*fél évvel később*
Jonah szemszögéből:
Már fél éve nem jött vissza Dorka...nos tisztázom mi történt eddig. A kezelések miatt már nincsen hajam ezért mindenhova sapkába járok. Azt tudtam hogy Dorka nem jön vissza de azt hogy ilyen sok idő múlva is?? Ez fájt és a félévvel ezelőtti üzenet után nem írt semmit nem tudtam róla semmit csak a képein láttam amit kitett instán hogy boldog ő legalább az....ennek örülnöm kéne de nem megy. Egyébként azt hallottam hogy Gyöngyi beszél csak vele telefonon.
- Ebééééd-ordibálta fel Blanka a földszintről. Erre azt hallottam hogy mindegyik szobaajtó kinyílik és az egész csapat letrappol a lépcsőn csak én nem. Mikor kimentem a szobából már csak én voltam fent az emeleten így hát gondoltam egyet és bementem Gyöngyi szobájába. És megláttam a telefonját az ágyán. Nos mindeki tudja hogy Gyöngyi telefonja nincsen lezárva azt viszont nem tudjuk miért nincs mindegy. Gyorsan feloldottam a telefonját és megnéztem a beszélgetésüket. Amit ott láttam az ledöbbentett. Dorka írta hogy megismerkedett egy tök kedves és helyes fiúval. Nekem ennyi kellett egyből kikapcsoltam a telefont és vissza tettem az ágyra. Kiszaladtam a szobából és lerohantam a lépcsőn.
- Hova ez a nagy sietség Jonah?- kérdezte aggódva Jack.
- Ki szellősztetem a fejem- mondtam flegmán majd kimentem az ajtón. Ezt nem hiszem el...csomó ideje várok rá és még ő biztatott hogy ne adjam fel...erre elkezd pasizni egy másik országban...most lett elegem. Elkezdtem futni. A házunkhoz közel van egy erdő és én oda tartottam. Mikor odaértem elkezdtem gyorsabban befelé futni az erdőben. Miután kifutottam magam megálltam és leültem egy farönkre. Az egész erdő ez én levegő vételemtől zengett annyira csend volt...Gyöngyi szemszögéből:
- Nem kéne utána mennünk?- kérdeztem aggódva.
- Szerintem most hagyjuk látszott rajta hogy ideges és nem akarok vele veszekedni- mondta Jack. Erre mindenki megvonta a vállát és leültünk tv-ni.*másnap*
Tegnap este Jonah visszajött de nem volt hajlandó szóba állni velünk. Dorka tegnap este írt hogy menjek ki ma reggel érte a repülőtérre mert hát meglátogat minket ilyen hosszú idő után. Most itt vagyok a repülőtér parkolójában és várom a legjobb barátnőm.
- Gyöngyiiiii-kiáltotta el magát amikor meglátott engem és elkezdett felém rohanni én ezen csak röhögni tudtam. Mikor odaért hozzám egyből a nyakamba ugrott. Ezután bepakoltuk a cuccait a kocsiba és száguldottunk a wdw ház felé. Egy fél óra után oda is értünk. Gyorsan kiszáltunk az autóból és kivettük a cuccokat. Miután ezzel megvoltunk bementünk a házba. Mindenki örömmel fogadta Dorkát kivéve Jonah. Hát ő mint tudjuk a szobájába volt.
- Dorka szerintem menj fel hozzá- mondta Blanka mire a legjobb barátnőm bólintott és felment az emeletre.Dorka szemszögéből:
Éppen mentem fel a lépcsőn. Mikor odaértem Jonah szobájához megtorpantam. Lehet hogy nem is akar látni. De ezt a gondolatot gyorsan elengedtem és benyitottam az ajtón.
- Szia szivem haza jöttem- mondtam boldogan de mikor megláttam az ingerült arcát egyből lefagyott a mosoly az arcomról.
- Az jó. Remélem jól érezted magad az új pasiddal. Ja és mikor akartál volna vissza jönni...ha!!! Tudod mennyi ideig vártam rád te meg a hátam mögött enyelegsz egy másik fiúval!!? Te egy szörnyeteg vagy!!! És még te bíztattál hogy tartsak ki!! Érted?! Miattad tartottam ki...és most tünés innen nem akarlak látni!!- mondta majd kilökött tiszta erőből az ajtón és becsapta azt. Nekem csak folytak a könnyeim...igaza volt egy szörnyeteg vagyok. A földre rogytam és úgy sírtam tovább.
- Dorka mi történt?- jött fel a lépcsőn Gyöngyi és amint meglátott odarohant hozzám.
- Egy...egy szörnyeteg vagyok- mondtam sírva. A következő pillanatban egy nagy puffanást hallottunk Jonah szobájából. Gyöngyi egyből benyitott. Jonah össze esett...miattam és megint vérzett az orra csak hogy nem akart felkelni.
- Ne...ne csináld ezt Jonah- térdeltem le hozzá könnyezve.
- Srácok gyertek Jonah elájult és nem kell fel!!- kiáltotta Gyöngyi mire az egész csapat az ajtóban termett.
- Jól van elmondom mi lesz én lecipelem Jonaht a földszintre és lefektetem a díványra aztán kihívjuk a mentőket- mondta Daniel majd oda ment Jonah-hoz és felkapta majd levitte a földszintre. Ezután hívták a mentőket. A mentősök pár perc múlva meg is érkeztek. Gyorsan fogták és bevitték a kórházban...