Multimedya: İrem Helvacıoğlu (yeni soy ismiyle İrem ASTEPE)
•13.bölüm
Tuna omuz silkip televizyon izlemeye başladı. Boş boş televizyon izlerken canı sıkılmıştı. Odaya çıktığında İrem duş almış yatakta oturuyordu. Tuna gülümseyip kazağını çıkardı ve kitap okuyan İremin yanına oturdu. "Ne okuyorsun?"
Genç kadın isteksiz ve soğukca "Sonsuz aşk" diye kitabın ismin söyledi.
Tuna derin bir nefes aldı. "Sabahki olay yüzünden böyle yapıyorsun değil mi?" Dedi. İrem kitabını bıraktı. "Evet Tuna. Çünkü ben seninle dost hayatı yaşamak istemiyorum" dedi.
Adam"İrem bak ben evlenmeye hazır değilim" dedi. "Ben anladım anlayacağımı sen sadece altına yatmamı istiyorsun" dedi kadın.
"İrem saçmalama ben seni seviyorum" dedi Tuna. İrem derin bir nefes aldı. "Evliliğe neden hazır değilsin? Evlenincede aynı şu anki gibi olacağız. Tek fark benim değişen soy ismim olacak. Niye kabul etmiyorsun anlamıyorum" dedi İrem. Sesi üzgün çıkmıştı.
Adam sessiz kaldı. Kadın iyice öfkelendi "al işte verecek bir cevabın bile yok" diye bağırdı kadın anlamıyordu adamın niye böyle yaptığını.
İrem arkasını dönüp kollarını göğsünde birleştirdi. Tuna bir iç çekip İremin beline sarıldı. Çenesini omzuna dayadı. "İrem bak ben mafyayım. Düşmanlarım çok. Evli olduğumu öğrendiklerinde karıma yani sana neler yapacaklarını az çok tahmin etmen gerekiyor. Seni tehlikeye atmak istemiyorum güzelim" dedi ve yanağına bir buse kondurdu.
İrem onu itip sinirle kahkaha attı. "Bu mu yani? Sırf mafyasın diye mi? Ya ben seni herşeyinle kabul etim tehlike de olmam umrumda değil. Ne kadar düşmanın olması da. Ama madem öyle bundan sonra bende istemiyorum evlenmek" dedi kadın ve yatağa girip arkasını döndü.
Tuna göz devirdi. Kadının boş yere tartışma yaratması artık canını sıkıyordu. Mutfağa gidip cips aldıktan sonra salona geçti. Televizyonu açıp film izlemeye başladı. İrem ise Tunanın cevapsız kalması üzerine daha da sinirlenmişti. Sinirle yataktan kalkıp aşağı indi Tuna'nın yanına gidip elindeki cipsi çekti. "Ya ne kadar rahatsın ya? Bana bak Astepe bir kez daha söylüyorum. Ben dost hayatı yaşamak istemiyorum. Ya evleniriz ya da ayrılırız" dedi.
Adam sırıtıp kadını üzerine çekti ve dudaklarına yapıştı bi kaç dakika sonra ayrılıp "ölüyorum bitiyorum kızım şu asi hallerine" dedi adam.
İrem sinirle geri çekildi.
"Tamam. Evleniyoruz" dedi adam. Bu ani kararla İrem şaşırmıştı.Kadın şaşkın şaşkın adama bakıyordu "ben istiyorum diye evlenmek zorunda değilsin” dedi.
Tuna göz devirdi. "Ya ayrılız yada evleniriz diyen sendin İrem. Ama her neyse, evleniyoruz işte" dedi.
Kadın gülümseyip adamın üzerine atlayıp sıkıca sarıldı.
•••
Bu ani evlilik kararının ardından üç gün geçmişti. Tuna ve İrem az önce nikah dairesinden bir hafta sonrasına gün almıştı. Tunanın bu aceleci tavrı İremin pek hoşuna gitmesede Tuna düşmanlarının haberi olmasın diye uğraşıyordu.Yine her zaman ki gibi sabah ilk İrem uyanmış banyodaki işlerini hall etikten sonra sevgilisi ve kendisine kahvaltı hazırlamıştı.
Bu gün nikah günüydü. Tunayı uyandırmak için yukarı çıktığında Tuna duştaydı.
İrem Tunanın duşta olduğunu anlayınca yataklarını toplayıp onun için güzel bir takım elbise koydu.
Daha sonra kendine dün aldığı beyaz naif elbiseyi çıkardı. Henüz giymeyecekti. Tuna duştan çıkana kadar saçlarını yapmaya karar verdi. Maşa ile dalgalandırdı saçlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomanceDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...