2.évad 5.rész

163 15 0
                                    

Már négy hete vagyunk egy kis boldog család Rose-zal és Daniellel. Úgy terveztük, hogy ma a lányokkal elmegyünk bulizni addig a fiúk Gyöngyiék házában vigyáznak a gyerekekre.
- Daniel ugye készen vagy?- kérdeztem tőle.
-Mindjárt-kiabálta az emeletről. A következő pillanatban félmeztelenül lefutott a lépcsőn. Én meg hátatfordítottam neki Rose-zal a kezemben.
- Miaz Timi nem tetszik?- kérdezte azzal a perverz mosolyával. Nem láttam, de tudtam, hogy perverzen mosolyog.
-Attól még, hogy együtt neveljük a gyerekem nem járkálhatsz félmeztelenül a lakásomban-mondtam neki miközben megfordultam és szerencsére már egy pólót is felvett.
-De megtehetem-jött oda hozzám és nyomott egy puszit a számra mire én elpirultam. Gyorsan felkapta a kanapéról a babaülést és indultunk ki a kocsihoz. Mikor odaértünk, gyorsan kiszedtem a kocsiból Roset és Danielt meg sem várva mentem az ajtóhoz. Kopogtam. Dorka nyitott ajtót.
- Sziasztok. Már csak rátok vártunk-ölelt meg és adott egy puszit Rosenak, majd bementünk a többiekhez. Én gyorsan mindenkit végig ölelgettem, Daniel persze mindenkivel lepacsizott, majd leültünk egymás mellé a díványra.
- Na és hogy van a kis család?- kérdezte tőlünk Jonah.
-Őszintén? Daniel azt hiszi megtehet pár dolgot amit nem szabad és párszor már rászoltam- itt mindenki elkezdett mosolyogni.
-Vagy megtehetem azokat a dolgokat csak te nem akarod hogy megtegyem-szólt vissza nekem Dany.
- És mik azok a dolgok amiket nem tehet meg?-kérdezte Zach.
-Nem csókolhatom meg, mert szerinte nem vagyunk együtt-mondta a mellettem ülő zsiráf.
-Én...én engedném, ha nem pervezkednél folyton-pirultam el. Itt Daniel rámnézzett és elmosolyodott. Mindenki elkezdete, hogy csókot csókot és egyszer csak megcsókolt. Igazából nagyon jól esett, melegség öntötte el a szívem. Mikor szétváltunk egymás szemébe néztünk és mosolyogtunk. Mikor lenéztem Rosera aki a kezemben feküdt láttam rajta, hogy boldog lett. Lehet, hogy örülne, ha nem taszítanám el folyton Danielt és végre együtt lennénk. Még olyan egy órát beszélgettünk, majd mi lányok elindultunk bulizni. Mielőtt kimentem volna az ajtón Dany utánam futott.
- Timi várj! Vigyázz magadra-mondta és megcsókolt.
-Vigyázni fogok igérem- mondtam, majd odafutottam Gyöngyi autójához. Azért mentünk azzal, mert az volt a legnagyobb. Mikor bementünk a buliba iszonyatosan hangos zene csapta meg a fülünket. Persze pár perc múlva meg is szoktuk a zenét és elkezdtünk rá táncolni. Olyan 5 szám letáncolása után összeismerkedtünk négy velünk egy idős pasival és velük buliztunk tovább. Még a buli végén nyomtunk nyolcan egy közös szelfit és kitettük instára, majd elindultunk haza a fiúkhoz. Mikor bementünk a házba a fiúk elég dühös fejet vágtak.
-Sziasztok?- kérdezte ijedten Blanka gondolom neki is leesett, hogy itt nagy baj lesz.
-Üljetek szépen le ide a díványra. Most egy kicsit beszélgetni fogunk- mondta Zach azzal a komor hangján. Ránéztem Gyöngyire és ő is megvolt lepődve. Gyorsan leültünk a díványra a fiúk pedig a téve elött álva karba tett kézzel néztek ránk.
-Nos megkérdezhetném, hogy kik ezek a srácok akikkel csináltátok a fotót?-kezdte Jonah.
-Háát az úgy volt, hogy összeismerkedtünk velük és nagyon jófejnek tűntek és elkezdtünk velük táncolni- magyarázkodott Dorka. A fiúk még mindig mérgesek voltak ránk. Én felálltam és odasétáltam Danielhez.
-Annyira sajnálom, nekem nem jelentett semmit az a tánc azzal a pasival. Megtudsz nekem bocsátani?-közeledtem az arca felé, majd megcsókoltam. Mikor elváltunk Dany elkezdett suttogni a fülembe.
-Csak akkor nem leszek már mérges rád ha ma este táncolsz velem egyet-suttogta és nyomott egy puszit az arcomra. Én kipirulva ültem vissza a helyemre.

