Dağ evi

3.6K 112 21
                                    

•2.bölüm

Uzun bir yolculuğun sonunda dağın başındaki eve gelmişlerdi. Arabanın farlarını söndürüp cebinden şarjörü çıkarıp silahına taktı ve arabadan indi.

Yolcu koltuğunda oturan kadının kapısını açıp sertçe kadını kolundan tutarak arabadan çıkardı. Silahı kadının başına tutuyordu. Genç kadın sinirle adamın ellerinin arasından kurtulmak için hareket edince genç adam kolunu daha sıkı kavradı.

"Şş uslu dur komiserim" dedi kulağına doğru nefesini üflerken. Genç kadın göz devirdi. Adam ise kadını sürükleyerek eve girdi. Eve girdiğinde ışıkları yakıp kadını salondaki koltuğa bıraktı. Genç kadın açılan elbisesinin eteğini eliyle tutarken adam çapkınca sırıtarak kadını süzdü. "Kaldık mı başbaşa komiserim?" Dedi adam sırıtmaya devam ederken. Kadın kaşlarını çattı.

"Merak etme tipim değilsin" kadın yine ve yeniden gözlerini devirdi.

"Anlat. Benimle derdin ne? Kimsin?"

"Sana bunları anlatacağımı mı düşünüyorsun gerçekten?" Diyerek histerikçe güldü kadın.

Adam sinirlenmeye başlamışdı bu kadın onun ayarlarını bozuyodu "Anlat yoksa.." kadın adamın sözün keserek;

"Yoksa ne ? Ben senin gibilerin çok gördüm tuna, hepsi şuan içerde benim sayemde. Artisliğini başkasına sakla astepe bana sökmüyo"deyip sinsice sırıttı kadın.
 
Adam arkasına yaslandı. "Can sıkıcısın komiser" diye mırıldandı. Daha sonra gidip bir zincir getirdi. Genç kadın o zincirle ne yapacağını merak ederken tuna keleçenin birini açıp zincire taktı.

Zincirin ucundan tutup üst kata çıkmaya başladı. Haliyle kadınıda peşinden sürüklüyordu. Genç kadın kaçmak için debelenince kolundan kavrayarak hızla kadını yatak odasına soktu. Etrafa bakınmaya başladı. Gözüne kalörifer borusunu kestirdi.

Sırıtıp kadını kalörifer borusuna kelepçeledi. "Burda uslu uslu dur komiserim. Sakın bir yaramazlık yapayım deme" dedi gülümseyerek. Kadın şaşırmışdı ama asla korkmuyodu.

"Korkuyor musun yoksa o yüzden mi elimi bağladın bide zincirle merak etme yemem seni korkak" deyip kahkaha atdı kadın.

"Yok canım. Kaçma diye bağladım seni küçük köpecik. Her neyse ben duşa giriyorum. Sakın kaçma diyeceğim ki kaçman mümkün değil zaten" diyip gür bir kahkaha attı genç adam.

Garantilemek için odanın kapısınıda kitledi. Camdan zaten kaçamazdı. Genç kadın sinirle adama bakarken adam odanın içindeki banyoya girip kısa ve rahatlatıcı bir duş aldı. Duştan sonra yanına almış olduğu siyah eşofman altını ve beyaz tişörtünü giydi.

Eline aldığı küçük havlu ile saçlarını kurulayarak banyodan çıktı. Kadın yerde oturmuş boş boş etrafı izliyordu. Kadının bu haline gülüp yatağın üzerindeki battaniyeyi ve ikinci yastığı kadına fırlattı.

"İyi geceler komiserim" deyip ışığı söndürdü. Gece lambasını açıp yatağa uzandı. Kadının sabrı taşıyordu hemen bir plan yapıp kaçması lazımdı burdan.

Genç kız sabaha kadar uyumamış plan yapmışdı ne olursa olsun kaçacak o pisliğide içeri tıkıcaktı. Saçındaki toka ile kelepçeyi açması zor olmamıştı. Ayağındaki topukluları ses yapmaması için çıkarmıştı.

Geriye bir tek anahtarı alıp çıkmaktı. Dün gece adam en son banyoya girerken yanına  götürmüştü anahtarı. Banyoya girip etrafı kolacan etti kadın. Her yere bakmıştı. Anahtar hiç bir yerde yoktu.

Oflayarak adamın yatağının etrafına bakındı adamı uyandırmamaya özen göstererek. Anahtarı bulamayacağını anlayınca camdan atlayarak kaçmak istedi ama büyük camlar açılmıyordu. Tavandaki camlar ise kitliydi. Çaresizce etrafta göz gezdirirken adamın telefonunu fark etti. Telefonu eline aldı. Şifreliydi telefon.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin