•14.bölüm
Kahvaltıdan sonra kadının hazırlanmasını bekledi Tuna. İrem Sonunda üzerini giyinip aşağa indiğinde Tunanın koluna girdi ve evden çıktılar. Arabaya binip şirkete yol aldılar.
Geldiklerinde arabadan inip şirkete giriş yaptılar. Asansöre binip en üst kata tıkladı Tuna. Asansör en üst katta durduğunda indiler. Koridorun sonundaki odaya geldiklerinde kapının yanındaki "patron Ulaş Tuna Astepe" yazısı İremin gözünden kaçmamıştı. Tuna odanın önündeki masayı göstererek;
"Bu masa senin. Bu odada benim. Masana yerleşebilirsin." Dedi.
Kadın ciddiyetle "Emir edersiniz Tuna bey" dedi. Tuna odasına girerken İremde masasına yerleşmişti.
İrem eşyalarını yerleştirdikten sonra Tuna'nın kapısını çaldı. Kapı zaten camdan olduğu için tunayı görebiliyordu. Tuna eliyle gel işareti yapınca içeri girdi gülümseyerek.
"Kapıyı çalmana gerek yok İrem. Seni görebiliyorum zaten" dedi tuna.
"Tamam patron" dedi İrem gülümsemeye devam ederek.
Tuna'da gülümsedi. "Ee ne yapacağım şimdi?"
Diye sordu."Masanın üzerinde bilgisayar var. O bilgisayardaki mailleri kontrol edip işle ilgili gelen maillerin hepsini bana ileteceksin. Geri kalan saçma reklam maillerinide silebilirsin. Biri aradığında benim masama bağlarsın. Ayrıca sana randevu listemi vereceğim. Randevuları falan ayarlarsın" dedi. İrem kafasını salladı 'evet' anlamında.
"O zaman ilk iş gününüz hayırlı olsun İrem hanım" dedi tuna.
Teşekkür ederim Tuna bey. Peki maaşım ne kadar olacak?" Dedi irem sırıtarak.
"Maaşını akşam eve gidince yatak odamızda görüşürüz İrem hanım" dedi Tuna sırtarak.
İrem göz devirdi."Peki" deyip odadan çıktı. Masasına geçip çalışmaya başladı.
••••
Uzun bir süre sonra mesai bitmişti. Tuna bilgisayarını kapatıp askılığa astığı montunu giydi ve odadan çıktı. Bilgisayar başında çalışan İremi görünce gülümsedi.
"Mesai bitti İrem hanım. Hadi" dedi.
"Bir dakika" İrem bilgisayarı kapatıp ayağa kalktı. Montunu giyip Tuna'nın koluna girdi.
Asansöre binip alt kata indikten sonra şirketten çıktılar. Otoparkta arabalarının yanına gidecekken aniden kopan silah sesleri ile refleksle İremi arkasına aldı Tuna. İrem korkmamamıştı. Bir kolonun arkasına saklandıklarında Tuna belinden silahını çıkardı.
"Kim bunlar?" Diye sordu İrem. "Bilmiyorum. Her hangi bir Astepe düşmanı" diye yanıtladı Tuna göz devirerek.
Karı koca mermi yağmuruna tutulmuşlardı. Tuna yalnızdı karşı tarafsa baya çoklardı.
"Tuna Diğer silahını bana ver" dedi kadın."Olmaz dur orda siktir olup giderler şimdi" dedi adam korkusuzca. Kadın göz devirerek "yahu ver işte çabuk bitsin evimize gidelim" dedi kadın sanki normal bişey den konuşuyolarmış gibi. Adam pes edip silahı karısına attı kadın çevik hareketlerle silahı yakalayıp çatışmaya başladı.
Adamlar çoğalmaya başlamışlardı.
"Bu böyle olmayacak. İrem 3deyince koşuyoruz tamam mı?" Dedi adam.
"Tamamdır!" Deyip gülümsedi kadın. Ve el ele tutuşdular. Tuna 3deyince koşmaya başladılar.Koşarken eğleniyorlardı da. Şirketten bayağı bi uzaklaştıklarında koşmayı bıraktılar. Birbirlerine bakıp güldükten sonra Tuna telefonunu çıkarıp Furkanı aradı ve Furkandan bir araba istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomansaDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...