15. rész

207 12 1
                                    

Ki jött az orvos. Ekkor már a többiek is beértek.
- Maguk Jonah barátjai?- kérdezte az orvos mire bólintottunk- Nos sajnálattal közlöm hogy a barátjuk....rákos és ezeket a tüneteket még nem láttam senkinél de azt biztosan mondhatom hogy súlyosak. Most Jonah hazamehet, de nagyon figyeljenek rá és rendszeresen járjon kezelésekre- mondta az orvos nekem már könnyben ázott az egész arcom. Ekkor kijött az ajtón Jonah szomorú fejjel. Én ezt nem bírtam nem akarom végignézni ahogy meghal egy idő után. Elkezdtem sírva kifutni az épületből.

Jonah szemszögéből:

Bevitt az orvos egy szobába.
- Jonah most elvégzek magán pár tesztet. Aztán meglátjuk milyen betegsége van magának- mondta az orvos majd elkezdte a teszteket. Miután végzett lehajtott fejjel kezdte a mondandóját.
- Maga...rákos sajnálom ilyen tünetek nem láttam még senkinél de maga rákos sajnálom- közölte velem mire nekem kicsordult egy könnycsepp a szememből.
- Köszönök mindent doktor úr, de most magamra hagyna?- mire csak bólintott és kiment a szobából. Leültem az ágyra és tenyerembe temettem a fejem. És halkan elkezdtem sírni. Tudom hogy nem férfias de nem akarok meghalni... főleg nem így. Pár perc után kimentem a többiekhez és megláttam Dorkát. Nagyon sírt. És egyszer csak elkezdett kifutni az épületből. Megértettem hisz nem akarja látni hogy lassacskán meghalok.
-Annyira sajnálom haver- szólalt meg Jack.
- Csak ezt ne kérlek- ellnkeztem miközben lehajtottam a fejem- menjünk haza srácok- motyogtam és indultam kifelé az ajtón a többiek is jöttek utánam. Mikor visszaértünk a szállodába én egyből a szobámba mentem. Nem akartam többiek közt lenni. Visszatérve Dorkára azt amit csinált megértettem én sem bírtam volna ott maradni de nagyon rosszul esett hogy ott hagyott így most nincs kiért küzdenem. Holnap megyünk vissza Amerikába mert így nem folytathatjuk a túrnét.

*másnap*

Nagyon hosszú volt a repülő út de most már itthon vagyunk a közös házunkban én meg elzárkózva a szobámba jelenleg senkivel nincs kedvem beszélni.

Corbyn szemszögéből:

Még mindig haragszik rám de ma beszélni szeretnék Blankával. Most éppen a konyhában csináltam a szörpömet amikor Blanka bejött és kivett valamit a hűtőből.
- Blanka beszélhetnénk?- kérdeztem kedvesen.
- Hogyne én is akartam veled beszélni, gyere menjünk ki a kertbe- mondta ingerülten Blanka. Ebből bajok lesznek. Mikor kiértünk Blanka egyből elkezdett beszélni.
- Csak azt akartam mondani hogy gratulálok. Azt hittem igazából szeretsz de csak kihasználtál. Ha ezt tudom akkor nem kérem ezt a nyakláncot- itt levette a nyakáról és belenyomta a kezembe- tessék már nem kell mert már nem vagyunk együtt- én teljesen lesokkoltam ő meg bement a házba. Mikor észhez tértem elkezdtek folyni a könnyeim és jó messzire elhajítottam a nyakláncot.
- Bassza meg!!!!!!- ordítottam és leborultam a földre- miért voltam ilyen hülye miért?!- mondogattam magamban miközben potyogtak a könnyeim a földre. Mikor befejeztem a sírást megkerestem a nyakláncot és felmentem a szobámba.

Gyöngyi szemszögéből:

Éppen a telefonomat nyomkodtam az ágyon fekve mikor kaptam egy üzenetet.

Szia!
Tudom nem kellett volna elfutnom de nem bírnám végignézni ahogy napról napra szenved...pedig most kellett volna a legjobban mellette lennem. Kérlek mond meg Jonahnak hogy szeretem de én most egy kicsi ideig távol leszek míg feldolgozom ezeket. Ti is nagyon hiányoztok...Most jelenleg Magyarországon vagyok úgy hogy elég messze tőletek sajnálom hogy nem mentem veletek de ez nekem így túl sok.
Dorka
Ui.: Szeretlek ❤️❤️

Blanka szemszögéből:

Miután kioktattam Corbynt leültem a kanapéra telefonozni amikor kaptam egy üzenetet.

Szia!
Blanka...ott voltam mikor Corbyn megcsalt de tudd hogy tiszta szívből szeretett téged azt a lányt csak kihasználta mert annyira hiányoztál neki...kérlek miután ezt elolvasod bocsáss Corbynnak. Nem akart megbántani téged..mire visszajövök béküljetek ki.❤️❤️❤️

Dorka
Ui.:Szeretlek
Miután elolvastam az üzenetet eldobtam a telefonomat és rohantam Corbynhoz. Mikor megtaláltam egyből a nyakába borultam.
- Annyira sajnálom nemtudtam ugye megbocsáltasz?- mondtam könnyezve mire csak megcsókolt...

Jonah szemszögéből:

Éppen az ágyamon feküdtem és néztem a plafont amikor megrezgett a telefonom.

Hello!
Bocsáss meg nekem kérlek...csak nem tudnám végignézni...a tudod mit❤️😔 remélem meg tudsz bocsátani és kitartást Coffeinfüggőm. Mentsd meg a saját életed...értem hogy együtt élhessük ezt a csodálatos életet hibák nélkül küzd értünk a barátaidért a családodért

Dorka
Ui.: Szeretlek ❤️❤️

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