46.rész

100 7 1
                                    

Dorka szemszögéből:

Mint mindenki más az esküvői parti után elindultunk a nászútra. Ha jól tudom akkor Gyöngyiék Görögországba felé tartanak a repülőjükkel. Viszont mi a Why Don't We külön repülőjével megyünk Franciaországba. Épp kint vártunk Jonahval, hogy beguruljon elénk a gép. Nagyon izgatott voltam. Mikor felszálltunk rá akkor tátva maradt a szám.
-Woow-csak ennyit tudtam mondani, de Jonah megértette, hogy mire gondolok.
-Tudom, hogy menő drágám-puszilta meg a homlokom aztán leült az egyik kényelmes székre, én pedig lehuppantam mellé. Igazából végig beszélgettük az utat, meg persze néha be is aludtam, de az nem lényeg. Este felé értünk Franciaországba, mivel Los Angeles-ben már reggel 7 óra volt. A szálloda nagyon szép volt. És mondanom sem kellett, hogy a legluxusabb szobát kaptuk a szállodában. Nagyon boldog voltam.
-Van kedved sétálni egyet?-ölelt át hátulról miután ki pakoltunk a szobába.
-Én benne vagyok-pusziltam meg az arcát aztán elindultunk sétálni. Olyan fél órája sétálhattunk csendben mikor odaértünk az Eiffel toronyhoz ami világított.
-Ez csoda szép-könnyezett be a szemem.
-Akár csak te szerelmem-rakott a fülem mögé egy hajtincset ami az arcomba lógott. Ezután feléfordultam és megcsókoltam. Még csodáltuk egy darabig a a tornyot aztán visszamentünk a szállásra ott megvacsoráztunk, majd felmentünk a szobánkba. Míg Jonah elment fürdeni addig én befeküdtem az ágyba, majd elnyomott az álom. Arra ébredtem, valaki puszilgatja a hasamat és konkrétan az a személy még rajtam is fekszik.
-Mit csinálsz Jonah, ez csíkiz-nevettem fel.
-Akkor jó-vigyorgott perverzen, majd feljebb kúszott és megcsókolt. Erre a testünk automatikusan elkezdett mozogni, de rájöttünk, hogy lekéne vennünk a ruháinkat. Itt elröhögtük magunkat, de aztán elkezdtük lehámozni egymásról a nem rég említett tárgyakat. Szerintem az egész emelet tőlünk zengett, de minket nem igazán érdekelt.
-Huhh ez durva volt-nyomtam egy puszit az arcára miután abbahagytuk. Jonah is még nagyon lihegett és már csak annyira volt ereje, hogy ránk húzza a takarót és elaludjon.

Gyöngyi szemszögéből:

Zach-el az út közben elaludtunk így csak akkor ébredtünk fel mikor a kapitány bemondta, hogy lefogunk szállni. Én elöbb keltem fel így láthattam milyen édesen alszik.
-Baba kelj fel-suttogtam a fülébe, mire édesen felmordult, hogy hagyjam még egy kicsit aludni. Mikor leszálltunk a gépről csak akkor tűnt fel, hogy Görögországban kurvára meleg van. Így gyorsan lekaptuk magunkról a pulcsit és siettünk, hogy minél előbb átvegyük a bőröndöket. Ezután elmentünk a szállásra, majd ott kipakoltunk és mivel olyan délután három lehetett így az első dolgunk az volt, hogy lementünk a tengerpartra. Ott lepakoltunk, majd bekentük magunkat naptejjel aztán mentünk a víz felé.
-Hé Zach tegyél le-röhögtem, mert felkapott a vállára és úgy rohant a jég hideg tengerbe.
-Ahogy akarod-mondta, majd szószerint leejtett a vízbe. Tettetett sértődötten jöttem fel a víz alól.
-Naa gyere ide-húzott oda magához és megcsókolt. Mosolyogva váltunk el egymástól. A nap további részében feküdtünk a tengerparton, úszkáltunk, megebédeltünk.  Miután ezekkel megvoltunk, visszamentünk a szállodába. Olyan este tíz körül elmentem fürdeni persze társaságom is akadt. Miközben fürödtem pár perc múlva egy kar fonódott a  csípőm köré.
-Van kedved csinálni valami rosszat?-suttogta a fülembe ravaszul Zach.
-Miért is ne?-fordultam felé és nyomtam neki a falnak, majd elkezdtem puszilgatni a nyakát. Itt fordított a helyzetünkön, majd elkezdtünk csókolózni. És ezután megtörtént az a bizonyos dolog. A dolog után békésen mentem aludni. Reggel arra ébredtem, hogy hányingerem van így szinte  villámgyorsan szaladtam ki a mosdóba. Olyan gyorsan jött ki a tegnapi ebédem, mint a gondolat a fejemben, hogy tegnap nem védekeztünk.
-Baszkii-suttogtam kétségbe esetten...

Blanka szemszögéből:

Corbyn mellett ébredve olyan csodálatosan kezdődött a nap, de egy percig sem tudtam kiverni a fejemből, hogy Timi még mindig abban a börtönben van. Daniel, mint mindig magaalatt volt, mikor lementem a lépcsőn így nem szóltam, hozzá csak hagytam, hogy hagy egyen. Corbyn álmos fejjel és kócos hajjal jött le a lépcsőn.
-Hogy vagy baba?-ölelt meg.
-Megvagyok, vagyis hát össze vagyok zavarodva...Timinek nem kéne ott lennie én kifogom onnan szabadítani-magyaráztam a helyzetem.
-De Blanka ezt már sokszor átbeszéltük és tudod, hogy nem teheted vagyis én nem engedem! Megölt egy embert Blanka! Hol máshol lenne a helye?!-idegeskedett Corbyn.
-Én meg ezredjére mondom, hogy akkor is kijuttatom onnan, ha te nem akarod. És igen összegyüjtöm rá a pénzt, mert igenis ő még mindig a legjobb barátnőm és nem egy pszichopata állat. Aki ráadásul megmentette a te legjobb barátod seggét úgy hogy az meg csalta őt!-kiabáltam le a fejét, majd elindultam a börtönhöz, hogy beszéljek Timivel.
-Timi legalább hallgass meg nem maradhatsz odabent-magyaráztam a barátnőmnek.
-Te nem értesz engem, szerelmes lettem egy srácba és hát én lettem itt a király a lányoknál szóval senki se bánthat...Blanka ne akarj kihozni innen...megérdemlem, hogy itt legyek-hajtotta le a fejét.-Egyébként hogy vagytok Corbynnal?-kérdezte, mert gondolom látta, hogy aggaszt valami-Pár napja ülök a sitten, de még mindig a legjobb barátnőm vagy és tudom, hogyha bánt valami-mondta.
-Összevesztünk...ő is úgy gondolja, hogy az a helyes ha itt maradsz...-folyt le egy könnycsepp a szememből....

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Where stories live. Discover now