Gyöngyi szemszögéből:

Miután a többiek elmentek Zach még mindig mérges volt rám. Úgy gondoltam megbeszélem vele. Mikor kijött a fürdőből és befeküdt mellém az ágyba megszólaltam.
-Ne haragudj rám kérlek-felé másztam és azt a duzzogó fejét láttam. Áhh szóval így játszunk. Pici puszikat adtam az arcára, majd a szemébe néztem ő meg megrázta a fejét. Ezután a nyakára adtam puszikat valahol meg ki is szívtam. Megint megrázta a fejét. A következő az volt, hogy érzékien megcsókoltam mire ő fordított a helyzetünkön, így ő lett felül.
-Mostmár nem haragszom rád-mosolygott perverzen és megcsókolt. Ezután mind a ketten nyugodtan elaludtunk volna, ha Chris és Emma nem kopogtat az ajtón.
-Gyertek- mondtuk egyszerre.
-Anyu, Apu rosszat álmodtunk jöhetünk hozzátok aludni?- kérdezték nekem meg meglágyult a szívem így befektettem közénk őket és úgy aludtunk el.

Dorka szemszögéből:

-Ugyan már Jonah csak egy tánc volt és amúgy is te vagy a férjem és én soha nem csalnálak meg téged-mondtam a kocsiban ülve miközben a szálloda felé tartottunk.
- Nem haragszom csak...csak még is táncoltál vele én meg tudod milyen féltékeny szoktam lenni-nézett rám egy pillanatra, majd visszaszegezte az útra a tekintetét.
- Szeretlek ugye tudod?- kérdeztem tőle.
-Igen tudom- mosolyodott el.- és énekelsz nekem és Olivernek valamit hisz olyan rég énekeltél-kérdezte Jonah azzal a cuki szemével aminek én nem tudtam ellenállni ezért elkezdtem énekelni.

Blanka szemszögéből:

Corbynnal már megbeszéltem a dolgokat otthon és mondta, hogy nem haragszik rám, de valamiért nagyon furcsán viselkedett.
- Corbyn baj van?- kérdeztem miután lefektettem a kiságyába a lányunkat.
- Ja nem nincs csak gondolkoztam-mondta.
-És min gondolkoztál?-kérdeztem fáradt hangon.
- Azon, hogy elmehetnénk Hawaii-ra a csapattal a gyerekeket pedig odaadjuk addig a nagyszülőknek-mondta két ásítás között, majd hátradőlt az ágyra és bealudt. Tényleg nem rossz amit mondott, mert nem ártana kikapcsolódnunk egy kicsit. Ezután nehezen kihúztam Corbyn alól a takaróját és ráterítettem, majd  adtam neki egy jóéjt puszit és én is befeküdtem mellé.

Timi szemszögéből:

Miután lefektettem Rose-t lementem a nappaliba. Daniel ott fogadott engem. Odamentem hozzá és megpusziltam az arcát.
- Táncolhatunk, de ne legyen hangos a zene, mert akkor Rose felébred-mondtam neki mire azt mondta oké és elindította a zenét. Először külön táncoltunk azaz párbajoztunk, majd jött a közös kedvenc számunk ezért odahúzott magához. Én háttal voltam neki és a csípőnk összeért, így mozgattam a csípőmet vele együtt. Mikor a kedvenc részem jött elkezdtem egyre durvábban azaz szekszibben táncolni mire Daniel csodálkozott egy nagyot, de ő is felvette a ritmust. A szám végére teljesen kifulladtunk, majd felmentünk a szobánkba és lefeküdtünk aludni. Még annyit súgott a fülembe, hogy nagyon szekszi voltam, majd elnyomta az álom. Már én is aludni készültem mikor jött egy üzenetem.
*Üzenetben*
Ismeretlen:
Hellóka!
Csak szólok, hogy még mindig mérges vagyok rád és ezt nem úszod meg szárazon.

Nagyon is jól tudtam, hogy ki írta ezt, de nem érdekelt,mert tudtam, hogy úgy se csinál semmit...vagy még is....

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Where stories live. Discover now