Mikor visszaértünk a szállásra mindenki ment a szobájába.
-Dany-szólaltam meg a szobába beérve.
-Igen?-fordult felém.
- Köszönöm ezt a mai napot-mondtam majd odasiettem hozzá és megöleltem.
-Szívesen- puszilta meg a hajam. Ezután mind a ketten lefürödtünk és befeküdtünk az ágyba majd elkezdtünk beszélgetni. Egyszer csak kopogtattak.
-Nyitva-szóltunk egyszerre Daniellel. Zach volt az.
-Skacok arra gondoltunk a többiekkel, hogy csinálhatnánk valamit- mondta.
-Oké, úgyis mi is csak beszélgettünk-mosolyogtam.
-Hála a jó égnek, hogy csak beszélgettek, mert Dorkáékra úgy nyitottam rá, egymáson feküdtek és szerintem azt tervezték-röhögött-na de találkozunk 10 perc múlva a mi szobánkban.-mondta majd kiment az ajtón. Daniel meg egyszer csak felém kerekedett.
- Nos van tíz percünk, addig csinálhatnánk valamit-mondta egy perverz mosollyal az arcán.
-Jó ötlet...készülődjünk-löktem le magamról és kivettem az egyik pulcsim a szekrényből.
-Miért vagy ennyire gonosz?-kérdezte boci szemekkel.
-Hát...mert én egy rossz lány vagyok úgyhogy rossz hölggyel kezdtél ki kacsintottam. Ezután Daniel-el átmentünk Gyöngyiékhez.
-Sziasztok-mondtuk egyszerre. Mikor bementünk majdnem mindenki ott volt. Egyedül Jack nem.
-Jack merre van?- kérdeztem.
-Azt mondta, hogy nincs kedve jönni-vonta meg a vállát Zach.
-Na és mit csináljunk?- kérdezte Blanka.
- Szerintem játszunk felelsz vagy merszet vaagy 7 perc a mennyországbant-mondta Gyöngyi.
- Nem vagyunk mi ehhez már egy kicsit idősek?-kérdezte röhögve Dorka.
-Nem-kacsintott rá Jonah. Végül úgy döntöttünk, hogy játszunk. Fogtunk egy üres műanyag üveget és nekiláttunk. A 7 perc a mennyországban-ra jutott a választásunk. Corbyn pörgetett. Gyöngyire mutatott az üveg így az ő szemét bekötöttük egy törölközővel és beküldtük a gardróbba, amin meglepődtem, hogy van a szobában. Ezután pörgettünk még egyet...vajon kire mutatott, hát nem Zachre. Gyorsan beküldtük őt is Gyöngyihez. Még mielőtt elment volna Dorka odasúgta Zach-nek, hogy nyőgéseket azért nem akarunk hallani erre az említett személy bemutatott.Gyöngyi szemszögéből:
Annyit hallottam, hogy nyitódik az ajtó. Nagyon izgatott voltam, hogy ki lesz az. Az illető letérdelt elém és elkezdte puszilgattni a nyakam és néhányszor még meg is csókolt. Nagyon jól esett, majd annyit éreztem, hogy eltávolodik tőlem és kimegy az ajtón. Arra tippeltem magamban, hogy csak is Zach lehetett mivel ő tud ilyen jól csókolni. Így boldogan jöttem ki a gardróbból.
Timi szemszögéből:
Még játszottunk pár kör mikor meguntuk akkor mindenki visszament a szobájába és lefeküdt aludni.
Reggel nagyon boldogan keltem. Daniel még aludt és nem akartam felébreszteni ezért halkan felöltöztem és kimentem a szobából. Úgy döntöttem lemegyek a tengerpartra és úszok egyet így reggel, ha már ilyen jó idő van. Szerencsémre kevesen voltak. Épp tartottam a part felé mikor megláttam a szörfdeszkákat és egyből beléjük szerettem. Béreltem egyet és futottam is a tenger felé. Azt tudni illik rólam, hogy imádok szörfözni,egy jó ideig az volt az életem. Isteni érzés volt a hullámok a kisebb hullámok alatt átbukni. Egy kis ideig nagyon csendes volt minden és egy hullám se jött, de aztán megláttam, hogy a távolban jön egy nagyon nagy így elkezdtem felé úszni. Mikor elértem a hullámot feleveztem rá, majd meglovagoltam. Csak úgy siklottam a vízzel együtt. Ezután kimentem a partra és egy tapsoló Jack-kel találtam magam szemben.
-Hát ez csodálatos volt, de én jobb vagyok-mondta hencegve.
-Hát akkor tessék hullámok királya mit tudsz-mutattam a tenger felé a deszkával, mire ő megvonta a vállát és kivette a kezemből azt és indult a tenger felé. Nem hazudott tényleg nagyon jól szörfözött és olyan trükköket csinált amiket én nem tudtam.
-Szép volt-mondtam mikor kiért hozzám a partra.
-Nincs kedved együtt szörfözni?-kérdezte, persze én igent mondtam, mert ki nem hagynám.
-De te bérelsz magadnak- mondtam miközben kivettem kezéből a deszkát.
- Ja nekem amúgy itt van a sajátom- mutatott a törölközője mellett heverő tárgyra. Ezután versenyeztünk még meg Jack mutatott pár trükköt. Most nagyon kedves volt velem. Nem nagyon foglalkoztam vele, hisz jól esett, hogy nem veszekedtünk. Mikor visszamentünk a hotelba különváltunk, mert ő ment saját szobájába én pedig az enyémbe. Daniel mérgesen ült az ágyon...
-Lementem a tengerpartra...-mondtam mire rám nézett.
-Tudom...én is lementem utánad csak láttam, hogy mással voltál-szólalt meg egy kis idő után.- Ha ennyire jóba lettél Jack-kel akkor miért nem kéred meg őt, hogy legyen a lányod apja...ja igen tudom, mert nem bírsz elengedni engem, mert annyira szeretsz...tudod mit mindegy-mondta, majd felállt az ajtón. Már megint hülyeség volt túl közel engednem magamhoz Jack-et. Úgy döntöttem, hogy kiakarok kapcsolódni ezért elmegyek este az egyik buliba a parton, viszont nem akartam egyedül menni ezért megkérdeztem a lányokat. Mindegyikük beleegyezett. Ezután elmentem fürdeni, majd befeküdtem az ágyba és olvastam. Olyan délután öt óra körül kezdtem el készülődni. Szépen kisminkeltem magam és begöndöríettem a hajam, majd felvettem a fekete egyberuhámat. Mikor kimentem az ajtón Danielel találtam magam szemben.
-Te meg hova mész?-kérdezte.
-Egy buliba lányokkal és ti fiúk nem jöttök-mondtam, majd elmentem mellette. Lent találkoztunk a lányokkal a bejáratnál, majd elindultunk a partyba. A parton aztán jó hangos volt az zene és sok ember volt. Nagyban táncoltam amikor valaki lefogta a szám és a szemem, majd berángatott valahova. Nem is akárhova...berángattak egy furgonba, majd elindították azt. Nem tudtam mennyi idő után, de a kocsi megállt, majd valaki kiráncigált a járműből és rálökött egy székre és hozzákötözött. Ezután levették a szememről a kendőt, amit még a kocsiban kötöttek rá. Ekkor megláttam, hogy Blankáékat is elrabolták. Kétségbe esve néztünk egymásra és kiabáltunk segítségért. Arra lettünk figyelmesek, hogy nyílik az ajtó és belépett két ember és elindultak Blanka felé.
-Neeee Blanka!!!-ordítottam könnyes szemekkel miközben rángatták ki az ajtón. Blanka még az utolsó pillanatban belenézett a szemembe és láttam, hogy lecsordul egy könnycsepp az arcán, majd becsukódott az ajtó. Sírva fakadtam...