12.rész

257 11 0
                                    

*másnap*

Gyöngyi szemszögéből:
Reggel fáradtan mentünk le a lépcsőn Zach-el a telipakolt bőröndökkel a kezünkben. Mikor leértünk láttuk hogy már mindenkinek ott vannak a cuccai és hogy a többiek már nagyban reggeliznek. Ezután mi letettük a cuccainkat és mentünk reggelizni. Reggeli után egyből vittük ki a bőröndöket az autóhoz. Ha jól láttam mindenkinek full fáradt feje volt, gondolom a koránkelés miatt. Miután bepakoltuk a cuccokat a kocsiba még megnéztük hogy nem hagytunk e ott valamit aztán elindultunk a repülő tér felé.
- Zach- szólaltam meg fáradtan.
- Igen babygirl?- kérdezte mosolyogva.
- Aludhatok a válladon?-mondtam miközben cukin néztem rá.
- Persze gyere- itt ráhajtottam a fejem a vállára és elnyomott az álom.
- Kicsim ébredj itt vagyunk a repülőtéren- puszilta meg az arcom Zach.
-Fenn vagyok- mordultam fel persze kedves hangnemben.
- Na gyere kisegítelek innen- mondta az én megmentőm és kicsatolta a biztonsági övet majd felkapott a karjaiba és így kivitt engem a kocsiból.
- Jaj a szerelmes pár- szólalt meg Jack szemforgatva.
- Ne forgasd Avery mert kiesik- mondtam kétásítás között. Ezek után elindultunk a repülő tér felé. Egy órát vártunk míg megérkezett a gép és felszálhattunk rá. Nyugi Zach nem addig cipelt már amikor beértünk az épületbe letett. Na ott tartottam hogy felszálhattunk a gépre. Mindeki a párja mellett ült. Csak Jack ült egyedül egy kislány mellett és ha jól láttam elvolt vele én meg jót mosolyogtam rajtuk. Jack ért a gyerekek nyelvén. Pár perc után felszáltunk. Elkezdtünk beszélgetni Zach-el mivel én nem voltam fáradt mert aludtam. Mikor abba hagytuk a csevegést akkor körbe néztem mi van a többiekkel. Dorka és Jonah együtt zenét hallgattak. Blanka és Corbyn nevetgéltek valamin...sosem értettem őket de nagyon édesek együtt. Majd ránéztem Danielre és Timire ami ott fogadott az nagyon édes volt. Timi Daniel vállán aludt az említett fiú pedig Timin aludt. Gyorsan csináltam róluk képet és vissza fordultam Zach-hez, ahogy láttam ő is elaludt. Így hát nyomtam egy puszit az arcára hogy szépeket aludjon, majd bedugtam a fülhallgatót a fülembe és elkezdtem zenét hallgatni. Aztán egyszer csak elnyomott az álom.
- Hölgyek és urak hamarosan leszállunk Franciaország repülőterén kérem csatolják be öveiket- szolalt meg a hangosbemondó mire én felébredtem.
- Szép reggelt Csipkerózsika- csókolt meg Zach.
- Reggelt?? Amerikában már délután 6 lehet- mondtam nevetve mire ő elmosolyodott.- min mosolyogsz Zachy?- kérdeztem elpirulva.
- Azon hogy milyen édesen nevetsz- mondta majd megcsókolt.
Ezután bekapcsotam a telóm és beléptem a galériába...és akkor megláttam hogy ott van az a kép amit Timiékről csináltam és elmosolyodtam megint.
Negyed óra múlva már a repülőtéren vártuk a bőröndöket. Miután ezzel is végeztünk elindultunk kifelé és hívtunk egy taxit. A taxi elvitt minket egy csodás szállodához.
- Na gyerekek most ugye tudjátok a szobabeosztás mert egyértelmű. Jack bocsi te Jon-nal a menedzserrel leszel- mondta Jonah. Erre egy duci fekete hajú és szakállas férfi jelent meg.
- Sziasztok engem Jon-nak hívnak  én vagyok a fiúk menedzsere- mutatkozott be mire mi is bemutatkoztunk.
Ezek után bementünk a szállodába és elkértük a szoba kulcsokat, majd mindenki bement a saját szobájába és kipakolt.  Mivel itt még csak Franciaországban reggel 11:00 óra volt így elmentünk körbenézni. Mindenki különböző helyre ment de persze megbeszéltünk egy találkozó helyet is. Mi Zach-el az Eiffel toronyt néztük meg. Egy órát mégnézelődtünk majd elmentünk a megbeszélt helyre. Mikor oda értünk még senki nem volt ott így hát leültünk egy padra és elkezdtünk beszélgetni. Pár perc után Jonah és Dorka jött kézen fogva és ha jól láttam Jonah fején egy francia sapka volt amin elkellett röhögnöm magam.
Utánuk jöttek Blankáék majd Timiék is meg Jack is.
- Na sráco- kezdte el Jonah, de nem tudta befejezni mert Jack közbe röhögött.
- Bocsi Jonah de ezzel a sapkával nem tudlak komolyan venni- röhögött Jack mire Jonah lekapta a fejéről a sapkáját.
-Na ott tartottam hogy ma este lesz egy koncertünk úgy hogy meg kell néznünk a helyet és Jon az előbb hívott hogy ott vár minket és nincs messze inenn szóval induljunk- mondta Jonah majd elindultunk. Tényleg nem volt messze az a hely ahol fellépnek Zach-ék. 15 perc gyaloglás után oda is értünk. Ezek után megnézték a fiúk a helyet próbáltak is persze végig baromkodták az egészet. Miután végeztek vissza mentünk a szállodába pihenni, mert hát este koncert.

