11.rész

259 10 3
                                    

Dorka szemszögéből:

Jonah szoros ölelésében ébredtem. Óvatosan megfodultam hogy láthassam milyen cukin alszik. Néhány hajtincs az arcába lógott ezért azt visszahelyeztem a többihez. Ezután még elidőztem az arcán, de úgy látszik túl sok ideig mert felmorgott.
- Ilyen szép az arcom?- morogta miközben kinyitotta a szemét.
- Nem, nem szép hanem tökéletes. Hogy aludtál coffeinfüggőm?- kérdeztem kedvesen.
- Nagyon jól. Veled álmodtam kincsem- puszilta meg a homlokom majd kimászott az ágyból alsógatyában mire én beharaptam az alsóajkam.
- Ne harapgáld cica, mert még sebes lesz-mondta miközben rám nézett egy perverz mosollyal.
- Ohh tényleg?- kérdeztem csalafintán és mikor hátat fordított nekem én gyorsan ráugrottam a hátára. 
- Most megvagy- mondtam majd nyomtam egy puszit a füle mögé mire elmosolyodott.
- Én kezdek éhes lenni- mondta majd letett a hátáról.
- Hát akkor öltözzünk fel és menjünk le enni- válszoltam majd megcsókoltam. Miután felöltöztünk lementünk a konyhába ahol nem találtunk senkit se így hát leültünk az asztalhoz beszélgetni. Pár perccel később Blanka és Corbyn lépett be az ajtón arról beszélgetve, hogy miért fáj Blankának a feje khmm.
- Ti komolyan a kocsiban csináltátok?- akadt ki Jonah- bro ugye tudod hogy az a ötünk közös kocsija. Ja és remélem nem találok kicsi Corbynokat a kocsiban- nevetett a barátom.
- Nyugi nem fogsz találni és igen a kocsiban csináltuk- mondta a szöszi és megcsókolta Blankát mire a ő elpirult.
Ezután ők is leültek velünk beszélgetni. Aztán rájöttem hogy kéne reggelit csinálni így hát neki láttam gofrit sütni. Mikor kész lettem vele odavittem az asztalhoz. Persze egyből elkezdték enni. Nem sokkal később lejött a lépcsőn Timi meg Daniel. Majd utánuk Zach és Gyöngyi meg persze Jack is. Az asztalnál nagyon sokat nevettünk. Jonah elmesélte mindenkinek Blanka és Corbyn sztoriját amin szintén jót röhögtünk.            Reggeli után mindenki felment a szobájába.
Timi szemszögéből:
Regglinél sokat nevettünk...és amikor meghallottam Blanka és Corbyn történetét én majdnem megfulladtam a röhögéstől. Most éppen a szobámban fekszek az ágyon és telefonozok. A srácok egyik koncertjét nézem. Nagyon ügyesek és látom, hogy Dany nagyon élvezi. Elkellett mosolyodnom azon, hogy ha nem mennék a koncertjükre akkor nem is ismerne meg és én csak egy rajongója maradnék. Ekkor belépett a szobába Dany.
- Szívem gyere le a nappaliba mondani szeretnénk nektek valamit- mondta mire én letettem a telefonom és odamentem hozzá majd megcsókoltam.
- Már is megyek zsiráfom-mondtam majd lementem a lépcsőn a nappaliba. Persze Dany is jött utánam. Mikor odaértünk már mindenki ott volt. Minket lányokat leültettek a díványra ők meg elénk áltak. 
-Azt szeretnénk mondani, hogy jöttök velünk az Európai turnéra-mondta Zach mire mind négyen síkítva a párjainkat megöleltük. Én megsajnáltam Jacket mert őt senki se ölelte meg így hát én megöleltem. Mire elmosolyodott én meg visszamosolyogtam. Mikor megfordultam még pont elcsíptem Daniel mérges pillantását. Mire én megforgattam a szemem. Ennyire csak nem lehet féltékeny, gondoltam magamban.
- És mikor megyünk- kérdezte izgatottan Gyöngyi Zach karjai közt.
- Holnap reggel megy a gépünk. Úgy hogy pihenjétek ki magatokat mert hosszú út vár holnap ránk- mondta Jonah majd nyomott egy puszit Dorka fejére.  Ezután mindenki felment a szobájába. Mikor beléptem a szobába Dany nem szólt hozzám gondolom mert megöleltem Jacket. Ahh hogy lehet valaki ennyire féltékeny. A gondolattól megforgattam a szemem.
- Ahj Dany ne legyél  már ilyen féltékeny- mondtam.
- Miért ne lehetnék? Miatta törlődtek ki az emlékeid emlékszel?- mondta kiakadva.
- Figyelj Dany, Jack is ember vannak érzései megbánta hogy megcsókolt engem. És nézd visszajöttek az emlékeim. Tudod hogy csak barátként tekintek Jackre és ezt már ezerszer elmondtam-ezután odamentem hozzá és végig simítottam az arcán mire elmosolyodott- na látod nem kell mindenen felkapni a vizet és örüljünk mert holnap megyünk turnézni- mondtam majd megcsókoltam.

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Onde histórias criam vida. Descubra agora