Hastalık

1.1K 66 21
                                    

Multimedya: Ulaş Tuna Astepe



•15.bölüm

İrem de kocasına sarıldı sımsıkı ve ikisi de kendilerini uykunun kollarına bıraktı..

Sabah ilk uyanan yine İrem olmuştu. Uyanıp Tunayı izlemeye başladı.

Nerdeyse yarım saattir kocasını izliyordu İrem. Onu gerçekten çok ama çok seviyordu.. Tuna onun ilk ve son aşkıydı. İlk kez birine bu derece bağlanmıştı İrem.. ve onu kayb etmekten ölesiye korkuyordu.. Kadın iyice adama yaklaştı aralarında ki mesafeyi tamamen kapatmıştı.. İrem gülümseyerek Tuna'ın yüzünün her zerresine öpücük kondurdu.

Tuna uyandığında İremin dudaklarına kısa bir öpücük kondurdu ve tekrar gözlerini kapattı. İrem kaşlarını çattı.

"Tuna uyansana" dedi İrem.

Tuna halsizce "uykum var" dedi.

İrem bir şeyler olduğunu sezmişti. Elini alnına götürdü tunanın.

Elini alnına götürdü Tuna'nın. "Hii Tuna sen yanıyorsun!" Dedi İrem dehşetle.

"Bir şey yok güzelim iyim" dedi adam kısık çıkan sesiyle.

"Nasıl bişey yok Yanıyorsun halsiz olduğun her halinden belli. İyide nasıl oldu ki bu?" Diye sordu kadın.

"Şirkette klima açıktı. Üşüttüm herhalde. Bir şeyim yok merak etme" dedi Tuna gözleri kapalıyken.

"Kes sesini bişeyi yokmuş uyuma sakın Tuna soğuk duş alman lazım" dedi kadın telaşlı sesiyle. Adama yaklaşıp o koca cüsessini kaldırdı zorla ve yatağın başına dayadı sırtını sonra gömleğini çıkardı.. İrem yataktan kalkıp adamın tarafına geçti koluna girip "Hadi kalk soğuk duş alalım ateşini düşürür" dedi.

"Beraber alacaksak sorun yok güzelim" dedi Tuna halsizce sırıtarak. İrem göz devirdi.

"Daha gözünü açamıyorsun ama aklın fikrin hep fesatlıkta Tuna" diye söylendi.

Adam çapkınca sırıttı. "Konu sen olunca aklım hep o güzelim doyamıyorum sana" o sıra banyoya girmişlerdi. 

Adamın sözleriyle utanmıştı İrem.  "Sen nasıl hastasın ya sus azıcık"

Tuna zaten halsiz ve konuşamayacak kadar yorgun olduğu için daha fazla uzatmadı. İrem duşa kabinin kapaklarını açıp tunayı kabinin içindeki oturma yerine oturttu. Soğuk suyu açıp tunayı ıslatmaya başladı.

15 dakika süren soğuk duştan sonra yine kadının yardımıyla havluyu sarılıp odaya geldi Tuna. İrem hemen giyinme odasına girerek tişört iç çamaşırı ve eşofman aldı tekrar içer gelip elbiseleri verdi  "ben giyerim güzelim" dedi Tuna.

İrem kafa sallayıp mutfağa gitti ve ıhlamur hazırladı. Ihlamur hazır olduğunda odaya gidip yatakta dinlenen tunaya verdi. Tuna zoraki ıhlamurdan bir kaç yudum aldı.

"kızım bu ne ya iğrenç tadı var al şunu" dedi adam. "O ıhlamur bitecek Tuna hadi " diye yanıtladı kocasını İrem.

Tuna kafasını hayır anlamında salladı.

"İçmeyeceğim" İrem tek kaşını kaldırdı.

"İçeceksin" tuna inatlaşmaya devam ederek
"içmeyeceğim" dedi.
İrem ise kararlılıkla "içeceksin" dedi tekrardan.

"ya kızım berbat tadı içmeyeceğim" dedi adam.  "İyi içime iyileşme ve geceyi unut" diye yanıt verdi İrem.

Tuna omuz silkti. Kendinden emin bir şekilde yorganı üzerine çekip yastığına sarılarak gözlerini yumdu. İrem sinirle ayağını yere vurdu. "Gıcıksın tuna gıcık!" Diye mırıldandı.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin