nekem el kellett mosolyodnom ezen.

Blanka szemszögéből:

Arra keltem, hogy a lányok az ágyon ugrálnak. Corbyn erre úgy reagált, hogy elkapta mind a kettőt és hatalmas ölelésbe zárta őket.
-Jó reggelt gyönyörű hercegnőim!-puszilta arcon mind a két leányzót.
-Jaaj, apa nee-nevettek fel, majd kiszaladtak a szobából.
-Téged jobban szeretnek-vágtam sértődött fejet, mire csak elmosolyodott és megcsókolt.
-Ez nem igaz-suttogta ajkaimra.
-Várod a mai napot?-másztam ki az ágyból bugyiban és egy nagy pólóban.
-Igen-mondta és gyorsan mögém sétált és belepuszilt a nyakamba.
-Nanana...ezt most nem-fordultam felé és megfogtam az arcát.-Még kész sem vagyunk és nézz az órára van fél óránk elindulni-magyarázkodtam, mire bedurcizott és elment a lányokért. Én meg csak jót röhögtem magamban.

Dorka szemszögéből:

Éppen Olivert etettem babatáppal, mikor Jonah jött le kómásan.
-Uuu valaki nem aludt sokat-viccelődtem mire megforgatta a szemét.
-Ne forgasd mert kiesik-röhögtem.
-Tényleg?-kezdett közeledni felém én pedig abbahagytam az etetést és elkezdtem futni.-Most megvagy-kapott el a kanapénál és felemelt.
-Ne értsd félre de tényleg pihenned kéne egy kicsit, mert nagyon zombin nézel ki-röhögtem, mire csak elmosolyodott és megcsókolt.
-De ha most megbocsáltasz megyek a fiamért-tett le és odafutott a csöpséghez és felkapta.-Hogy van az én baseball sztárom?-simitotta, meg a kis haját, mire Oliver elkezdte piszkálni Jonah nyakláncát. Olyan cuki pillanat volt, hogy le kellett fotóznom.

Gyöngyi szemszögéből:

-Julie kicsim gyere ide-mondtam mire a tündéri lányom odafutott hozzám. Megigazítottam a sapkáját amit Zach adott rá. Ráadásul kifordítva volt a fején. Csak megforgattam a szemem és visszafordítottam és visszatettem a fejére.
-Na mehetünk?-jött elő Zach a stílusos öltözetében.
-Igen-mondtam és megfogtam Julie kis kezecskéjét. Zach pedig a másikat. Úgy gondoltuk, hogy még indulás elött elvisszük Julie-t szánkózni. Julie leült a szánra és Zach elkezdte húzni, majd futni vele. A lányunk végig édesen röhögött. Bekönnyeztem olyan édes volt.
-Mi a baj?-jött oda Zach.
-Nincs semmi baj csak olyan gyönyörű életünk van-mosolyogtam rá mire megcsókolt.
-Tudom-mondta aztán bementünk, mert Julie kezdett fázni. Fél órával később már autóban ültünk és haladtunk a wdw ház felé. Mikor odaértünk Zachnek olyan vigyor kerekedett az arcára, hogy még húsz méterről is látni lehetett. Én kisegítettem az ülésből a lányunkat, majd elindultam a ház felé.
-Zach jössz vagy inkább kintmaradsz megfagyni?-röhögtem mire magához tért és már rohant is a bejárati ajtóhoz mint valami izgatott kisgyerek. Úgy látszik ma két gyerekre kell vigyáznom. Gondoltam magamban. Ezután Julie-val gyorsan bementünk a házba drága férjem után mert már mi is kezdtünk kint fagyoskodni.

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Where stories live. Discover now