Miután Daniel behozta a bőröndöket azután leültünk beszélgetni egy kicsit. Olyan fél óra után elköszöntünk Daniel szüleitől és elindultunk haza. Mikor hazaértünk megkértem a nem rég említett személyt, hogy fektesse le Rose-t aludni amíg én elkezdek kipakolni.
Daniel szemszögéből:
Felvittem Rose-t a szobájába és leültem vele a kiságya melletti székre. Mosolygott rám és nagyon édesen probált velem komunikálni. Nagyon sajnáltam, hogy ő nem az én lányom vagyis nem a mi közös lányunk Timivel hanem csak az övé. Elkezdtem énekelni neki. Láttam, hogy egyre jobban csukódik le a szeme és elnyomja az álom. Ezután betettem az ágyába, majd lementem Timihez.
Timi szemszögéből:
Miután nagyjából kipakoltam a lenti cuccokat leültem a díványra és magam elénéztem. Egyszer csak meghallottam, hogy Daniel énekel elkellett mosolyodnom. Még mindig csodálatos hangja van. Pár perc elteltével hallottam, hogy lejön a lépcsőn, egyből felálltam és odamentem hozzá, majd megcsókoltam.
-Köszönöm, hogy elaltattad Rose-t-szólaltam meg a csók után.
-Bármikor-mondta, majd visszahuzott még egy csókra. Ezután kézenfogva mentünk fel a szobánkba, majd nyomott el mindkettőnket az álom.
Mikor reggel kinyitottam a szemem valami nagyon világos volt így egyből visszacsuktam a szemem.
-Timi de jó, hogy felébredtél-hallottam meg Daniel hangját magam mellett. Oldalra fordítottam a fejem és lassan kinyitottam a szemem. Ami ott fogadott az teljesen ledöbbentett. Szószerint hátra hökköltem.
-D...Daniel, miért vagy ilyen fiatal..- itt gyorsan körül néztem- és miért.... miért fekszek korházi ágyon- akadtam ki teljesen. A következő pillanatban a többiek rontottak be az ajtón mindenki teljesen fiatal volt, mint régen.
-Mi történt veletek srácok??? Miért van ilyen fiatalos hangom és hol van a lányom hol vannak a ti gyerekeitek mi történt velem valaki mondja már el!!???-kezdtem ideges lenni, ekkor Gyöngyi megszólalt.
-Hát tudod miután levetetted magad a sziklákról kómába estél olyan 2 hónapra és azóta vártuk, hogy felébredj-magyarázta Gyöngyi. Láttam mindenkin, hogy sokat sírtak...emlékszem mikor levetettem magam a sziklákról, de akkor...mindent csak képzeltem, hogy lett egy gyerekem és, hogy boldogan éltünk Daniel-el. Itt elkezdtem könnyezni vagyis inkább sírni. Mindennél jobban szerettem a lányom hiába csak egy álom volt. És akkor eszembe jutottak a nagyon rossz dolgok is amik megtörténtek ez idő alatt. Éreztem magamon a többiek tekintetét. Én gyorsan megöleltem Danielt és úgy sírtam tovább, ő meg csak simogatta a hátamat és úgy ölelt ahogy csak tudott. Ezután bejött egy orvos aláírtam a dolgokat és mehettünk is haza. Otthon leültünk a díványra valaki a földre és mindenki kérdezgetett, hogy mi történt.
-Hát akkor elmesélem nektek...míg ezek szerint kómában voltam álmodtam nem is keveset. Corbynnak és Blankának volt egy csodálatos lányuk, Dorkának és Jonahnak pedig egy fiúk. Zach-nek és Gyöngyinek pedig egy fiú és egy lányuk volt. Gyöngyi újságíróként dolgozott és ott találkoztunk és ismertél fel, hogy én a testvéred vagyok ezután találkoztunk a többiekkel, hogy ők is lássák, hogy nem haltam meg ekkor Jack-kel nagyon jóba lettem, majd lefeküdtünk. Pár nappal később kiderült, hogy terhes lettem. Egyedül végig csináltam mindent nem akartam senkinek se szólni a babáról. Ezután kissé majdnem belehaltam a szülésbe, de túléltem aztán úgy döntöttem, hogy Daniel lesz az apja a lányomnak persze Jack kiakadt. Prrr idő ugrás az egész csapattal elmentünk Hawaii-ra a gyerekek pedig odaadtuk a nagyszülőknek. Hawaii-on kishijján majdnem megöltek mindnyájunkat, ezért visszamentünk New Yorkba. Ja és kb ennyi volt-fejeztem be a mesém. Mindenki csodálkozva nézett rám.
-Az igen-csodálkozott Corbyn. Ezután jót röhögtünk.
-Na és most ti jöttök mit történt amíg én kómában voltam?-kérdeztem izgatottan.
-Hát mindenki eléggé le volt hangolva miattad főleg Daniel-itt ránéztem Danielre aki csak megpuszilta az arcom, ezután Blanka folytatta tovább mondandóját- persze voltak olyan esték is, hogy valaki nem bírta ki, hogy ne feküdjenek le...khhm Dorka és Jonah. Na mindegy aztán egyszer elmentünk Disneyland-be, persze veled is elfogunk menni ja és a srácoknak kijött egy új számuk ajánlom, hogy hallgasd meg, mert nagyon jó- fejezte be a legjobb barátnőm a mondandóját. A nagy beszélgetés után mindenki elvonult a szobájába kivéve én. Én csak lent maradtam és járkáltam a házban hisz 2 hónapig kómában voltam és már hiányzott a ház. Miután körbejárkáltam mindent kiültem a kertbe a sziklákra.
Blanka szemszögéből:A beszélgetés után felmentünk Corbynnal a szobánkba.
-Örülök, hogy Timi felébredt-mondtam mosolyogva.
-Én is-mondta a barátom-de annak jobban, hogy most itt vagyunk kettesben-jött oda mögém és megfogta a csípőmet, majd odahúzott magához.
Ezután elkezdte puszilgatni a nyakam és bele harapott a fülcimpámba. A kezeit lassan levezette..khhm oda és simogatni kezdte, mire én hátra döntöttem a fejem a vállára egy sóhaj kíséretében.
-Tetszik babygirl?-kérdezte, majd megfordított és megcsókolt. A következő pillanatban lelöktem az ágyra és felé másztam, majd nagy csók csaták közepette hámoztuk le egymásról a ruhákat. Aztán ja megtörtént aminek meg kellett történnie.Daniel szemszögéből:
Fura volt,hogy Timi nem jött fel velem. Míg ezen gondolkodtam hallottam, hogy a szemben lévő szobában éppen azt csinálják amit én akartam Timivel, ezt most inkább ne részletezzük. Szemforgatva mentem ki a szobámból és azzal a lendülettel le a lépcsőn. Megláttam, hogy Timi kint ül a szikláknál, így hát kimentem hozzá. Úgy döntöttem, hogy meglepem. Odaosontam hozzá aztán leterítettem a földre. Ő ezt egy sikítással díjazta, majd mikor kinyitotta a szemét rám nézett elmosolyodott és jól pofonvágott. De én ennek ellenére sem száltam le róla.
Timi szemszögéből:
- Hülye vagy- néztem fel rá durcásan, mert még mindig rajtam feküdt.
-Nem csak máshogy okos-röhögött az arcát fogva, mert azért elég erősen megpofoztam.- Nekem tetszik ez a póz ha már itt tartunk-vágott perverz fejet.
-Jól van Daniel látom nagyon kanos vagy ma-röhögtem, majd belenéztem a szép kék szemeibe és megcsókoltam.
-Hiányoztál baba és annyira sajnálom, hogy úgy leüvöltöttem a fejed, mert csókolóztál Jack-kel.-gurult le egy könnycsepp az arcán.
- Semmi baj itt vagyok- mosolyogtam és letöröltem azt a kis könnycseppet.
-Nem ez nem oké majdnem megölted magam miattam....annyira sajnálom..-mondta, majd lemászott rólam és ülve fogta a fejét és sírt. Sosem láttam sírni. Borzalmas volt így látni őt tépte a szívem, hogy ő a könnyeit hullajtja. Gyorsan megöleltem.
-Szeretlek és hiába megakartam halni a jó isten úgy akarta hogy együtt maradjunk, hogy vigyázzunk egymásra, hogy szeressük egymást amíg csak lehet-suttogtam a fülébe, majd megpusziltam az arcát.......