Kavga meselesi

675 46 27
                                    

"Hikâyeyi okuduğunuz saati buraya bırakın" 🌜

•26.bölüm

•••

Biraz sonra Tuna da kalkmıştı yanında İremi görememişti ve elinde olmadan yine endişelenmisti. Kalkıp banyoya girdi elini yüzünü yıkayıp aşağı indi.

İrem koltukta oturuyordu. Tuna İremi görünce rahatlamıştı. Kaşlarını çatıp yanına yaklaştı.

"Nerdeydin sen dün gece!" Dedi sesini yükselterek.

"Bağırma basım çatlıyor!" Dedi İrem

"Sana nerdeydin dedim İrem!" Dedi tekrar Tuna.

"Arkadaşlarımla eğlendim" diye cevap verdi İrem.

"Bana niye haber vermedin?!"

"Not bıraktım ya Tuna!"

"Nerde eğlendiniz. Kimle eğlendiniz. En önemlisi bu kadar içecek ne yaşadınız?!" Diye sordu Tuna.

"Sarp öykü falan birlikteydik klüpte. eskileri yad ettik içtik eğlendik " diye cevap verdi İrem

"İrem beni delirtme üzerindekiler neydi öyle onlarla kulüpemi gittin sen ?"

"Evet gittim" dedi İrem planı başarılı olmuştu.

"Gidemezsin İrem. Ya illa seni eve kapatmamı falan mı istiyorsun?"

İrem sinirle ayağa kalktı.
"Yeter ya! Kıskançlığın bir sınırı var. Senin yüzünden elbise giyemeyecekmiyim ya ben? Siktir git işine!" Diye atarlanıp odasına çıktı.

Tuna da peşinden çıktı İremi kolundan tutup kendine çekti aralarında hiç mesafe yoktu.

"Sen benimsin İrem o güzel vücudunu benden başka kimse göremez sülalesini sikerim o adamın!" Dedi sinirle nerdeyse tıslayarak.

"Tuna, cidden sıkıldım artık bu durumdan. Tamam kıskanman hoşuma gidiyor bazen ama işin bokunu da çıkarma. İstediğim elbiseyi giyerim sana soracak değilim!" Dedi İrem öfkeyle.

"Peki İrem ne yaparsan yap!" Dedi Tuna ve sinirle kapıyı çarparak odadan çıkıp aşağı indi. Ceketini ve anahtarını alıp kapıyı çarparak evden çıktı.

İrem sinirle yumruğunu sıkıp önüne döndü.

•••

Tuna eve geldiğinde saat erkendi. Salonda oturan İremi takmadan odasına çıktı. İrem bu hareketinin üzerine sinirlenip oturduğu yerden kalktı ve peşinden gitti.

Tuna odaya girip kapıyı kapattı.

İrem'in böyle yapmasına sinir olmuştu. Evet kıskanıyordu hemde deli gibi ! Öyle elbiseler giymesini istemiyordu.

Başka erkeklerin Ona arzuyla bakma düşüncesi bile Tuna'yı delirtiyordu.

İrem Tuna'ya aitti bu hepte böyle olacaktı. Tuna İrem'e aşıktı hemde feci bir şekilde.

İrem ise onu anlamamakta kararlıydı. Tuna'nın onu paylaşamadığını anlamıyordu..

Tuna gömleğinin düğmelerini açmaya başladı işi bitince gömleği çıkarıp yatağa attı o an kapı açıldı ve içeri İrem girdi.

"Derdin ne senin? Şimdi de bana trip mi atıyorsun?!" Dedi İrem sinirle. Tuna İrem'e dönüp kaşlarını çattı.

"Ne tribi ya? Beni rahat bırak dedin bırakıyorum işte! Daha ne istiyorsun İrem?!!"

"Saçmalama!" Dedi İrem sinirle.

"İrem çık giyineceğim" dedi Ulaş onu takmayıp.

"Çıkmıyorum kocam değil misin!"

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin