38.rész

106 7 1
                                    

Miközben olvastam megpittyent a telefonom. Zion volt az. Igaz, hogy újra együtt vagyok Daniellel, de azért nem hagytam abba a beszélgetést Zionnal. Egybõl magamhoz vettem a telóm és visszaírtam neki. Azt írta, hogy nincs e kedvem ma találkozni vele. persze azt írtam, hogy igen mivel legutóbb azt mondtam neki, hogy nem. Így hát elkezdtem öltözködni, mire Daniel furán nézett rám.

-Mit csinálsz?-kérdezte letéve a telefont.

-Öltözök miért?-néztem rá furán, mintha nem lenne egyértelmû ahogy a szeme láttára cserélek ruhát.

-És hova öltözöl?-jött mögém és megölelt, majd elkezdte puszilgatni a nyakam. Tudtam mit akart. Két dolog lehet amiért puszilgatja a nyakam vagy megakar fektetni vagy kiakar belõlem szedni valamit. ebben az esetben az utóbbi a nyerõ.

-Hát tudod találkozok Zionnal-sóhajtottam, mert kicsit megszívta a nyakam.

-Ó értem-mondta és ellépet mögülem. Tudtam, hogy most fog elõjönni a féltékeny éne.

-Naa baba ugye tudod, hogy csak barátok vagyunk és õ is tud rólunk tehát nem fog rám mászni.-mondtam és megfogtam az arcát. És mélyen a szemébe néztem.-Szeretlek-csókoltam meg. Mikor elváltunk mosolyogva nézett rám. Nem értetettem miért mosolyog ennyire ekkor lenéztem magamra és láttam, hogy bugyiban és polóban állok elõtte.

-Jobb lesz ha minél előbb felveszel egy gatyát mielőtt most azonnal megfektetlek-mondta perverz mosollyal az arcán. Egyből és odamentem a szekrényhez és kivettem a gatyát, majd felvettem.

-Akkor, majd jövök...ja és viselkedj jól amíg nem vagyok itthon-nevettem el magam, amin õ is mosolygott egyet. Ezután lementem a lépcsőn és ki a házból. Azt beszéltük Zionnal, hogy a legközelebbi parkban találkozunk, így elindultam oda.

Daniel szemszögéből:

Miután Timi elment kieszeltem egy tervet, tehát megkérdeztem a többieket, hogy van e kedvük kémkedni Timi után, mire mindenki felpattant a díványról és már indultunk is a találkozó helyükre. Az egész csapat egy bokorban ülve leste, hogy mit csinálnak Timiék. Zach meg volt olyan hülye egyszer, hogy fejbedobta egy kis kaviccsal Ziont, aki majdnem észre vett minket. Mikor elindultak mi is haladtunk velük, de mikor tovább haladtunk beleütköztünk valakibe akarom mondani valakikbe. A PRETTYMUCH többi tagja volt az ők is kémkedtek Zion után, amin elröhögtem magam. A nevetésemre viszont Timi felfigyelt és hátrafordult, mire egyből lebuktunk a bokor mögé. Gyors lépteket hallottunk és bumm Timi ott volt az orrunk előtt.
-Sz..szia drágám-néztem rá ijedten a mérges arcát látva.-ugye nem vagy mérges rám?-mosolyogtam, mire még mérgesebb lett.
-Én mérges ohh ez talán a legszebb szó arra amit most érzek, jobb ha futsz Seavey különben itt helyben öllek meg!-mondta mérgesen mire egyből futni kezdtem ő pedig utánam iramodott. Egy kanyarnál rámvetette magát és, így a földre kerültünk. A két vállamnál fogva lenyomott a földre, hogy véletlenül se tudjak mozogni. Mondhatni nagyon erős mikor mérges. Igazából tetszett a helyzetünk ő ült a csípőmőn és közel hajolva hozzám nézett dühösen a szemembe.
-Most pedig Daniel James Seavey meghalsz!!-ijesztő volt ez a helyzet, így átgondolva, hogy így teljesen kiszolgáltatottan fekszek alatta. Szinte pirosra változott a szeme a dühtől.
-Ohh baba tudod, hogy nagyon sajnálom, hogy kémkedtem utánad, de az is elég büntetés nekem, hogy ez a helyzet felizgatott és ott lent khhm-mutattam arra a részre ahol ül. Ekkor lenézett és kipirulva nézett rám. Végre nem mérges, de most kicsit khhm nagyon zavarban van. Úgy mentünk vissza a többiekhez, hogy ő elöttem sétálva takarta a khhm. A többiek nem értettek, de miután Timi elmutogatta, ami elég kínos volt így mind megértették, tehát hazamentünk. Én és Timi egyből felmentünk a szobánkba. Miután becsuktuk az ajtót felém fordult és végigmért. Mondjuk nem csodálom feszülős nadrágban voltam és még a kidudorodó khhm na értitek.
-Akkor én most megyek és intézem a dolgom-mondtam és elindultam a fürdőszoba felé, de Timi megfogta a kezem.
-Majd én segítek-mondta és ezután tette amit kellett. Azt viszont megjegyezném, hogy nagyon jól csinálta.

