IremKaftan okuyucuma ithafen 🌼
Multimedya: İrem 🧡
•10.bölüm
İrem kahvaltıyı hazırlarken kapı çalmıştı. Gidip kapıya baktı. Kapıyı açtığında karşısında Lidyayı görmeyi beklemiyordu.
Lidya kadını itip içeri girmişti "Tatlım sen niye hâlâ burdasın?" İrem anlamaz gözlerle Lidyaya baktı.
"Af buyur?"
"Diyorumki Tunanın tek gecelik zevki gece bitti gide bilirsin artık" İrem sinirlenmişti.
Hangi hakla bunları söylerdi."Ne diyorsun sen ? Beni kendinle karıştırdın sanırım?" Dedi.
Lidya iğrenç bi kahkaha atmış ve "ahh yazık! Tatlım sen Tunayı tanımıyorsun. Hevesini alınca bırakır seni" dedi genç kadın kırılmıştı ama belli etmedi.
“Nerden biliyorsun yoksa sende mi tek geceliksin? Tabiki öylesin "dedi alayla.
Lidya sinirlenmişti. Ama İrem dahada sinirliydi. Lidya İremle kavga etse İremin onu fena benzeteceğini biliyordu çünkü İrem eski polisti.
"Hayde canım hayde uza" dedi İrem sinirle.
Lidya gülümsedi. "Buraya seninle tartışmaya gelmedim. Sana şunu söylemeye geldim. Tuna ile benim 6 yıllık bir ilişkimiz var. Bu zamana kadar bir sürü kız gelip geçti ama beni asla bırakmadı Tuna. Senide bırakmadan bence sen en başından terk et onu" dedi.
Lidyanın sözleriyle İrem affalamıştı. 6yıl mı? İrem daha fazla dayanamayıp yukarı çıktı ses çıkmasını umursamadan elbiselerini giydi.
Lidya zaferle sırıtarak alt katta beklerken Tuna gözlerini açmıştı. İremin giyindiğini görünce kaşlarını çattı. "İrem?" Dedi uykulu hali ile.
İrem dolu gözlerle ve sinirle elbisesinin fermuarını kapatmaya çalışıyordu. Tuna yatakta doğruldu. "Nereye gidiyorsun?" İrem cevap vermedi. Fermuarı kapatamadıkça dahada sinirleniyordu. Tuna boxerini giyip yataktan kalktı. O sırada İrem fermuarını kapatmıştı. Çantasını aldı hışımla. Tam odadan çıkacakken Tuna "hey! Nereye gidiyorsun dedim" diyerek İremin kolunu tutup kendine çevirdi.
"Bırak beni! "Diye hiddetle bağırdı kadın. Dün ona bekaretini vermişti, evlenicekler sanıyordu ama yanılmıştı.
Adam anlamayarak "İrem noluyor?" Diye sordu. Kadın hıçıkararak ağlıyordu bi o kadar da sinirliydi . Adamı itirdi ve "Ne mi oldu? Git 6 yıllık aşkın söylesin sana ne olduğunu" deyip koşarak evden ayrılmıştı. Tuna bi küfür savurup hemen pantolon ve tişortünü giydi. "İrem... İrem bekle!" Diyerek aşağı koştu adam ama kadın çoktan gitmişti..
Salonda kıkırdayarak olanları izleyen Lidyayı gördü. Sinirle yumruğunu sıktı. "Ne söyledin ona?" Diye bağırdı sinirle.
Lidya Tunanın boyuna kollarını dolayarak "bişey demedim aşkım haddini bildirdim sadece" dedi sinsice sırıtıyodu.
Kadın ağlayarak yolda yürüyordu "ne suçum vardı ki?" Diye düşündü. Sadece çok sevmişti, hatta onun için işinden bile vaz geçmişti.. Kadın bir süre daha yürüdükten sonra eve gelmiş küçük bavul hazırlayıp dağ evine gitmişti.
Tuna Lidyayı sinirle koltuğa itti. "Bu kaçıncı lan? Yeter artık daha kaç kere söyleyeceğim?! Düş yakamdan!" Lidya sinirle Tunaya bakarken Tuna daha fazla vakit kaybetmeyip koşarak evden çıktı.
Kadın dağ evine gelmiş hâlâ hıçkıra hıçkıra ağlıyordu güzel başlayan gün mahv olmuştu bi orospu yüzünden.
Tuna İremin evine gelmiş kapıyı defalarca çalmıştı ama kimse yoktu. Endişelenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomanceDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...