Kalkan engeller

1.8K 81 14
                                    

•7 bölüm

Aradan 1 hafta geçmişti. Genç kadın ne işe gitmiş ne de evden dışarı adım atmıştı.
Tüm günü koltukta televiziyon karşısında geçiyordu. Aklında sadece Tuna vardı.
Nasıl da çalmıştı aklını kalbini onu düşünmeden edemiyordu.. Ama unutması lazımdı.. imkansızdı bu aşk..

  Bir haftanın sonunda Kadın böyle olmaz diyip kendini işine vermişti nerdeyse tüm çatışmalı ve tehlikeli operasyonlara o gidiyordu.

Kendini işine verirse belki unuturdu diye düşünmüştü ama işi bile Tunayı hatırlatıyordu ne ara aşık olmuşdu ki ona?
Durup yine düşünmeye başladı... Uzun boyu, bal rengi gözleri, kusursuz yüzü, vücudu herşeyi ile kusursuz bir adamdı.. Nasıl aşık olunmazdı ki??

Genç adam arkadaşlarıyla gece kulübüne gitmeye karar vermişti. Hazırlanıp gitmişti fakat bir gariplik vardı. Yanına yaklaşan hiç bir kadın ilgisini çekmiyordu. Aklında sadece İrem vardı. O çimen yeşili gözleri, uzun saçları, fit vücudu kısacası herşeyi ile güzelliği ile adamın aklını başından almıştı..

Kadın yine çaılışıyordu diğer geceler gibi bu gecede sabahlayacaktı galiba. Biraz bile olsa kafasını dağıtır diye düşünüyordu.

Genç adam daha fazla dayanamadı. Hızla oturduğu yerden kalkıp arabasına bindi. İremin evine gidecekti.

İrem eve gitmemiş büroda kalmışdı ve bir suçluyu konuşdurmaya çalışıyordu bi nevi hırsını ondan çıkıyordu. Yarım saat böyle devam etmiş irem adamı döverek konuşturmuştu. Genç kız günün yorgunluğu ile arabasına atlayıp evine gelmişti. Kısa ama rahatlatıcı bir duş almış rahat birşeyler giydikten sonra mutfağa inip yemek yemişti.. Sonrasında koltuğa oturmuş televizyon seyr etmeye karar vermişti.

Genç adam eve geldiğinde kapıyı hızla çalmaya başladı. Aynı zamandada zile basıyordu. Kadın kapısının alacaklı gibi çalınmaya başlamasıyla silahına sarıldı.  Kimdi bu canına susayan ?? Genç kadın Silahı alıp kapıyı açtı. Karşısında Tunayı görmeyi beklemezken dudaklarında hissettiği sıcak baskı ile dahada şaşırmıştı.

Kadın gözleri kocaman olmuş elindeki silah yere düşmüştü böyle birşey beklemiyordu. Genç adam ise kızın dudaklarının tadıyla kendinden geçmişti. İrem kendine gelip Tunayı itmeye çalıştı(!) ama sadece çalıştı, adamın koca cüssesi bir milim bile kıpırdamamıştı.

Tuna karşılık alamayınca dudağını ısırırken kadın kendinden kontrolsüzce hareket eden dudakları ile karşılık vermeye başladı.

Uzun soluklu bir öpüşmenin ardından adam dudaklarının kızın dudaklarından çekti ama hala dibinde duruyordu.

Kadının kalbi raydan çıkmış deli gibi çarpıyordu dudakları öpülmekten kızarmıştı ve genç kadın adamın kollarında sersemlemiş haldeydi.

Ne yapacağını şaşırmıştı kadın. Adam ise yaptığından hiç pişman değildi. Gülümseyerek kadının yeşil gözlerine baktı. Kadının utançtan vücudundaki tüm kan yanaklarına toplanmış yanakları kızarmıştı.

İrem ağzını açıp bişeyler söylemek istiyo ama dili tutulmuş gibi öylece adama bakıyordu. Öpmüşdü onu hemde dudağından Adam kadının ilk öpücüğünü almışdı..

Bir müddet sonra silkelenip kendine geldi. Ne yapacağını bilemeyip adama okkalısından bir tokat attı. "Napıyorsun sen ya?" Genç adam afallamıştı.

"Beni böyle öpemezsin geri zekalı!" Adam kaşlarını çattı.

"Noluyor ya? Karşılık veren sendin!" Dedi. "Ya bir kere biz daha sevgili bile değiliz" dedi irem. Genç adam gülümsedi.
"Bence olabiliriz"

Mafyanın Nefesi(Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin