43.rész

110 7 1
                                    

Álmosan emeltem fel a fejem a vendégszoba párnájáról. Megnéztem az időt. Hajnali négy óra volt. Nagyon rég volt, hogy ilyen korán keltem. Daniel mellett mindig sokáig tudtam aludni. Úgy döntöttem, hogy elmegyek futni egyett. Felvettem egy pulcsit és egy tapadós nadrágom. Ezután lecsoszogtam a lépcsőn és tovább mentem az ajtóhoz. Kómasan belebújtam a cipőmbe és bedugtam a fülhallgatót, majd elkezdtem futni. Pont annyira volt hideg, hogy jó volt. Elkezdtem magyar számokat hallgatni, mert már nagyon hiányzott olyat hallgassak. Ahogy elindult a zene kicsordult egy könnycsepp a szememből. Olyan fél órája futottam aztán megláttam Danielt. Mit keres itt ilyen korán és egyáltalán miért jött ide. Épp azt terveztem, hogy odamegyek hozzá, de aztán észrevettem, hogy egy lány odamegy hozzá és megpuszilja az arcát, ezért elbújtam egy fa mögé. Láttam ahogy nevetgélve beszélgetnek és ölelgetik egymást. Annyira fájt, hogy csak folytak a könnyeim. Eldöntöttem, hogy odamegyek hozzájuk. Elkezdtem futni mintha épp csak arra jártam volna.
-Oh sziasztok-mosolyogtam kamuból mikor odaértem hozzájuk.
-Mit keresel itt?-nézett rám Daniel furán.
-Képzeld elmentem futni, de ezt én is kérdezhetném tőled-mondtam mire flegmán megforgatta a szemét.
-Elmennél?-szólalt meg Daniel mellett lévő lány.
-Bocs, de ki a fasz vagy?-válaszoltam flegmán.
-Az akivel megcsalt a drága barátod tegnap elött ja és tegnap- lökött meg a csaj. Ezek a szavaktól sírhatnékom lett, de visszatartottam.
-Igaz ez?-kérdeztem miközben legördült egy könnycsepp. Daniel csak lehajtotta a fejét.-IGAZ EZ!?-kezdtem el sírni.
-Igen...-mondta halkan, mire megpofoztam.
-Köztünk mindennek vége MOST!!-sírtam és elrohantam. Tehát tegnap hazudott nekem nem is azért ment el, mert meghalt az egyik barátja, de most nem maradok a wdw házban...

Blanka szemszögéből:

Az esküvő után beszálltunk egy taxiba és mentünk a reptérre.
-Na és hová megyünk?-kérdeztem izgatottan.
-Az titok-adott egy puszit a fülem mögé amitől kirázott a hideg. Mikor már vártunk a repülőre akkor egyszer csak megszólalt a bemondó, hogy az Olaszországba menő járat megérkezett. Itt Corbyn felállt és mondta, hogy menjünk.
-Úristen tényleg Olaszországba megyünk?-kérdeztem izgatottan mire a férjem csak megcsókolt. Ezt egy igennek vettem. A repülő út hosszú volt, de Corbyn mellett csak pár percnek tűnt. Egyszerűen imádom amikor csak beszél és beszél és beszél. Egész nap hallgatnám a hangját. A leszállás után elmentünk a bőröndökért utána, pedig felszálltunk egy buszra ami elvitt a szállásunkhoz. Meglepődésemre a tengerparton volt a szálloda ami nem is egy szálloda volt hanem egy ház.
-Corbyn biztos, hogy nekünk itt van a szállásunk?-kérdeztem.
-Egészen biztos-csókolt meg. A következő pillanatban felkapott menyasszony pózba és futni kezdett a ház felé.
-Héé mit csinálsz?-röhögtem fel.
-Lefekszem a feleségemmel-nézett rám a perverz mosolyával amitől olyan piros lettem, mint egy paradicsom. Ahogy bevitt a házba megláttam milyen modern ami nagyon tetszett. A hálószobánál letett a földre és megcsókolt. Ebből az lett, hogy egyre hevesebben csókolóztunk, majd ledőltünk az ágyra és ott folytattuk. A ruhák is lekerültek rólunk aztán, megtörtént. Fáradtan dőltünk ki egymás mellett.
-Nincs kedved egyet úszni?-mosolygott a férjem-mármint a tengerben.
-Most? De hát olyan éjfél lehet itt Olaszországban, de én benne vagyok-pusziltam meg az arcát és indultam volna a fürdőruhámért, de megfogta a kezem.
-Tökéletes úszásra a fehérnemű is-mondta, majd felállt és felvette a boxerjét, majd odaadta nekem a melltartóm és a bugyim. Õ kiment én, pedig gyorsan belebújtam a két ruhadarabba, majd kirohantam hozzá és ráugrottam a hátára.
-Most megvagy-mondtam és megpusziltam a nyakát. Ezután elkezdett velem szaladni a tenger felé. Olyan tökéletes volt minden. Csönd volt, csak mi ketten és úsztunk a hideg vízben. Egyszer csak egy hatalmas víz tömeg csapódott az arcomnak, mire szúrós szemmel néztem a fiúra aki édesen röhögött rajtam. Persze nem hagyhattam annyiban, így visszafröcsköltem. Ebből egy hatalmas vízicsata lett. Mikor nagyon közelkerültünk egymáshoz, akkor magához húzott és belenézett a szemembe, majd megcsókolt. Csodálatos volt, mint mindig.....

*3 héttel késöbb*

Timi szemszögéből:

Corbynék már hazaértek és mesélték milyen jó nászutuk volt, aminek nagyon örültem. Már három hete a mi házunkban lakok és nem a WDW házban. Bár mindent tudok, hogy mi történik ott mivel Blankával folyton irogatok és hívásozok. Arról is tudok, hogy Daniel kurvára flegma lett mindenkivel, amin meg sem lepődöm. Ez elött egy héttel Jonah és Zach megkérte Gyöngyi és Dorka kezét és, ha jól tudom épp ezen a héten akarták tartani az esküvőt, de mivel a fiúk holnap mennek turnézni, ezért elmarad. A gondolat menetemet a telefon csörgése szakította félbe.
-Hallo tesssék?-vettem fel a telefont.
-Szia Timi! Mit szólnál, ha holnap átjönnél mivel a fiúk úgy is elmennek.-mondta Blanka.
-Hát nem tudom...-nem nagyon akartam menni mivel sok emlék van ott.
-Naa Timiii nem bújhatsz el csak úgy örökre abban a házban. Azért gondold át kérlek-mondta csalódottan, majd kinyomta a telefont. Igaza van nem életemet egy házban csokit zabálva és romanitkus filmeket nézve. Végül arra jutottam, hogy átmegyek holnap hozzájuk, de egy percig sem akarom látni azt a barmot.....

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora