Eğlenceli gün

748 48 8
                                    

Multimedya : Ulaş Tuna Astepe 💛




22.bölüm

~~2 gün sonra~~

İrem Tuna Öykü Sinan ve yangazlar hep birlikte Tunaların  evinde birlikteydiler. Sinan yine öykü'yü izliyordu. Öykü ara sıra Sinan'a bakıyor sonra hemen bakışlarını kaçırıyordu.

İrem ve Tuna sarılarak filmi izliyorlardı. Sinan ve Öykü bakışlarıyla cilveleşirken yangazlar artık bu durumdan sıkılmıştı. "Yangazım, hayde bir şeyler yapalım. Şu vıcık vıcık çiftleri görünce midem bulanıyor" dedi Cem. İrem tek kaşını kaldırarak Ceme baktı. "Kıskanma yangazım" dedi İrem sırıtarak.

"Ne kıskanayım? Bekarlık sultanlıktır yengecim" dedi Cem sırıtmaya devam ederken. "Sen öyle san yangaz. Sap geldin sap gideceksin. Evlilik güzel bir mühesesedir bir kere" dedi Sinan Öyküye bir imada bulunarak. Öykü gülümsedi.

"Dedi 31 yaşında hâlâ bekar olup yıllardır evlenmeyi düşünmüyorum diyen, evde kalmış Sinan Astepe" dedi Cem gülerek. Furkanda Cem gibi gülerken Sinandan birer şaplak yemişlerdi enselerine. İrem ve Öykü onların bu haline gülerken yangazlar gülmeyi kesip koltuğa oturdular.

"Of ben sıkıldım. Hadi şişe çevirmece oynayalım" dedi Furkan.

"Ergen misin oğlum?" Dedi Tuna.

"Ne var abi ya böyle sıkılmaktan iyidir " dedi Cem yangazına hak vererek.

"Lan bi git!" Dedi Tuna.

"Oylama yapalım. Oynayalım diyenler el kaldırsın?" Cem'in bu sorusu üzerine Öykü,İrem ,Furkan, ve Sinan el kaldırmıştı.

"Evet abicim 5 oylamayla biz kazandık ve oynuyoruz" dedi Cem.

"Ulan ben şimdi seni.."

"Yaa Tuna lütfen oynayalım" dedi İrem dudaklarını bükerek. Tuna İrem baktı gözleri dudaklarına kaydı.

"Tamam" dedi.

"Hanım köylülüğünde bu kadarı.. " dedi Cem sırıtarak.

"He ya nerde o esip gürleyen Ulaş Astepe" diye dalga geçti Furkan da. İkiside sırıtmaya başlamışlardı. Öykü ve Sinan da gülüyordu.

Ulaş yangazları pataklamak için ayaklandığında İrem tutmuştu onu.

"Sizi de göreceğiz yangazlar. Ömrünüzün sonuna kadar sap kalmayacaksınız herhalde" dedi İrem.

Yangazlar hariç herkes gülmüştü.. "Ee hadi oynayalım" dedi Öykü. "Oynayalım" dedi Sinan hayran hayran bakarken. Herkes yerde yuvarlak şekilde oturdu. Cem Mutfağa gidip şişe getirdi ve o da oturdu şişeyi çevirdi. Furkan ve Tuna'nın arasında kaldı.

Furkan soracaktı. "Cesaret mi do..."

"Cesaret" dedi Tuna lafı geçiştirerek.

Furkan sinsice sırıttı. "Yengemin sana ruj sürmesine izin ver" dedi. Tuna kaşlarını çattı. "Siktir git lan" dedi sinirle Furkana.

"Aa abi cesaret dedin sözünün üstünde dur ama .." dedi Furkan. "Ulan sana şimdi bir dalarım görürsün cesareti!" Diye cevap verdi Tuna. İrem gülmemek için dudaklarını bir birine bastırmıştı.

"Tuna nolacak ya. Hangi renk istersin? Kırmızı? Bordo? Pembe?" Diyerek güldü İrem.

Tuna iyice sinirlenmişti. "Sikerim böyle işi. Oynamıyorum lan ben" dedi. "Tamam be devam edelim biz!. Şişeyi çevir Tuna!" Dedi İrem. Tuna homurdanarak şişeyi çevirdi. Öykü ve İrem'in arasında kaldı. İrem soruyordu. "Doğruluk mu? Cesaretlik mı?" Diye sordu İrem gülümseyerek.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin