İmkansız aşk...

1.9K 81 9
                                    

6. Bölüm

Tuna şirketteki toplantıdan boğalmış ve sıkılmıştı. Kaçmanın  yollarını arıyordu çünkü toplantı yapmak istemiyordu.

Bu seferki baskın Tuna'nın şirketine olacaktı çünki toplantı yapıcağı adamlar uyuşturucu kaçakçısıydı. İrem yine sevdiğini kurtaracaktı. Ancak bu sefer kılık değiştirmesine gerek yoktu mesaj atıcaktı.
Genç kız telefonunu alıp Tuna'nın numarasını tıklayıp mesaj bölmünü açtı ve bilinmeyen numaradan mesaj yazdı.
"Hemen ayrıl ordan toplantıyı basacaklar."
Diye yazıp göndermişti. Mutluydu yine kurtarmıştı sevdiği adamı var mıydı ötesi...

Tuna cebinde titreyen telefonunu çıkarıp mesajı okuduktan sonra gülümsedi. Yine kurtaracaktı kadın onu. Ama bu bir ay içinde yapılan baskınlar artık adamın canını sıkıyordu. Gerçekten fazlaydı.

Toplantıdakiler bir konuyu tartışırken Tuna kapıya yakın olmasını fırsat bilerek kimseye çaktırmadan çıktı odadan. Kendi odasına gidip eşyalarını aldıktan sonra şirketi terk etti. Bir restorana gidip yemek sipariş etti.

Yemeğinin gelmesini beklerken ona yazan kadına mesaj olarak cevap verdi. "Sağol. Yine kurtardın beni süperwoman. yazıp gönderdi.  gülümseyerek önüne gelen yemeğini yemeğe başladı.

Genç kadın telefonunu gelen mesajı yüzünde bir tebessümle okumuştu ve cevap vermeye karar vermişti.

"Sorun değil Astepe.. her zaman." telefonu yanına bırakıp battaniyesine daha sıkı sarılarak filmini izlemeye devam etti. Tuna ise cevap gelince sevinmiş yeniden mesaj yazmıştı.

"Neden kim olduğunu söylemiyorsun?
Seni merak ediyorum..."

Tekrar mesaj gelmişti kadın gülümsemesini silemiyordu. Mesajı okuyup cevap yazmaya başladı. "Fazla merak iyi değildir Astepe." diye yazıp göndermişti.

"Fazla naz aşk usandırır süperwoman. Nazlanman gerektiğini düşünüyorum. Sadece seni tanımak istiyorum. diye yanıtlayıp gönderdi genç adam.

Kadın mesajı okuyunca kahkaha atmıştı adam onun aşkından habersizdi bile...

"Tanımasanda olur uzaktan daha iyi herşey. diye cevap yazıp gönderdi kadın.

"Ah hadi ama İstesem seni her an bulup  hakkında tüm bilgiler elde ede bilirim ama Senden duymak istiyorum. Kendini benim yerime koy . Seni defalarca kurtaran birini merak etmez misin?"

Genç adamın artık sabrı tükeniyordu. Kadın daha fazla kendini saklamaya devam ederse onu kendi bulacaktı.

"Bulamazsın Astepe sana yardım ediyorum sadece bunu bil yeter. Sadece iyilik." Diye yazıp cevap verdi genç kadın.

"O kadar emin olma süperwoman. Zenginim param var ve kimi istersem bulurum:)"O  yazdı adam. Sırıtarak mesajı gönderdikten sonra yemeğine devam etti.

"Para herşey demek değildir. Ben istemediğim sürece beni bulamazsın."

"Nesin sen süper kahraman falan mı? Bu zamana kadar bulamadığım kimse olmadı. Herneyse seni bulunca görüşürüz süperwoman:)"

Genç adamın canı fazla sıkılmıştı bu durum ile. Kadın nedensiz bir şekilde ortaya çıkmamak için direniyordu. Bu artık gerçekten can sıkıcıydı. Cem'i arayıp az önce yazıştığı numarayı gönderdi ona. Cem'e numarayı araştırmasını söyleyip hesabı ödedikten restorandan çıkıp evine gitti.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin