Kıskançlık mı?

2.9K 100 8
                                    

•4.bölüm

Kadın niye böyle hiss ettiğini bilmiyordu ona neydi ki istediğiyle yatardı ama  bu his de neyin nesiydi ki? "Kendine gel irem kendine gel" diye kendi kendine mırıldandı, adam galiba orda yaşıyodu kadın burdan gitsem iyi olucak diye düşündü ve bavulunu hazırlamaya koyuldu.

Genç adam iremin girdiği evin zilini çalıp beklemeye başladı. Bir müddet sonra kapı açılmıştı. Genç kadın kızarmış gözlerle adama bakıyordu.

"Ne var? Noldu?" Dedi kadın. Genç adam anlamaz gözlerle kadına bakmaya devam etti.

"Asıl bu soruyu benim sana sormam gerekmiyor mu? Evimin kapısını çaldın sonra birden çekip gittin. Noluyor?" Diye sordu adam.
"Bir şey olduğu yok. Şömineyi yakacaktım odun bitmiş. Bende komşularımdan isteyeyim dedim ama seni görmeyi beklemiyordum. Arkadaki sevgilini de(!) görünce rahatsız etmeyeyim diye çıktım işte" dedi kadın.

Genç adam sırıtmaya başladı. Kapının pervasına yaslandı. "Şşt bana baksana bi. Sen yoksa bana aşık falan mı oldun?" Dedi gülerek.

Kadının sinirleri iyice bozulmuştu, gür bi kahkaha attı sonra eliyle adamı itekledi "Bana bak uçkuruna düşkün pezevenk sen kimsin ki ben sana aşık olayım siktir git şurdan" diyip kapıyı kapattı arkasında kızgın bir adet Tuna bırakarak.

Genç adam "ah helvacıoğlu ah" diye söylenerek evine döndü.Kızıl saçlı kadının sinirle giyiniyor olduğunu görünce kaşlarını çattı.

"Gidiyor musun?"diye sordu.

Kadın adama baktı. "Gidiyorum tuna! Çünkü beni bırakıp gittin az önce" yeniden göz devirdi.

"Ah hadi ama geri döndüm zaten" genç kadın umursamadan çantasını aldı. Tunanın omzuna çarparak çıkmaya yeltendiğinde genç adam kolundan kavradı. "Bence hemen gitmemelisin güzelim, daha eğlence yeni başlıyor" diyerek gülümsedi.

Genç kadın gitmekten vaz geçmişti kaçmayacaktı ona neydi ki ne halt yerse yesin diye düşündü. O adama aşık olamazdı olmamalıydı.~bir gün sonra~

Genç adam telefon sesine uyanmıştı. Sinirle telefon her kim arıyorsa suratına kapatıp uyumaya çalıştı ama olmuyordu. Oflayarak kalktı yataktan.

Saate baktığında 14:35 olmuştu. Bu kadar saat uyumasına şaşırmamıştı. Uykuyu seviyor ve derin uyuyordu. Kimse uyku ile arasına giremezdi. Banyoya gidip elini yüzünü yıkadıktan sonra salona indi. Bir kahve yapıp cam kenarına geçti. Karşı eve baktı. İremin yaşadığı evi izlemeye başladı.

Kadın erkenden kalkmıştı buraya gelmek iyi gelmişti ama Tunayı görmek bide o halde görmek hiç iyi değildi. Genç kadın pantolon ve kazağını giydi uzun saçlarını serbest bıraktı botlarını ve kazağını giyinip dışarı yürüyüşe çıktı düşünceleri ve aklından bir türlü çıkamayan tuna ile birlikte.

Genç adam camdan dışarıyı izlerken iremin dışarda gezdiğini gördü. Sırıtarak kahve bardağını kahvasına dikti aceleyle. Ağzı yanında "Hass*ktir!" Diye mırıldandı.
Daha sonra hızla montunu giydi. Ayakkabılarını ayağına geçirip telefonunu yanına alarak kadının yanına gitmeye başladı. Kadının arkası dönüktü. Yürüyordu.

Genç adam gülümseyerek yerden kar alıp elinde top haline getirdikten sonra kadına attı. Genç kadın omzunda hissettiği ıslaklıkla sinirle arkasını döndüğünde karşısında tunayı görmeyi az çok tahmin etmişti.

Kadın "ya manyak napıyosun sen siktir git şurdan!" diye öfkeyle kükremişti nerdeyse.

"Tamam ya kızma şaka yaptım sadece..." dedi gülümseyerek.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin