2.évad 6.rész

176 7 0
                                    

Dany-vel reggel nagyon fáradtan keltünk. Miután kimásztam az ágyból mentem felébreszteni Rose-t. Mikor bementem a szobájába azt hittem elolvadok a látványtól. Rose valami iszonyatosan cukin aludt. A lányom alvását nézve rájöttem miért is vagyok ott. Gyorsan felkeltettem, majd vele a kezemben mentem le reggelit csinálni. Utánam lejött Daniel is aki átvette tőlem a lányom és ment vele játszani. Miközben csináltam a rántottát Blanka hívott. Felvettem.
-Hallo-mondtam bele a telefonba.
-Szia Timi azért hívtalak,mert Corbyn-nak tegnap támadt egy nagyon jó ötlete. Azt mondta, hogy jó lenne a csapatnak kipihenni magát ezért elmehetnénk két hétre Hawaii-ra. Persze ha csak jó nektek.-mondta Blanka.
-Huhh hát először is nekem még nagyon reggel van ehhez,de köszi, hogy szóltál még megbeszélem Dany-vel a dolgot és majd utána felhívlak oké?-kérdeztem.
-Oké, akkor legyen szép napod és várom a hívásod-mondta majd letette. Pont addigra készen lett a rántotta.
-Dan gyere enni kész a kaja-szóltam neki mire odajött hozzám és megcsókolt.
-Egy istennő vagy-mondta a csók után és leült enni. Én is leültem és hozzá kezdtem a reggelimhez. Csak az az egy mondat járt a fejemben amit nekem mondott.
-És kivel beszéltél?-zökkentett ki a gondolkozásomból.
-Blanka hívott, az ügyben, hogy elmehetnénk Hawaii-ra a csapattal kikapcsolódni.-mondtam.
-Ez nem is olyan rossz ötlet-vágott gondolkodó fejet mire nekem elkellett röhögnöm magam. -Mit röhögsz?-kerdezte ő is mosolyogva.
-Én semmin-röhögtem tovább.
-Igen?-vágott csalafinta fejet, majd elkezdett felállni az asztaltól. Persze én egyből levágtam, hogy mire készül ezért felpattantam az asztaltól és elkezdtem futni. Ezután kergetőzni kezdtünk. Mikor elkapott szenvedélyesen megcsókolt. Ezután leültünk és megbeszéltük, hogy mehetünk Hawaii-ra, majd felhívtam Blankát ez ügyben. Délután együtt játszottunk a kis Rose-zal. Mindennél jobban imádom a kicsi lányom. Ez a nap is gyorsan eltelt. Este énekeltünk együtt Dany-vel, majd mi is mentünk aludni.
*1 hét múlva*
Már össze pakolt bőrönddel tartottunk Daniel szüleihez, hogy ők vigyázzanak Rose-ra amíg nem leszünk. Még nem találkoztam velük talán csak egyszer amikor a fiúk turnéján voltunk. Mikor bementünk a házba kedvesen fogadtak minket, azaz Danielt.
-Danieel-ment oda hozzá az anyja és ölelte meg.- nagyon rég láttalak, hogy hogy itt vagytok?-kérdezte mosolyogva.
-Két hétre elmegyünk a bandával Hawaii-ra és azt beszéltük, hogy s gyerekeket odaadjuk addig a nagyszülőknek, hogy egy kicsit unokázzanak- válaszolt Dany mire.
-És merre van az a kis csöppség?- kérdezte mire Daniel felém biccentve jelezte az anyukájának hogy nálam van. Én finoman átadtam a kezébe a gyerekem ő meg még játszott vele. Olyan 10 percbe telt míg elmagyaráztam mi kell a lányomnak és hogy ha bármi baj lenne hívjanak fel engem. Ezután elköszöntünk tőlük és indultunk a reptérre ahol a többiek ránk vártak.
-Na végre itt vagytok-forgatta meg a szemét Jack- már húsz perce rátok várunk.
- Jó bocsi csak Dany szülei feltartottak-mondtam.
- Jaj ne veszekedjetek már, lassan megy a gépünk úgyhogy sietnünk kéne-szakította félbe Jonah a farkasszemezésünket Jack-kel. Aztán beugrott, hogy egyik este mit írt nekem. Hogy én ezt még megfogom bánni...persze pont fog érdekelni. A repülőn egyértelmű volt, hogy ki hova ül. Én Dany mellé, Dorka Jonah mellé, Blanka Corbyn mellé, Gyöngyi Zach mellé és Jack meg mögöttem ült aminek nem szentelem nagy figyelmet. Kb 1 és fél óra repülés után leszállt a gép. Nagyon megkönnyebbültem mivel mindig félek, hogy lezuhan a gép. Olyan fél órába telt míg kiértünk a reptérből, majd hívtunk egy taxit és mentünk a szállásunkhoz. Mikor odaértünk tátva maradt a szám gyönyörű szép szállodában szálltunk meg. Kikértük a már megrendelt öt szobát és mindenki ment kipakolni.
