Hatırlıyorum 2

874 34 17
                                    

Multimedya: çiçek kızım ♥️ özlemişsinizdir💛




•33.bölüm

Hissetrikce güldü Tuna. Sinirleri iyice bozulmuştu.
Yüzünde ki yalancı gülüş silindi ve korkunç soğuk bir ifade aldı onun yerini.

"Sevmiyorsun lan sevmiyorsun!" Diye kükredi.

İrem gözlerinin dolmasına izin verdi. Tuna sinirle yumruğunu sıkıyordu.

"Özür dilerim..." dedi irem.

Tuna "ahhhh" diye kükreyip sıktığı yumruğunu duvara geçirdi.

İrem çığlık atıp irkilerek bir iki adım geriledi.

Tuna daha fazla dayanamayıp hışımla evden çıktı. İrem ağlayarak yatağın üzerine oturdu.

Hem ağlıyor hemde hıçkırarak konuşmaya çalışıyordu.
"Ben böyle olsun istemedim. Seni hatırlamamayı ben istemedim. Seviyorum seni ..."

İrem kalkıp koşarak aşağı inmek isterken ayağı bir birine takılır ve merdivenlerden aşağı yuvarlanır..

Tuna akşam eve dönmüştü. Tüm gün dışarda arkadaşlarıyla takılmıştı. İreme hâlâ sinirliydi. Eve geldiğinde merdivenlerin başında yatan iremi panikle yanına koştu.

İrem hareketsiz bir şekilde öylece yatıyordu saatlerdir.

"İrem ... Güzelim aç gözlerini hadi"

İrem gözlerini kırpıştırıp "Tuna" diye fısıldadı.

"Şşt tamam. Hastaneye gidiyoruz yorma kendini" dedi tuna .

"Ne hastanesi? N’oldu bana?" Diye sordu İrem. Başı inanılmaz derecede ağrıyordu

"Düşmüşsün..." dedi Tuna.
İrem elini başına götürdü.

"Hastane falan istemiyorum..." dedi İrem.

"Ama olmaz ki baksın bir doktor."

"En son sinemaya gitmiştik sonra yemek yemek için restorana indik sen adam bana bakıyor diye adamı dövdün ben araya girdim, sonra...sonrası yok noldu?"

"Ne?" Dedi Tuna şaşkınlıkla.

"Sen...Hatırlıyor musun?"

"Neyi?" Diye sordu İrem

Tuna İremi kendine çekip sıkıca sarıldı.

"Seni çok özledim güzelim"

"Tuna noluyor?"

"Yok bir şey" dedi Tuna gülümseyerek ve sımsıkı sarıldı. İrem hiç bir şey anlamamıştı ama yinede Tunanın sarılmasına karşılık verdi.

Bir süre öyle kalırlar. Sessizliği bozan İrem olur.

"Ben niye bornozlayım evin ortasında ya?"

"Boş ver" dedi Tuna gülümseyerek.

"Nasıl boşver?" Diye sordu İrem kaşlarını çatarak.

Tuna gözlerini İrem'e dikmiş öylece seyr ediyordu. Karısı güzeldi. Fazlasıyla güzeldi hemde. Saçları, çimen yeşili gözleri, yüzü, dudakları, yanakları, tüm vücudu çok güzeldi özenle yaratılmış gibiydi âdeta.

"Tuna? Tuna ne oluyor anlatır mısın?" Tuna dalıp gitmişti İremi izlerken. Tuna elini tunanın önünde salladı.

"Hey, sana diyorum" Tuna kendine geldi.

"Efendim?"

"Ne olduğunu anlat diyorum"

"Bir şey olduğu yok ne kadar kusursuz olduğunu düşünüyorum"
Diye yanıt verdi Tuna.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin