•24.bölüm
Toplantı büyük bir heyecan ve gerilim içinde geçmişti. Sonunda ihaleyi Astepe holding almıştı. Toplantının sonunda Amerikalılar gitmişti. İremse Tuna'nı beklemeden odasına gitmişti. Tuna resmen onu görmezden geliyor takmıyordu. Sebebini bile bilmiyordu İrem. Bu durum çok ağrına gitmiş ve kırılmıştı.
İrem odasına girmişti. Tam yerine oturacakken Tuna hışımla odaya girip İrem'e sımsıkı sarıldı. Derin bir nefes verdi. Çünkü rahatlamıştı artık bu toplantıdan sonra. İrem Tunayı ittiğinde şaşkınlıkla İrem'e baktı Tuna. "Ne yapıyorsun İrem?" Dedi anlamaz gözlerle Tuna.
"İşim var Ulaş bey" diyip yerine oturdu İrem ve dosyalara bakmaya başladı. Tuna şaşırmıştı.
Tuna kaşlarını çattı. "Yine ne oldu İrem?"
"Sen çok iyi biliyorsun ne olduğunu!" Dedi İrem kollarını göğsünde birleştirerek. "İrem söyler misin ne olduğunu. Bak sinirleniyorum ama" dedi Tuna direterek.
"ay çok korktum! Sen tüm gün beni takma umursama sonra gel sarıl oldu canım başka?!" Dedi sinirle İrem. Ve ekledi "Neyse! Çıkar mısınız Ulaş bey iş beklemez!'
"Ya İrem sabahtan beri toplantıyla uğraşıyorum. Kafam yerinde değil ne yapabilirdim? Bu ortaklığın şirket için ne kadar önemli olduğunu biliyor musun sen?!" Dedi Tuna.
"Sayende benden başka herşeyin önemli olduğunu anladım. Şimdi çıkarsan işimi yapacağım!" Dedi İrem.
"Ya İrem resmen trip atmak için yer arıyorsun. Bak bu ortaklık benim için çok önemliydi tamam mı. Ne yapsaydım yani şirketi mi batırsaydım?" Dedi hafif bir sinirle. İremin küçük ve saçma şeylerden kavga çıkarmaya çalışmasına gıcık oluyordu.
"Tamam Ulaş anladım ben uzatıyorum ben abartıyorum kusura bakma" dedi ve dosyalara geri döndü.
Tuna göz devirip odasına gitti. İrem kavga istiyordu resmen. Durduk yere böyle yapması saçma ve sinir bozucuydu. Tuna söylenerek masasındakilerle ilgilenirken şirketin mimarlarından biri Tunanın odasına gelmişti evrakları imzalatmak için.
İrem kafasını çevirdiğinde Tunanın odasındaki mini etekli güzel kadını görünce kıskançlık damarları kabarmıştı.
İrem hemen üzerine çeki düzen verdi zaten mini olan eteğini biraz çok az kaldırdı kırmızı rujunu tazeledi ve eline bir kaç dosya alıp Tuna'nın odasına geldi kapıyı tıkatlı. "Gel" komutunu aldıktan sonra içeri girdi.
Mimar kadın Tunanın başınada dikilmiş çizdiği planı anlatıyordu. "Bir sorun mu var İrem?" Diye sordu Tuna. Mimar Esra da İremi dinliyordu.
"bazı dosyalar vardı Ulaş bey imzalanacak" dedi İrem.
"Tamam getir imzalayayım" dedi. İrem yanına gelip dosyaları uzattı. Tuna ikisinede imza atıp mimara döndü. Onlar aralarında konuşurken İrem sinirle onları izliyordu. Tuna İremin gitmediğini fark edince kaşlarını çattı. "Ne bekliyorsun İrem. Çıkabilirsin" dedi.
"Sizinle konuşmam gereken bir şey var siz işinizi hal edin beklerim ben” dedi İrem ve koltuğa oturdu bacak bacak üstüne attı.
Tuna göz devirip esraya döndü. "Bu arada akşam şirket çalışanları olarak bir restoranda akşam yemeği yiyeceğiz Tuna bey. Sizde gelirseniz seviniriz" dedi Esra.
"Bakarız. Çıkabilirsin" dedi. Esra onaylayıp çıktı odadan. Tuna dosyaları bir kenara koyup İrem'e döndü.
"Buyrun irem hanım. Ne konuşacaksınız benimle?" Diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomantizmDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...