A beszélgetésünk után Daniellel bementünk a házba. Bent leültünk a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni. Olyan pár perc múlva Blanka és Corbyn jött le a lépcsőn. A mellettem ülő fiú egyből rájuk kapta a tekintetét és szúrós szemekkel nézett rájuk.
-Most mivan jól se lehet érezni magunkat?-kérdezte Blanka.
-Egy szóval sem mondtam ilyet csak lehettetek volna egy kicsit halkabbak is.-mondta Daniel, majd visszafordult hozzám. Blankáék pedig az elöző mondatát figyelmen kívül hagyva ültek le hozzánk a kanapéra.
-Hé nincs kedvetek medencézni?-jött le a lépcsőn Dorka és Jonah fürdőruhában. Persze igent mondtunk, ezért mindenki elment átöltözni. Miután én átöltöztem megálltam a tükör elött. Könnybelábadt a szemem a látványtól. A testemen mindenhol varrás nyomok voltak és lila foltok. Elkezdtek folyni a könnyeim.
-Hé baba mi a baj?-Jött oda hozzám Daniel és átölelt hátulról.
-Semmi sincs rendben Daniel nézz rá a testemre undorító.-temettem a kezem közé az arcom.
-Nekem így is tökéletes vagy és nem érdekel mit gondolnak mások véleménye.-mondta és maga felé fordította a fejem és megcsókolt. Ezután kézenfogva lementünk a medencéhez ahol már a többiek nagyban vizicsatáztak. Egy pillanatra megakadt rajtam a szemük, ami miatt le kellett hajtanom a fejem. Daniel megszorította a kezem, majd mind a ketten bementünk a vízbe. Nagyban fröcsköltök egymásra a vízt Daniellel mikor Jonah elkiáltotta magát.
-Kakasviadaaaaaal-kiátotta el magát Jonah. Én Daniellel voltam, Zach Gyöngyivel, Jonah Dorkával, Blanka Corbynnal, Jack pedig a bíró volt. Az első menetet Zach-ék kezdték Dorkáék ellen. Sokáig lökdösték egymást, majd egyszer csak Dorka jó nagyot lökött Gyöngyin és Zach-el együtt a vízbe estek. A következő körben mi jöttünk Daniellel Blankáék ellen. A nem rég említett személy odajött hozzám és megfogta a kezem.
-Jössz?-kérdezte Daniel ezzel arra utalva, hogy üljek fel a nyakába. Mögém úszott és lebukott a lábam közé, majd felemelt. Kishijján szívrohamot kaptam, hogy milyen magasra kerültem. Felnézett rám és meglátta milyen kétségbe esett fejem van, ezért megszorította a kezem ezzel biztosítva, hogy nem lesz semmi baj. Elkezdődött a párbaj. Blankával egy mást lökdöstük nevedgélve. Egyszer csak Daniel véletlen oldalra fordította a fejét így az ajka hozzá ért a combomhoz, ezért egy pillanatra ellágyúltam, de szerencsére időben magamhoz tértem, hogy hárítsam Blanka lökését. A következő pillanatban Corbyn ugyanazt csinálta Blankával mint velem Daniel. Áááh szóval összebeszéltek.
-Blanka te is észrevetted, hogy összebeszéltek-suttogtam oda neki mikor elkezdtük egymást tólni.
- Aha-mondta. Ezután Blankával megszéltük, hogy hagyom, hogy ők győzzenek, hogy visszatudjunk vágni valamivel a fiúknak. Ekkor a legjobb barátnőm nagyot lökött rajtam mi meg Daniellel a vízben kötöttünk ki. Levegőért kapkodva jöttünk fel a víz alól. Odaúsztam Danielhez és elhúztam őt az egyik sarokba. Beletúrtam a vízes hajába és nyomtam egy puszit az arcára.
-Ma megszáríthatom én a hajad?-néztem rá boci szemekkel, mire nagyot sóhajtott és igennel felelt a kérdésemre mire megöleltem. Ezután hátulról odahúzott magához és így néztük tovább ahogy a két döntős lökdösi egymást. Miután mindenki megunta a fürdőzést elvonult a saját szobájába. Én fürödtem elöbb aztán, megvártam, hogy Daniel kijöjjön és megszáríthassam a haját. Nem telt pár percbe a nem rég említett személy kilépett az ajtón csurom vizes hajjal és leült elém az ágyra. Én egyből elővettem a hajszárítót és elkezdtem szárítani a haját. Amikor mindig ránéztem durcizós fejet vágott ezen el kellett röhönöm magam. Olyan 10 perc alatt meg is voltam Daniel hajának megszárításával.
-Köszi, hogy megszáríthattam mosolyogtam rá és megcsókoltam. De ő még mindig durcizott.
-Naaa ne csináld ezt velem. Igenis megérdemeltem, hogy megszáríthassam a hajad, mert ti Corbynnal összebeszéltetek, hogy megpusziljátok a combunkat.-néztem rá szúrós szemekkel.
- Mii ááá dehogy-mondta Daniel egy nagy mosoly kíséretében. Én ezután elfordultam tőle és összekúlcsoltam a karom magam előtt. Daniel ezt kihasználva rácsapott a fenekemre majd felkapott és megpörgetett a levegőben. Amit én egy halk kuncogással díjjaztam. Ezután lementünk a konyhába, mert én éhes lettem. Amint leértem megláttam, hogy Gyöngyi Zach hátán csimpaszkodik miközben a fiú össze-vissza rohangál nevetve. Dorka és Jonah bírkóztak a díványon Blanka pedig Corbynon feküdve a földön alszik. Igazából nem akartam tudni, hogy éppen mi folyik a nappaliban, ezért Daniel kezét fogva elsiettem a konyha felé ahol Jack pizzát zabált. Itt elegem volt így elengedtem Daniel kezét és kimentem az udvarra. Egyszercsak Zach jelent meg kint.
-Szia-köszöntem neki.
-Szia-köszönt ő is.
-Mizu miért vagy itt kint?-kérdezte.
-Nem tudom talán itt kint nyugodtabb minden. És te?-néztem rá.
-Én is ezért.-mondta.
-Tudod valami igazán bánt engem...Daniel sosem kérdezte meg, hogy leszek e a barátnője.-sütöttem le a szemem.
-Öömm nekem most mennem kell-mondta és besietett a házba. Értetlenül néztem utána a hirtelen hangulat változása miatt........