*a koncerten*

Nagyon sokan eljöttek. A színpad oldaláról a takarásban néztük a fiúkat azaz onnan ordibáltuk végig az egész koncertet. Mikor az 8 letters jött és Zach része jött ő rám nézett és elmosolyodott. Én meg tudtam hogy nekem énekel ami nagyon jól esett.
A koncert végén Corbyn megszólalt.
- Most egy nagyon fontos hírt szeretnénk bejelenteni...itt vannak velünk azok a személyek akik a világot jelentik nekünk- erre elkezdtek sikítozni a rajongók- kérlek gyertek fel a színpadra lányok itt kinéztek ránk és kacsintottak egyet mire mi elindultunk fel a színpadra. Amint felmentünk a fanok elkezdtek sikítozni. Mikor mindengyikünk odaért a párjához akkor megcsókóltak minket a fiúk mire mégjobban sikítoztak a fanok.
- Jóéjt Franciaország és köszönjük!- kiabálta Zach mikrofonba miután elváltunk majd azzal a lendülettel leszaladtunk a színpadról persze a többiek is jöttek utánunk.
- Eszméletlenül jók voltatok srácok- mondta Dorka mire mind elkezdtünk bólogatni. Mindenki tudja hogy a koncert után van a backstage és hát őszintén én nem vártam mert minden csaj ilyenkor rámaszik Zach-re ezért nem voltam hajlandó velük menni. A lányok se akartak menni így hát megvártuk őket kint az utcán és elkezdtünk beszélgetni.
- Lányok kiderült, hogy most anyukámék itt vannak ebben az országban úgyhogy tovább maradok én már ezt megbeszéltem Corbynnal és ti holnap mentek tovább a srácokkal én majd utánatok megyek- mondta Blanka.
- Rendben de aztán tényleg gyere- válaszolt egyből Timi mire mindenki felröhögött.- most mi van nem mondhatok ilyet- akadt ki viccből Timi mire mégjobban elkezdtünk röhögni.
- Tényleg lányok régen tartottunk csajos estét- mondtam miután kiröhögtem magam.
-Ja majd egyszer átmegyünk Gyöngyiék szobájába és kiturjuk Zach-et. És négyen ott alszunk- röhögött Dorka.
- Alig várom csajok, alig várom- röhögtem én is.
- Mi ez a nagy jókedv?- jött oda hozzám Zach.
-Áhh semmi majd megtudod- mondtam majd megpusziltam az arcát. Ezek után megérkezett a többi fiú is, majd visszamentünk a szállásra. Mindenki egyből a szobájába ment mert nagyon fáradtak voltunk.....              

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Onde histórias criam vida. Descubra agora