16.bölüm
İrem yatağa uzanıp gözlerini kapattı. Çok fazla halsizdi ve başı dönüyordu biraz sonra ise kendini uykunun kollarına bıraktı.
Tuna İrem uyuyunca alt kata inip etrafı toparladı. Her şeyi düzenledikten sonra çalışma odasına gidip şirketin işleriyle uğraşmaya başladı.
....
Akşam olmuştu neredeyse İrem sonunda uyanmış yanında Tuna'yı görmemişti. Kalkıp banyoya girdi eline yüzüne su vurup aşağı indi. Ama Tuna burda da yoktu "Tuna neredesin?" Diye seslendi ama cevap alamadı. Yukarı çalışma odasına çıktı içeri girdi ve bir adet çalışan Tuna gördü.
"Tuna?"
"Ha uyandın mı?" Diyerek İrem'e döndü Tuna.
"Evet uyandım. Napıyorsun burda?" Diye sordu İrem.
"Birikmiş işler vardı onları hal edeyim dedim güzelim" diye yanıtladı karısını Tuna. "Hm tamam o zaman ben yemek yapayım acıkmışsındır!'" dedi kadın.
"Sipariş verelim yorulma sen" dedi sevgi dolu sesiyle Tuna. "Yok hayatım yaparım ben hemen birşeyler" diye cevap verdi İrem. Adam tamam anlamında kafasını salladı. İrem kocasının dudaklarına öpücük kondurup aşağı mutfağa indi. "Ah İrem!"
...
Yarım saatin sonunda İrem pilav ve köfte yapmıştı yanınada salata. Tuna işlerini bitirmiş aşağı inmişti ve karısını izliyordu. İrem arkasını dönünce Tuna'yı gördü.. " Ne yapıyorsun orda?" Diye sordu kadın. Adam yavaş adımlarla karısına yaklaşıp elini ince beline attı ve kendine çekti.
"Seni izliyorum...çok güzelsin" dedi adam zevk dolu sesiyle. Kadın gülümsedi. "Hmm demek öyle" dedi. “Öyle" diye yanıt verdi adam.
"Hadi yemek yiyelim açım ben " dedi kadın.
"Tamam güzelim"
Bir süre sonra karı koca sofrayı kurmuş ve yemeklerin yemişlerdi.
Yemekten sonra İrem sofrayı kaldırıp koltukta oturan Tuna'nın dizine yattı. Tuna gülümseyerek saçlarını okşamaya başladı.
Ulaş Tuna'dan.
Kahvaltıdan sonra ben salona geçmiştim, İrem ise masayı topladıktan sonra yanıma gelmiş dizime yatmıştı. Elimi onun yumuşak ipek saçlarına daldırmış okşuyordum. Sessizce televizyon izliyoduk taki silah sesleri gelene kadar. Hemen yere çökmüş İremi de yanıma almıştım.
"Tuna noluyor?" Diye sordu, yüzünde korku ve endişe vardı. "Birileri canına susamış bende severek alırım canlarını" diye yanıtladım karımı.
Hangi canına susamış piç kurusu benim evime baskın yapardı!?
Silah sesleri gittikçe çoğalırken kendimi İrem'e siper etmiştim. Bir yandanda telefonuma uzanıp Cem ve Furkan'ı aradım.
Nerdeyse yarım saattir çatışıyorduk geçen zamanda Cem ve Furkan da gelmişti. Şerefsiz piçler çoklardı. Silah sesleri yavaş yavaş kesiliyordu. İrem yanımda koluma sarılmıştı.
Sesler tamamen kesilince bizde durduk. Az sonra gelen silah sesiyle ben daha ne olduğunu anlamadan İrem beni itmiş kendisi de kollarıma yığılmıştı.
Beynim durmuş gibiydi. Kanlar içinde kucağımda yatan İrem'e baktım. Ellerim titrerken saçlarını okşadım. "İ-irem...sevgilim kalk. Hadi kalk nolur. Kapatma gözlerini... İrem!" Şaşkınlıktan ne dediğimi bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)
RomanceDelicesine bir sevda .. "Kabul. Bu açıttı. Ama elimi açıttın sadece. Yoksa benden istediğin kadar nefret edebilirsin. Sikimde bile değil komiserim" Kadın adamın önce bacak arasına tekme atı adam yere yığılınca üzerine çıkıp ard ardına yumurukladı ve...