- Ahj de jó lesz kikapcsolódni-dölt rá az ágyra Daniel.
-Neked biztos jó, de én izgulok a lányom miatt veled ellentétben- néztem rá.
- Timi ígérem, hogy a legbiztonságosabb helyen van a lányunk-állt fel az ágyról és ölelt meg.
-Bocsi, de most ki kell mennem felhívom a szüleid- mondtam, majd kimentem az ajtón. Már tárcsáztam volna a számot mikor valaki berángatott a szobájába.
-Mondtam hogy nem úszod meg szárazon...Rose az én gyerekem is!!- nyomott neki a falnak Jack.
- Igen? És mit fogsz csinálni?- kérdeztem bunkó hangszínben.
-Tudod nagyon gyorsan eltudom intézni, hogy Daniel- el megint rosszba legyetek, hisz emlékezzünk csak vissza miattam lett vége köztetek Daniellel.-mondta szúrós szemekkel nézve engem mire egy kicsit megijedtem-és miután ott hagy téged sírva fogsz visszajönni hozzám- mondta gúnnyal a hangjában.
- Álmodozz csak Avery!!-emeltem fel a hangom mire pofon vágott amitől könnyes lett a szemem.
-Te ilyen hangon ne merészelj velem beszélni-mondta dühösen, majd közelhajolt hozzám és így szólt:
- És ha erről bárkinek is mesélsz annak következményei lesznek-puszilta meg a nyakam, majd kilökött az ajtón. Könnyes volt a szemem én hülye még azt hittem ő semmit se tud tenni...miközben visszamentem a szobámba összeszedtem magam letöröltem a könnyeim és elővettem a százszázalékos kamumosolyom, mintha minden rendben lenne.
-Itt vagyok- mondtam Dany-nak aki egyből felkapta a fejét mikor beléptem az ajtón. Odakocogtam hozzá és megcsókoltam. Nem akartam újra elveszíteni őt.
-Nem rég jött be Gyöngyi, hogy kitalálták a többiekkel, hogy lemegyünk a tengerpartra úgyhogy öltözz bikinibe- mondta a csókunk után és kacsintott egyet, mire full pirosan rohantam a fürdőbe átöltözni. Miután kész lettem kimentem és leültem az ágyra és néztem ahogy Daniel nézi a tökéletes felsőtetét a tükörben. Mikor már nem bírtam odamentem hozzá és hátulról megöleltem.
-Tökéletes vagy-mondtam mire megfordult és nyomott egy puszit az arcomra. Ezután elindultunk le a portára ahol a többiekkel találkoztunk, majd mentünk is a tengerpartra. Egy olyan helyre mentünk ahol senki se volt. Tátva maradt a szám a gyönyörűségét meglátva. Mi lányok egyszerre keztünk el futni a víz felé mint akik soha életükben nem láttak volna tengert, majd nem is sejtve elértünk egy kavicsos részt így mind a négyen szisszengetve és lábujjhegyen járva haladtunk tovább. A víz hőmérséklete pont jó volt. Se hideg se meleg olyan langyos. A fiúk is bejöttek utánunk. Dany odauszott mögém és hátulról megölelt, majd apró puszikat adott a nyakamra.
- Gyönyörű vagy-suttogta a fülembe mire én elpirultam. Nagyon jól éreztem magam. Jonah és Dorka kagylókat gyüjtöttek, Corbyn és Blanka kergetőztek bár mindig Corbyn nyert míly meglepő, Zach és Gyöngyi meg folyton csókolóztak. Gondoltam egyet és lefröcsköltem őket mire bemutattak nekem én meg jót röhögtem rajtuk.
-Timi nem messze láttam itt egy sziklát ami biztonságos és nincs kedved velem kipróbálni, hogy leugrunk?- kérdezte Dany mire persze, hogy igent mondtam. Mikor odaértünk csodaszép volt. Daniel ugrott először miután feljött a víz alól kiáltott nekem, hogy próbáljam ki, mert nagyon jó. A szikla olyan 10 méter magasan volt a víztől. Gyorsan nagy levegőt vettem és leugrottam. Tényleg nagyon jó érzés volt. Olyan mintha szállnál aztán egy kék paplanra esnél. Ezután még vagy tízszer leugrottunk, majd a többiek is megunták a pancsikálást ezért visszamentünk a szállodába...

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant