Még mindig Gyöngyi szemszögéből:
-Tök jó bulit szerveztetek-mosolyogtam rá.
-Köszi-mondta és olyat tett amire nem számítottam megpuszilta az arcom. A következő pillanatban, pedig Zach rontott ki az ajtón full részegen és nekiesett Edwinnek. Az utóbbi se hagyta magát így elkezdtek verekedni. Én teljesen lesokkoltam, mert olyan hirtelen történt mimden. Majd észhez tértem.
-Azonnal hagyjátok abba!!!-ordítottam rájuk, mire abbahagyták és mind ketten rám néztek.-Zach te részeg vagy és mérges nem tudom, hogy tehetted ezt Edwinnel, hogy csak így neki rontasz!!! Most szépen bemész a házba és lenyugodsz!-mondtam neki mérgesen, mire lehajtott fejjel bevánszorgott a nem rég említett helyre.
-Jól vagy? Nem esett bajod?-mentem oda Edwinhez akinek felrepedt a szája és volt egy lila folt az arcán.
-Áhh megvagyok nyugi. Amúgy nem kellett volna leállítanod minket így is elvertem volna-mondta keménykedve, mire elröhögtem magam.
-Ja persze, azt látom-röhögtem tovább.Dorka szemszögéből:
Nagyban táncoltam az emberek között mikor megéreztem, hogy valaki táncol mögöttem. Ekkor megfordultam és láttam, hogy Nick az. De volt egy kis baj észre se vette, hogy Jonah mögötte állva, összefont karokkal és komor arccal figyelte, hogy mit csinál. Nick elkezdett hátrálni és csak akkor vette észre, hogy ott van Jonah, mert neki ment. Elképzelhetitek az arckifejezését. Megrémülve nézett fel a nála jóval magasabb barátomra.
-É...én itt sem vagyok-sietett el. Ezután elröhögtem magam és odamentem Jonah-hoz.
-Nem akarsz táncolni koffeinfüggőm?-mosolyogtam és rátettem a kezem a mellkasára, mire megjelent egy perverz mosoly az arcán. Egymáshoz simulva táncoltunk és néha jót röhögtünk a nem rég történteken.Blanka szemszögéből:
Végig néztem ahogy a kertben Timiék táncolnak valami nagyon édes volt.
-Te is nézted őket?-kérdezte egy hang mögöttem, mire megfordultam.
-Igen-mondtam.-Tudod féltem őt... emlékszem, hogy minden fiúja vagy átbaszta vagy csak úgy dobta. És most Daniel is, akiből nem is néztem volna ki.-mondtam Austin-nak.
-Ha arra gondolsz, hogy Zion megbántja őt...az képtelenség. Már elég régóta ismerem és ő a legudvariasabb ember akit ismerek-mosolygott rám amivel megnyugtatott.
-Szerintem összeillenek. Szerinted? Mert hát Zion jó magas és hát Timi imádja azokat és az udvarias fiúk főleg az ideáljai- mondtam.
-Szerintem is összeillenek-jegyezte meg Austin. Ezután még beszélgettünk pár percet, de utána megérkezett Corbyn.
-Sziasztok-mosolygott.
-Szia-pacsiztak le Austinnal. Örültem, hogy nincsnek rosszban. Ezután Corbynnal mi már nagyon fáradtak voltunk így elindultunk haza gyalog, mert annyira nem laktunk messze olyan fél óra gyalog. Mielőtt elmentünk volna szóltunk Jonahnak és Dorkának, hogy gyalog megyünk haza. Az úton nagyon jól elbeszélgettünk mikor egyszer csak egy nagy ütést éreztem a fejemen és még annyit láttam, hogy Corbynt is velem együtt beteszik egy kocsiba, majd elsötétült minden...Timi szemszögéből:
A buli este 11:00-ig tartott ezután mindenkit haza zavartak. Igazából én az egészet Zionnal beszélgettem végig. Kiderült, hogy nagyon udvarias tud lenni és szeret gördeszkázni, mint én. Nagyon jóba lettünk szinte mindent elmeséltünk egymásnak. Mondhatni egyikünk élete sem unalmas. Kiderült az is, hogy őt is nem rég dobta a barátnője amin jót röhögtünk, hisz ugyan ez történt velem is. Mielőtt távoztam volna a srácokkal együtt megadtam neki a számomat és nyomtam egy puszit az arcára. A kocsiban ülve realizáltam, hogy Blankáék nincsenek itt.
-Srácok Blankáék hol vannak?-kérdeztem aggódva.
-Ők már nagyon korán megunták a partyt, ezért gyalog hazamentek-mondta Jonah miközben vezette az autót. Ezután láttam, hogy Zion írt.
*beszélgetés*Zion
Csodásan néztél ma ki😊Én
Köszi ❤️Zion
Volna kedved valamikor találkozni? Ketten elmehetnénk sétálni és enni valamit.❤️😊
Én
Jó ötlet. Igen szívesen találkozok veled.❤️Zion
Szuper. A szombat jó lesz?Én
Tökéletes*beszélgetés vége*
Ezután letettem a telefont és elaludtam a kocsiban. Arra keltem, hogy Jack rázza a vállam, hogy keljek fel, mert már megérkeztünk. Nagyon fáradtan, de sikerült bevánszorognom a házba. Még megakartam beszélni Blankával a dolgokat, ezért gondoltam benézek hozzájuk, hogy nem alszanak e már. Mikor benyitottam készültem a legrosszabbra, de ez még a rosszabbnál is rosszabb volt. Blankáék nem voltak bent a szobában. Ezután végigjártam az egész házat, de sehol sem voltak. Teljesen kiakadva futottam a többiekhez.
-Srácok Corbynék nincsenek itthon-mondtam pánikolva.
- Az képtelenség, hisz már rég itthon kéne lenniük-magyarázta Jonah. A többiek is végig járták az egész házat, de semmi. Az utolsó ötletünk az volt, hogy felhívjuk őket. Én hívtam Blankát. Kicsengett, de nem vette fel...,de nekem mindig felveszi a telefont. Már a többiek is hívták volna, de én megállítottam őket.
-Hagyjátok fölösleges. Két esetet tudok elképzelni, hogy mi történt velük....vagy berugtak nagyon és most valahol kóricálnak vagy elrabolták őket-mondtam idegesen.
-Egyáltalán nem voltak részegek-mondta Jonah-mert mikor megmondták, hogy elmennek full józanok voltak-mesélte tovább. Ezektől a mondatoktól féltem, mert akkor már csak a másik eset maradt. Úgy bepánikoltam, hogy majdnem elájultam...Blanka szemszögéből:
Sötét van...hideg van és félek. Hallom, hogy mocorog valaki mellettem.
-Co...Corbyn?-kérdeztem reszketve.
-Igen én vagyok az-mondta és hallottam a hangjában, hogy ő is retteg. Egyszer csak nyitódott egy ajtó és felkapcsoltak egy kis lámpát, hogy lássunk valamit.
-Nos sziasztok-mosolygott ránk egy eléggé francia akcentussal beszélő férfi.
-Mit akar tőlünk?-kérdezte Corbyn mérgesen.
-Tőletek? Ugyan csak tőle akarok valamit-mondta rám biccentve.-Blanka, blanka,blanka...csak egyetlen kérdésem van feléd, ha nem tetszik a válasz a fiú bánja-mutatott Corbynra.
-Mi lenne az a kérdés?-néztem mérgesen szemébe.
-Úgy tudom a lányaimmal élsz már nagyon rég óta. Nos, hol vannak?-váltott komor arcra.
-Egyetlen dolgot tudok, hogy a lányai nem akarják magát látni-köptem a szavakat felé. Mire megrázta a fejét és jelzett egy férfinak, aki behúzott egyet a Corbynnak.
-Corbyyyyn!!-kiáltottam és kicsordult egy könnycsepp.
-Megmondtam kislány, ha nem tetszik a válasz a barátod bánja meg-nézett gonoszan.
-Mielőtt elmondanám, hogy hol vannak, mondja el ön, hogy mit akar velük?-néztem mérgesen rá.
-Óó ez egyszerű,mit minden bérgyilkos a saját gyerekével-röhögött fel-magammal vinni őket és bérgyilkost faragni belőlük-nézett gonoszan......