Timi szemszögéből:

Miután végeztem a dologgal befeküdtem az ágyba, majd Daniel is mellém.
-Köszönöm szerelmem, de ezt majd visszakapod egyszer, ha már lefeküdhetünk-mondta és megcsókolt. Ezután pedig megkértem, hogy vegye le a pólóját, mert simogatni akarom a kockahasát. Na ne nézzetek hülyének, csak  tudjátok akinek nincs kockahasa, mint például nekem jól esik nézni a kidolgozott testeket. Na jó ez tényleg beteg.

Dorka szemszögéből:

Miután Timiék felmentek elkezdtünk beszélgetni, hogy ezek biztos nem fogják most kibírni, hogy ne feküdjenek le, de meglepődésünkre semmi hangot nem hallottunk fentről. A következő pillanatban Jonah pedig megfogta a combom és elkezdte simogatni a nem rég említett testrészt. Egyértelmű volt mit akart, mire csak megpusziltam az arcát. Ez egy eléggé igen volt neki így felpattant és felindult a szobánkhoz és én is követtem. Mikor beértem a szobába egyből letámadott. Csókolóztunk közben felemelt és én pedig a csípője köré fontam a lábam. Ezután neki nyomott az ajtónak ezzel becsukva azt. Nem bírtam ki, hogy ne turjak bele az éppenséggel, most kicsit göndör hajába, mivel ma nem állította be.  Erre egy morgással válaszolt, majd az ágyhoz vitt. Már épp megtörtént, mikor valaki benyitott hozzánk.
-Baszkii!!-kiáltotta el magát az illető aztán becsukta az ajtót.-Fúj ez nagyon undi vooolt!-hallottuk Zach hangját a csukott ajtón át. Tehát ő volt az. Jót röhögtünk aztán abbahagytuk amit csináltunk és gyorsan felöltöztünk.
-Most már jöhetsz Zach-kiabáltunk ki a kint várakozó fiúnak.
-Csak annyit akartam mondani, hogy lassan vacsora-nyitott be, majd káromkodva becsukta azt. Szegénnyel mindig ez van. Vagyis a legtöbbször ő nyit rá az emberekre. Mondjuk velem is volt már ilyen, hogy rányitottam Corbynékra... mondhatni elég kínos helyzet volt, hogy lefagyva álltam az ajtóban míg ők is lefagyva néztek rám. Mondjuk Jonah meg mesélte, hogy Danielékre nyitott rá persze ő elröhögte magát ahogy meglátta Daniel fehér seggét. Persze aztán egyből becsukta az ajtót. Nos igen elég érdekes sztorik vannak. Ezután elindultunk le vacsorázni.

Timi szemszögéből:

-Hé Dany nincs kedved sorit nézni?-feküdtem be az ágyba vacsi után.
-De, mindjárt jövök addig készítsd elő-mosolygott rám, majd  bement fürdőbe. Gondoltam megmutatom neki miért is szeretem a Teen Wolf-ot, ezért azt raktam be a laptopon. Megvártam míg kijön aztán befekszik mellém.
-Mit nézünk?-kérdezte izgatottan.
-Teen Wolf-ot-mosolyogtam rá. Ezután elindítottam a sorit. Végig néztünk az első évadot, mert annyira tetszett Danielnek, hogy folyton megnéztünk egy részt. Persze, mire végeztünk hajnali kettő lett. Miután a helyére tettem a laptopot egyből bealudtam. Reggel arra keltem, hogy puszilgatta az arcom. Kinyitottam és rámosolyogtam.
-Jó reggelt szerelmem-mondta a reggeli rekedtes hangján.
-Kaphatok még öt percet-néztem rá cuki szemekkel.
-Igen, de aztán tényleg csak öt perc legyen-fenygetett meg mire elnevettem magam és behunytam a szemem. Nem tudtam visszaaludni, mert tudtam, hogy most fürkészi az arcomat. Ezután gyorsan kinyitottam a szemem és megcsókoltam.
-Na gyere Csipkerózsika látom ébren vagy vár lent a reggeli-mászott ki az ágyból és felém nyújtotta a kezét amit elfogadtam egyből így kisegített az ágyból. Lent reggeli közben elbambultam, de mikor Daniel meglökte a vállam visszazökentett engem.
-Na lányok mit szólnátok ahoz, ha ma  kimenménk a part közelében lévő kosárpájára lejátszani egy meccset?-kérdezte Corbyn, mire mind a négyen beleegyeztünk. Egymásra néztünk és elmosolyodtunk a lányokkal, mert tudtuk, hogy úgyis szarrá verjük őket.


 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/حيث تعيش القصص. اكتشف الآن