Reggel a díványon feküdve keltem. Mindenhol kínai dobozok hevertek, azért mert tegnap rám jött az az érzés, hogy most azonnal kínait kell ennem, mert éhen halok. Azt annyira sokat rendeltem, hogy tele lett tõle a nappali. Nyöszörögve másztam le a díványról, majd elcsoszogtam a telefonomig, amin megnéztem az idõt. Reggel kilenc volt már rég át kellett volna mennem. Kétségbe esetten rohantam fel az emeletre öltözni. Ezután pedig gyorsan rendet tettem amennyire csak tudtam utána pedig elkezdtem futni a WDW házhoz.
Mikor odaértem azt hittem nem kapok levegőt. A csengőt is alíg bírtam megnyomni. Gyöngyi nyitott ajtót.
-Na végre, hogy itt vagy-rángatott be a házba.
-Ezzel meg mi történt?-kérdezte Blanka én meg csak feltettem a kezem, hogy mindjárt elmondom csak hagy kapjak levegőt.
-Ideáig futottam-dőltem le a kanapéra. Mind a hármuk kerek szemekkel néztek rám. -És mi a mai program most, hogy a fiúk nincsenek itt?-néztem körbe a társaságon.
-Hát mi arra gondoltunk, hogy elmehetnénk egy kutya menhelybe. Ott mind a négyünk választ egy kutyát, persze erről a fiúknak nem fogunk szólni. Utána elmegyünk vásárolni a plázában nekik cuccokat. És a pláza után hazajövünk és tartunk egy csajos estét-darálta le Dorka a mai programot.
-Huhh, ez sok volt egyszerre, de menjünk kutyákért-ugráltam izgatottan. Mikor odaértünk lelkesen sétáltam be az épületbe. Egyből tudtam, hogy milyen fajta kutyát szeretnék és, hogy milyen színűt. Egy mopszot választottam, akinek fekete volt a színe. Ő volt a legfélősebb, de nem zavart, mert kiskori énemet láttam benne. Miután mind a négyen választottunk kutyát és aláírtuk a papírokat, elindultunk a pláza felé. Csak, hogy még beugrottunk egy állatorvoshoz beoltatni őket. Gyöngyi szintén egy mopszot választott csak zsömle színűt, neki az lett a neve, hogy Cooper. Blanka egy ausztrál juhászkutyát választott, neki Alfa lesz a neve. Dorka pedig egy norfolk terrier-t választott, akinek a neve Damon lett. Az én kutyám neve Jack, persze nem Jack miatt hanem csak illik rá ez a név. A plázában mindent megvettünk amit csak kellett. Mikor hazaértünk ott mindent lepakoltunk és felmentünk Dorkáék szobájába. Nagyon ritkán voltam bent Jonah szobájában. Teljesen más volt Danielé. El sem akartam képzelni miket csináltak ott Dorkáék így inkább Jackkel az ölemben leültem a földre. Mind a négyen felhoztuk a kutyáinkat, mert egy percet se bírtunk ki nékülük. Még a a nyakörvet nem raktuk fel rájuk, de itt volt az idő. A kezemben lévő zacskóból kivettem a piros nyakravalót. Szép lassan ráhelyeztem Jack nyakára, aki miután észrevette, hogy van nyakörve boldogan ugrándozott és nyalogatta az arcomat.
-Jól van Jack nem kell ennyire örülni, de tudd, hogy én is nagyon szeretlek-pusziltam meg a fejecskéjét. Nagyon ki édesek voltak. Mind a négyen ugyan úgy reagáltak csak Alfa kis híján felborította Blankát. Damon és Cooper pedig egymással versenyeztek. Mikor a beszélgetés közepén voltunk, addigra a kutyák már elaludtak, így csak halkan beszélgettünk tovább...*1 és fél hónappal később*
Arra keltem, hogy valaki akarom mondani valami nyalogatja az arcom.
-Héé Jack hagyd abba-röhögtem fel utána pedig kinyitottam a szemem, hogy ma reggel is megcsodáljam az én kincsemet.
Nagyon édes. Ebben az egy és fél hónapban beköltöztem addig a WDW házba míg a fiúk nem jönnek haza. Nagyon jóba lettem Jack-el szinte a legjobb barátom. Minden este lent kéne aludnia a többi kutyával, de mindig feljön a lépcsőn és elkezdi kaparni az ajtót, hogy engedjem be. Persze én nem bírok ellenállni neki és beengedem és velem alszik. Miután megsimogattam a kis csöppséget, azután megnéztem a telefonomon, hogy hanyadika van. Nos pont az a nap van mikor a fiúk hazajönnek. Nagyot sóhajtottam és megdörzsöltem a szemem, majd ránéztem Jack-re.
-Kajás vagy?-erre körbeforgott egyet-akkor jó, mert én is-mondtam, majd megsimogattam a kis fejét, majd lementünk a lépcsőn, mire a többi kutya is felfigyelt.
-Jó reggelt Alfa, Cooper és Damon-simogattam meg őket is. A következő pillanatban a többiek is lejöttek. Mind a hárman nagyon boldogak voltak, hiszen ma jönnek, haza a fiúk és akármelyik pillanatban betoppanhatnak. El is szóltam magam a következő pillanatban nyitódott a bejárati ajtó és a fiúk léptek be rajta.
-Megjöttüü-mondta Corbyn, de nem tudta befejezni, mert Alfa ráugrott és elkezdte nyalogatni az arcát.
-Najó mit keres itt három kutya!?-jött be mérgesen Daniel az ajtón aztán felnézett a földről és meglátott engem.
-Ami azt illeti négy kutya van, de jól számoltál mivel most elmegyek Jack-el.
-Velem?-nézett hülyén Jack mire elröhögtem magam.
-Nem, a kutyámmal-mondtam majd felmentem pakolni. Mindent bedobáltam a bőröndbe. Jack csak ült az ajtóban és nézett engem.
-Miért nézel így Jack tudod, hogy nem szeretnék maradni-fordítottam neki hátat és úgy folytattam a pakolásat. A kövi pillanatban felugrott az ágyra és belemászott a bőröndbe.
-Nem Jack, te nem a bőröndbe való vagy-nevettem el magam, majd kiszettem az említett tárgyból. Mikor kész lettem lementem és rátettem egy pórázt a Jack-re, majd kimentem az ajtón. Hazáig sétáltunk, de legalább már meg volt a reggeli séta.