Sarhoşluk meselesi

644 46 15
                                    

•25.bölüm

•••

Sabah İrem önce uyanmıştı. Tunayı izlemeye başladı. Hayranlıkla kusursuz yüzünü inceliyordu adamın. Tabi kalkınca huysuzluk yapacağını biliyordu Tuna'nın. İrem onu boş verip daha fazla dayanamadı ve Tuna'nın yüzünün her zerresine öpücük kondumaya başladı bir yandanda düşünüyordu dünkü elbiseyi Tuna'nın hatırlamamasını istiyordu.

Tuna baş ağrısı ve yüzünde hissettiği öpücüklerle gözlerini açtı. Acıyla yüzünü buruşturdu. "Of kafam çatlıyor..." diye hayıflandı.

"Çatlar tabi! Bende o kadar içsem benim ki de çatlardı!" Dedi İrem.

Tuna oflayarak yataktan kalktı ve duşa girdi. İrem ise mutfağa indi.

İrem güzel bir sofra hazırlamış en son da çayları koyup Tunayı beklemeye başlamıştı.

Tuna rahatlatıcı bir duştan sonra üzerini giyinip aşağa indi. İremin karşısına oturup kahvaltıya başladı.

İrem kahvaltısını bitirmiş kocasını izliyordu. Acaba ne zaman patlıcaktı diye düşünüyordu.

Tuna ağzına peynir attı ve İrem'e baktı göz ucuyla sonra yine kahvaltısına devam etti.

İrem sinirlenip kahvaltısına döndüğünde Tunanın aklı yerine gelmişti.

"Lan! Dün ben sarhoş olduktan sonra sen o elbiseyle dolaşmaya devam mı ettin yoksa İrem?" İrem içten içe sırıtarak cevap verdi.

"Evet nolmuş ki?"

"Gidiyorum ben. Dün orada bulunan tüm erkekleri öldüreceğim" diyerek sofradan kalktığında İrem kıkırdayarak kolundan tuttu ve geri oturttu.

"Saçmalama Tuna. Zaten sen sarhoş olunca çok durmadık. Sen ayak üstü uyuyunca eve geldik" dedi.

"Kızım ne diye deli ediyorsun adamı?" Dedi Tuna.

"Kocacığım sen zaten delisin" dedi İrem gülümseyerek.

"Bana bak İrem o elbiseyi yakıyorsun! O ne lan öyle varla yok arası kumaş mı yetmemiş!"
Dedi Tuna sinirle.

"Tuna saçmalama niye yakıyorum ya elbisemi?"

"Bana ne yakacaksın dedim bitti" dedi Tuna ve masadan kalktı.

"Ben şirkete gidiyorum" dedi.

"Beni bekle. Sofrayı toplayım geliyorum"

"Sen cezalısın. Bir günlüğüne kovdum seni otur evde" dedi Tuna.

"Tuna benim tepemin tasını attırma! " Dedi İrem sinirle.

"Attırırsam nolur?" Diye sordu Tuna sırıtarak.

"O elbise varya onu giyerim ve tüm İstanbul'u dolaşırım" diye cevap verdi İrem sinsice sırıtarak.

"Elbiseyi bulursan giyersin" dedi ve koşarak odaya çıktı Tuna. İrem ne yapacağını anlamamıştı. Peşinden koştu.

Tuna odaya girip kapıyı İremin üzerine kitledi.

"Tuna? Tuna ne yapıyorsun aç şu kapıyı bak sinirlendirme beni!"

Tuna sinsice sırıtarak çekmeceden makası aldı ve elbiseyi de alıp parçalamaya başladı.

"Tuna geberticem seni!" Diye bağırdı İrem.

'he yavrum he" dedi Tuna.

"Bi dakka ya yırtarsan yırt ben de gider yenisini ve daha açığını alırım" dedi.

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin