Aşk ve Tutku

862 55 23
                                    

Multimedya : Öykü Gürman

ARKADAŞLAR ELİMDEKİ BÖLÜMLER BİTTİKTEN SONRA ARTIK BÖLÜM ATMAYACAĞIM!
.

•21.bölüm

İremin gitmesiyle Tuna sinirle yumruğunu sıktı. İki yıl boyunca Vedata çeşitli işkenceler çektirmenin hayalini kurarken daha doğru düzgün hiç bir şey yapamadan İrem onu bayıltmıştı. Tuna İrem'e oldukçe sinirliydi. Vedattan hâlâ intikamını alamamıştı çünkü. İrem ise hiç bir şey olmamış gibi gitmiş arabada oturmuş Tunayı bekliyordu.

Tuna sinirle arabaya bindi. "Beni söyleyeceğim adrese bırakır mısın? Vedat senin ne istersen yap" dedi kadın ve başını cama yaslayıp dışarıyı seyir etmeye başladı.

"Ne yaparsam yapayım mı? Yapacak bir şey mi bıraktın?" Dedi Tuna söylenerek. İrem Tunanın bu tavrına göz devirdi.

"Uzatma işte Tuna ne yaparsan yap!" Dedi sinirle.

Tuna sinirle direksiyonu sıkmaya başladı. Bu egolu hâli ve bencilce davranması Tuna'nın hoşuna gitmiyordu. Bir anda böyle dünyanın en büyük mafyası havalarına girmesi sinirini bozuyordu tunanın. Eski haline dönmesini istiyordu.

Kısa süren yolculuğun ardından Tuna İremin verdiği adrese gelmişti. "Neresi burası?"

"Öykü ablamın evi" diye cevap verdi.

Tuna cevap vermedi. İremin yüzüne bile bakmadı. İrem ise Tunanın davranışlarına üzülsede şu an takacak durumda değildi. Bu yüzden arabadan indi.

İrem arabadan iner inmez Tuna gazı kökleyip gitti. İrem ağlayarak kapıyı çaldı Öykü kapıyı açınca İremi  görüp şaşırdı. Öykü "Ne ol..." Demek isterken İrem oracıkta bayıldı.

Öykü ne yapacağını bilememişti. Hemen ambulansı aradı. Ambulans gelene kadar gidip bir kolonya aldı ve İreme küçük tokatlar atarak uyandırmaya çalıştı.

Ambulans gelmiş ve İrem hastaneye kaldırılmıştı. Doktor muayene edip çıktı. "Kardeşim nasıl doktor?" Diye sordu telaşla Öykü.

"Hastamız iyi bünyesi zayıf düşmüş ve bayılmış fazla strese girmemesini öneririm " diye cevap verdi Doktor.

"Teşekkürler göre bilirmiyim?" diye sordu Öykü.

"Tabi ama fazla yormayın" Demiş ve gitmişti doktor. Öykü hemen İremin yanına odaya girdi.

Öykü iremin yanına oturdu.

"Daha iyi misin İrem?"

"İyim? Noldu bana?"

"Bayıldın. Yani stresten bayılmışsın"

"Tuna?" Diye sordu İrem.

"Haberi yok" dedi Öykü.

"Çıkalım artık burda kalmak istemiyorum" dedi İrem sevmiyordu hastaneleri.

"Tamam ben doktorla konuşayım" diyerek odadan çıktı. "İrem yavaşça yataktan kalktı ve montunu giydi.

Öykü doktorla konuşup geri gelmiş ve İremle birlikte hastaneden çıkmışlardı.

Eve geri döndüklerinde İremi koltuğa yatırdı Öykü ve yanına oturdu. "Ee anlat bakalım neler oldu?" Diye sordu.

İrem derin bir nefes alıp olanları anlattı aynı zamanda da ağlıyordu.

"Demek sonunda buldunuz ha o pisliği. Üzülme İrem çok güzel yapmışsınız..." dedi Öykü.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin