42.rész

108 9 4
                                    

Daniel szemszögébõl:

Rettenetes fejfájásra keltem. Annyira fájt, hogy alig láttam, de szerencsémre ki volt készítve egy pohár víz és fájdalomcsillapító. Miután bevettem a gyógyszert oldalra néztem és megláttam, hogy Timi a széken ülve alszik. Ennyire sokat ittam volna tegnap, hogy már befeküdni se mert mellém. Nagy nehezen lemásztam az ágyról, majd odamentem a székhez és felkaptam Timit menyasszony pózba, majd letettem az ágyra. Egy kis ideig még néztem  hogyan alszik, majd bementem a fürdőbe és belenéztem a tükörbe. Egyre jobban törtek elő a tegnapi emlékek. Az ahogyan iszogattunk a srácokkal, az ahogy lesmároltam egy lány...ez a gondolat olyan lelkiismeret furdalást keltett bennem, hogy rácsaptam a mosdókagylóra. De az a tudat megnyugtatott, hogy ami a legény búcsún történt az a legény búcsún is marad. Miután   megmostam az arcom visszamentem a szobába, majd ki az ajtón és le a lépcsőn. A többiek a fejüket fogva lent ültek az asztalnál.
-Jó reggelt-mondtam odabiccentve nekik.
-Reggelt-hallatszódott az egyhangú válasz.
-Naaa emberek több lelkesedést Blanka és Corbyn ma házasodik-ráztam meg a fejem.
-Timi?-kérdezte Blanka.
-Még alszik biztos nagyon fárasztó napja volt tegnap, de ha már itt tartunk, hogy hogy fent vagytok mind ilyen korán?-néztem végig a társaságon ugyanis nem szokásos dolog, hogy mindenki fent van hajnali négykor.
-Nem tudom egyszer csak kipattant a szemem és ott volt mellettem kikészítve a fejfájáscsillapítót ezután, pedig lejöttem ide-magyarázta Corbyn.
-Nekem is ki volt készítve fejfájáscsillapító-mondta Dorka.
-De ki tette oda? Szerintem mindannyiunknak ki volt készítve-állapította meg Blanka.
-Egyértelmű, hogy ki nem szokott inni-mondta Gyöngyi szemforgatva.-Drága testvérem volt-korolta át Zachet. Ezután mindenki visszament készülődni a mai  napra. Mikor bementem a szobába Timi épp akkor kezdett ébredezni.
-Jó reggelt baba-pusziltam meg a homlokát.
-Hány óra van?-ásított egy nagyot.
-Fél öt, de ha akarsz visszaaludhatsz-raktam a füle mögé egy hajtincset amit a szemébe lógott.
-Áhh most már nem alszok vissza -mosolygott rám majd elindult a fürdőbe.

Timi szemszögéből:

Megmostam az arcom hideg vízzel, hogy jobban felébredjek, majd megnéztem a kómás fejem a tükörbe aztán visszacsoszogtam a szobába. Én is elkezdtem készülődni. Kisminkeltem magam és megcsináltam a hajam. A ruhát azt csak később veszem fel. Mikor úgy mond késznek állítottam magam, lementem reggelizni. Mindenki nagyban beszélgetett a tegnap estéről, csak Daniel volt csöndben. Én is leültem hozzájuk és elkezdtem reggelizni. Egy órával később a fiúk elmentek mi meg felvettük koszorúslány ruhákat Gyöngyivel és Dorkával. Miután mi készen lettünk átmentünk Blankához segíteni. Gyönyörű volt. Könnyes szemekkel néztem végig a legjobb barátnőmőn akivel már vagy 13 éve vagyok jóba. Odalépkedtem hozzá és megöleltem. Ezután Gyöngyi és Dorka is csatlakozott hozzánk. Így lett egy nagy csoportos ölelés. Az ölelkezés után elindultunk az esküvő helyszínéhez ami a tengerpart volt. Ott volt Blanka egész rokonsága. Mi koszorús lányok beálltunk a párjaink mellé, majd Blanka a legvégére az apukájával. Gyöngyi és Zach indult el először, aztán Dorka és Jonah, majd mi Daniellel.
-Gyönyörű vagy-suttogta oda nekem Daniel. Odaálltunk az oltárhoz a fiúk Corbyn oldalára mi pedig Blankához. Gyönyörű volt. Fújt a szél és én közben könyeztem. Az esküvő után elmentünk egy helyre ami közel volt a tengerparthoz. Ott partiztunk. Gyöngyi és Dorka annyit ivott, hogy Zach és Jonah cipelte el őket. Pont ekkor következett az, hogy a menyasszony eldobja a csokrot. Így hát beálltam a tömegbe. Blanka eldobta a csokrot én meg becsukott szemmel nyúltam az említett tárgy felé. Arra nyitottam ki a szemem, hogy valamit fogok. Ekkor vettem észre, hogy én kaptam el a csokrot. Mindenki ujjongott én meg csak Danielre néztem, aki nem is nézett rám hanem telefonált, majd letette és elviharzott. Őszintén nagyon rosszul esett, hogy ott hagyott a bulin és így azt tettem amit soha nem akartam az életben. Elkezdtem alkoholt inni. Az asztalomnál ültem iszogattam és figyeltem, hogy Blanka milyen boldog. A party végén én hazamentem, Blanka és Corbyn pedig siettek, hogy elérjék a gépüket amivel elindulnak a nászútra. Mikor nagy nehezen bejutottam a házba megláttam, hogy Daniel ott ül a kanapén.
-Biztos egy nagyon fontos dolog volt, hogy el kellett menned a buliból-mentem oda hozzá amennyire tudtam járni.
-Jézusom, Timi te ittál?-nézett rám furán Daniel.
-Igen, mert a barátom képes volt ott hagyni legjobb barátnőm esküvőjén!!-vágtam hozzá dühösen.
-Oh bocsáss meg, hogy az egyik legjobb barátom autó balesetet szenvedett és meghalt!!-ordította vissza nekem. Ezen nagyon meglepődtem.
-B.. bocsánat nem tudtam... őszinte részvétem-hajtottam le a fejem.
-Látod Timi pont ez a baj veled! Valamit nem mondok el vagy nem úgy csinálok amit szeretnél és letámadsz! Ez az az ok amiért nem lennék képes megkérni a kezed!!-kiabálta Daniel.-mert tudod, ha össze is házasodnánk egy napig nem bírnánk ki, hogy ne váljunk el!!-ment el mellettem és közben nekem ütközött. Nagyon fájtak a szavai, de igazak is voltak. Könnyezve ültem le a kanapéra. Most nem akartam elmenni. Nem hagyom itt megint a csapatot egy ilyen miatt...

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora