14.rész

216 13 1
                                    

*másnap*

Dorka szemszögéből:

Tegnap nagyon összevesztek Corbynék. Sajnáltam Blankát én is kiakadtam volna. Na mindegy. Ma lesz a fiúknak a koncertjük és elkisérjük őket a próbákra. Most éppen a nézőtéren ülünk és hallgatjuk a próbákat. Éppen a Trust Fund Baby-t énekelték és Jonah része jött. Ő elkezdett énekelni, de a második pillanatban pedig csak annyit láttunk hogy elájul és leérkezik a földre.
-Jonah!!!- rohontam fel a színpadra hozzá. Mikor odaértem már ébredezett.
- Mi történt haver?-kérdezte Zach.
- Nem tudom elkezdtem énekelni és megszédültem és a földön kötöttem ki- mondta az én szerelmem a fejét fogva.
-És fáj valamid?- kérdeztem aggódva.
- Jól vagyok picur ne aggódj- mondta majd feltáplálkozott a földről és adott egy puszit nekem.
- Most szerintem pihenjetek egy kicsit- mondta Gyöngyi aki nem tudom hogyan került ilyen gyorsan a színpadra.
- Jó ötlet- helyseltem és odamentem Jonah-hoz- Ugye nem lesz semmi baj a koncerten? Nem szívesen engedlek énekelni ezek után- mondtam félve.
- Nyugi, mondtam nem lesz baj- nyugtatott meg.

*koncerten*

Már elénekeltek 6 számot. Nagyon ügyesek voltak eddig. Most az In Too Deep következett. Jonah kezdte de a fele szövegnél bekövetkezett az amit én nem akartam. Jonah megint elájult. A fiúk gyorsan kihozták hozzánk a takarásba. Ha jól láttam most vérzett is az orra az én szerelmemnek és ettől bekönnyezett a szemem.
- Jonah biztos jól vagy?- kérdeztem.
- Jóó...- eddig bírta elfordult tőlem és kidobta a taccsot. Gyorsan mgenéztem hogy van e láza és hát tűz forró volt a feje. Nagyon megijedtem.
- Jonah te nagyon nem vagy jól- most elkell mennünk egy orvoshoz. Kérlek fiúk mára hagyjátok abba a koncertet. Mondjátok meg a közönségnek hogy most vége van- erre Zach bólintott és kifutott a színpadra.
- Figyeljetek mára a koncert ennyi volt nagyon sajnálom, de köszönöm hogy eljöttetek. Hálasak vagyunk- Zach itt küldött egy puszit a közönségnek és lerohant a színpadról mire a lányok elkezdtek sikítozni.
- Köszi Zach és most vigyük Jonaht orvoshoz- mondtam majd felsegítettem a barátomat a földről.
- Jonah tudom hogy nehezedre esik járni mert szédülsz de kapaszkodj meg bennem és így sikerülni fog-magyaráztam neki mire csak bólintott. Mire kiértünk az autóhoz Jonah vagy háromszor elhányta magát. Mi Jonah-val hátra ültünk hogy tudjam egy kicsit ápolni míg odaérünk az orvoshoz. Ahogy néztem Jonah egyre rosszabbul lett. Nagyon sajnáltam. Nem tudom mi történt vele mi s betegsége mert ilyet még nem láttam és félek hogy nagyon súlyos. Mikor odaértünk egyből bementünk az orvasiba.
- Jónapot, a barátom nagyon rosszul van kérem segítsenek- mondtam aggódva mire az orvos egyből elvitte viszgálatokra Jonaht én meg várhattam az eredményeket..... 

 But it's too hard❤️ /Daniel Seavey/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora