Timi szemszögéből:
Arra keltem, hogy Daniel nincs mellettem. Kicsit meglepődtem ezen, de aztán mit sem törődve ezzel mentem le a lépcsőn. Szerencsére még csak délután volt, mert hát reggel mentünk a tengerpartra kosarazni. Láttam, hogy a többiek is még szunyókálnak ott. Persze olyan pár perc múlva ők is felébredtek.
-Engem még mindig nem hagy nyugodni, hogy legyőztetek minket-nézett ránk Corbyn szúrós szemekkel-Visszavágót követelek!!-mondta határozottan mire mind a négyen a lányokkal elröhögtük magunkat.
-Rendben-válaszoltam.-de nem ma, mert még mindig hulla vagyok-folytattam mielőtt azt mondta volna, hogy akkor menjünk. Ezután bementem a konyhába ahol Daniel volt.
-Szia Dany-mentem oda hozzá.
-Szia-mosolyodott el.
-Mi jót csinálsz itt?-kérdeztem, mire ellépett előlem és megmutatta, hogy épp egy tábla csokitól készül megszabadulni, meg azt is mondta, hogy nem tudja ki tette be a hűtőbe, de nagyon megfogja bánni. Itt elkellett röhögnöm magam. Azt tudtam, hogy Daniel nem szereti a csokit, de ennyire? Miután kiröhögtem magam megcsókoltam.
-Nincs kedved aludni velem?-néztem rá cuki szemekkel.
-Tudod, hogy nem bírok ellen állni a boci szemnek-nézett rám szúrós szemekkel-Úgyhogy gyere menjünk fel aludni-mondta és megfogta a kezem, majd felmentünk a szobába. Mikor beértünk az említett helyre én egyből bedőltem az ágyba, mint valami bálna. Dany sem tett másképp fogta magát és bedőlt mellém. Még pár percig beszélgettünk aztán ő átölelt hátulról és úgy aludtunk el. Reggel arra ébredtem, hogy Daniel puszilgatja az arcom.
-Hé hé ma még ellenfelek vagyunk hisz lesz egy visszavágó-toltam el magamtól álmosan.
-Naa csak egy kicsit még hagy ölelgessem a barátnőm-nyafogott kisgyerekesen, mire elröhögtem magam. A következő pillanatban pedig úgy eltoltam magamtól, hogy leesett az ágyról.
-Jól vagy?-kérdeztem aggódva.
-Igen-mondta miközben a seggét fogva feküdt a földön. Ezt nem bírtam ki, hogy ne fotózzam le. Miután ezt megtettem gyorsan beállítottam háttérnek. Ezután elkezdtem öltözködni a reggeli utáni meccshez. Persze most Daniel is végig nézte ahogy öltözök. Egy kicsit zavart, de nem érdekelt nagyon, hogy bámul. Az öltözködésem után megvártam míg, Daniel is összeszedi magát és felöltözik. Miután ő is végzett együtt lementünk a reggelizni. Sajnos most nem mi voltunk az elsők sőt utolsók voltunk. Már mindenki ott volt felöltözve és ette a reggeliét. Így hát mi is leültünk és elfogyasztottuk az ételeinket. Reggeli után mindenki frissen állt az ajtóban, hogy indulhassunk, de Corbyn nem találta a labdát. Olyan 10 perc után Blanka nem bírta, ezért ő is elindult megkeresni és csodák csodája ő egyből megtalálta az említett tárgyat így elindulhattunk. Mikor odaértünk egyből el is kezdtük a játékot. Most a fiúk vezettek. Egy kis időt kértünk a lányokkal,mert elfáradtunk és mivel melegünk volt megbeszéltük, hogy levesszük a polót és sporttopban fogunk játszani. Erre a fiúk tátott szájjal bámultak minket. A következő pillanatban pedig már ők is rángatták le magukról a felsőjüket. Mit is mondjak nagyon jó néztek ki. Így folytattuk a meccset. A vége felé öt ismerős alak tűnt fel a kosárlabda pálya mellett.
-Huhh lányok ti aztán dögösek vagytok így!!-kiálltott oda Zion. Erre a hangra felkaptam a fejem és elkezdtem felé szaladni.
-Ziooon-ugrottam rá, mire majdnem elestünk, de szerencsére megállt a lábán.-Hogy hogy itt vagytok?-mosolyogtam rá.
-Hát gondoltuk lejövünk sétálni a partra és akkor megláttunk titeket és idejöttünk-mondta hadarva-de jobb lesz, ha leteszelek, mert a barátod szinte megöl a tekitetével-suttogta, majd letett a földre. Ezután körbenéztem a társaságon. Edwin nagyban ölelgette Gyöngyit Zach meg mérgesen nézte őket. Nick beszélgetett Dorkával, de nagyon látszott, hogy be van fosva Jonahtól. És végül pedig Austin, Blanka és Corbyn röhögve beszéltek valamiről. Aztán visszakúszott a tekintetem Daniel-re aki féltékeny tekintettel nézett rám és Zionra. Elmosolyodtam és odasétáltam hozzá.
-Sosem fogsz kinőni ebből a féltékeny énedből?-fogtam két kezem közé az arcát.
-Csak miután összeházasodunk-mosolygott rám perverzen, mire elmosolyodtam.
-Csak éljük meg azt a napot-csókoltam meg , majd elmentem a labdáért és odapasszoltam neki. Mikor elnéztem Daniel felett láttam, hogy Zach és Edwin elkezdték lökdösni egymást. Ebből nagy baj lesz. És így is lett. A többi srác is odament és próbálták szétszedni a két fiút, de ebből az lett, hogy ők is verekedni kezdtek.
-Áá várjatok van egy jobb ötletem, hogy intézzük el ezt-mondta Brandon.-ének párbaj akik győznek, azokkal mennek a lányok bulizni ma este.-ezeket hallottam mikor odasiettem a fiúkhoz. Pár percre el is kedztek párbajozni. Főképp mashup-okat énekeltek. De akkor eszembe jutott valami. Gyorsan magamhoz hívtam a lányokat.
-Figyeljetek, azt tudjuk, hogy nincs kedvünk bulizni szóval mi lenne, ha mi is beszállnánk a párbajba-mondtam mire a lányok beleegyeztek. Odamentünk a srácokhoz és félbeszakítottuk őket azzal, hogy Blanka elkezdett énekelni egy mashup-ot mi, pedig vele együtt énekeltük. A fiúk csodálkozva figyelték mit csináltunk és hát mivel nekik ezek után egy hang sem jött ki a torkukon így mi győztünk. A srácok még mindig lefagyva álltak mi meg nagy boldogsággal vettük tudomásul, hogy jó voltunk. Ekkor egy nő jött oda hozzánk.
-Jó napot a nevem Sara Stewart és elöbb hallottam ahogy énekeltek. Én egy menedzser vagyok és éppenséggel egy bandát keresek magamnak. És hát nagyon tetszett ahogy énekeltek és mit szólnának hozzá, ha alapítanának egy bandát-mondta a nő nagy mosollyal az arcán mi meg lesokkolódva néztünk rá. Dorka tért először észhez.
-I..igen szeretnék alapítani egy bandát-mondta.