SATIR ARASI YORUMLARINIZI BEKLİYORUM DESTEK OLURSANIZ SEVİNİRİM💙
~~~~~~~~~~
•8 BölümKadın sabah ilk uyanmış ve gözlerini açarken görüş açısına Tunanın çenesi girmişti. Kadın yavaşca başını kaldırmış adamını izliyordu. Bu kusursuz adam onundu. İrem dayanamayıp yavaşca adamın yüzünün her zerresini öpmüştü.
Tuna yüzünde hissettiği öpücüklerle gözlerini açtı. Gülümseyerek yeşil gözlü kadına baktı.
Kadın kocam gülümseyerek "Günaydın" dedi.
"Günaydın" diye yanıtladı Tuna. İremin alnına bir öpücük kondurup geri çekildi. İrem sımsıkı Tunanın göğsüne yatıp sarıldı yeri çok rahatdı kadının.
Uzun bir süre sonra kalkmışlardı. İrem kahvaltı hazırlarken Tuna duşa girmişti. İrem çok mutluydu şarkı söylerek sevdiği adama kahvaltı hazırlıyordu. Peynir, zeytin, domates, salatalık, sucuklu yumurta, çay herşey yapmıştı ve Tunayı çağırmak için yukarı çıktı. Odasına girdi.
Tuna duştan yeni çıkmıştı. Altında sadece bir havlu vardı. Elindeki küçük havlu ile saçlarını kuruluyordu. Sırtı dönüktü. Su damlacıkları sırtından süzülüyordu. İrem onu yarı çıplak görünce önce gülümsedi sonra utanarak gözlerini kapattı.
"Ben çok özür dilerim duştan çıkmışsındır sandım" gözleri hâlâ kapalıydı. Tuna İremin sesini duyunca arkasını döndü. Sevgilisinin bu haline gülümsedi. Üzerini giyip İremin karşısına geçti. "Gözlerini açabilirsin" dedi. İrem gözlerini açıp gülümseyerek Tunaya bakmaya başladı.
"Kahvaltı hazır Tuna bey buyrun" dedi kadın gülümseyerek. Tuna İremle birlikte kahvaltıya indi. Kahvaltıdan sonra Tuna İremi evine bırakıp şirkete gitmişti. İrem eve gidince temizlik yapmaya başladı. Evini temizlerken işini özlediğini fark etti. Derin bir iç çekti. O sırada kapı çalınca gidip kapıyı açtı. Karşısındaki kişiyi görmeyi beklemiyordu.
"İremmm" diye genç kızın boynuna sarıldı Pelin.
"Ya çok özlemişim seni" genç kız şaşkınlığını atarak uzun zamandır görmediği arkadaşına sarıldı "bende çok özledim kızım" dedi kadın. Sonrasında içeri geçtiler ve hasret gidererek sohbete başladılar. O ara Tuna da çalışıyordu. İremi aramıştı sesini duymak için ama ulaşamamıştı. Adam korkmuştu ya bişey olduysa diye, arabasına atlayıp eve sürdü. İremi aramayı da ihmal etmiyordu telefon çalıyor ama cevap veren yoktu.
Eve geldiğinde kapıyı çaldı. Uzun bir süre sonra kapı İrem tarafından açılınca sımsıkı sarıldı İrem'e. İrem şaşkındı nolmuştu ki ?
"Tuna iyi misin noldu ?" Salonda oturan Pelin ise anlamaz gözlerle onlara bakıyordu. Adam kızı içine sokmak istermişcesine sarılmıştı.
"Tuna bana bakar mısın noldu"
"Seni aradım! Defalarca aradım açmadın. Bir şey oldu sandım! Aklım başımdan gitti İrem!" Diye bağırdı tuna.
"Özür dilerim sessizde kalmıştır duymamışım, Pelin gelince sohbete dalmışız " dedi kadın ağlamaklı üzgün sesiyle adamı endişelendirdiği için kızmıştı kendine.
Tuna sinirliydi. İremin hüzünlendiğini görünce siniri biraz yumşamıştı. "Pelin kim?" Diye sordu. Koltukta oturan Pelin gülümseyerek yanlarına gitti. "Selam. Ben pyelin. İremin arkadaşıyım" dedi.
Adam "Aleykum selam Tuna bende İremin... " İrem Tunanın lafın keserek "Nişanlım Pelinciğim Tuna benim nişanlım!"
Genç kadının hormanları uyanmışdı. Pelin onun en yakın arkadaşı olmasına rağmen kıskanmış ve nişanlısı olarak tanıtmıştı Adamını. "Ya kızım ne zaman sevgili yaptında nişanlandın ?" Diye sordu pelin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomanceDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...